A Metro a svéd Matsmartba fektet
A Metro AG bejelentése szerint befektetési alapja, a LeadX Capital Partners az élelmiszerhulladék-csökkentésre szakosodott online vállalkozásba, a svéd Matsmartba fektetett be.
A 2014-ben alakult Matsmart az Unilevertől, Nestlétől és Mondelēz Sverige AB-től gyártási és raktári fölösleget vásárol, hogy azt a svéd és finn fogyasztók felé kedvezményes áron értékesítse. A vállalat céljai között szerepel működésének Németországra való kiterjesztése, amihez szeptemberben 17 millió eurót, összesen tehát 40 millió eurót teremtett elő a LeadX Capital mellett további vállalatoktól. Az élelmiszer-hulladék mennyiségének 2025-re történő lefelezését ígérő Metróval való közös munkától tudást és know-how-t vár.
Évente mintegy 1,3 milliárd tonna élelmiszer megy a szemétbe világszerte – főleg a túltermelés, az iparági szabványoknak való nem megfelelőség, illetve a lejárati idő miatt.
Kapcsolódó cikkeink
Megnyitotta első üzletét a Nestlé Portugáliában
A Nestlé Portugal megnyitotta első kiskereskedelmi üzletét az országban, a…
Tovább olvasom >A luxus is lehet zöld – 6000 kg élelmiszert mentettek meg a budapesti hotelek a Munch alkalmazáson keresztül
Országszerte 12 szálloda csatlakozott a Munch ételmentő platformhoz: jelenleg 10…
Tovább olvasom >Mélytechnológiai központot nyit a Nestlé az innováció felgyorsítására
Új mélytechnológiai központ létrehozását tervezi a Nestlé Svájcban, hogy megerősítse…
Tovább olvasom >További cikkeink
A Hortobágyi Csárdában lett hungarikum a csárda
Hungarikummá nyilvánították a csárdát és a badacsonyi kéknyelűt a Hungarikum…
Tovább olvasom >Sehol se lehet rágyújtani a franciáknál, ahol gyerekek vannak
Franciaország betiltja a dohányzást a gyerekek által látogatott közterületeken Július…
Tovább olvasom >Egy korszak lezárul, egy új indul – marketingvezetői váltás az Eisbergnél
Két év után búcsúzik az Eisbergtől Gál Judit, a cég…
Tovább olvasom >