A Metro a svéd Matsmartba fektet
A Metro AG bejelentése szerint befektetési alapja, a LeadX Capital Partners az élelmiszerhulladék-csökkentésre szakosodott online vállalkozásba, a svéd Matsmartba fektetett be.
A 2014-ben alakult Matsmart az Unilevertől, Nestlétől és Mondelēz Sverige AB-től gyártási és raktári fölösleget vásárol, hogy azt a svéd és finn fogyasztók felé kedvezményes áron értékesítse. A vállalat céljai között szerepel működésének Németországra való kiterjesztése, amihez szeptemberben 17 millió eurót, összesen tehát 40 millió eurót teremtett elő a LeadX Capital mellett további vállalatoktól. Az élelmiszer-hulladék mennyiségének 2025-re történő lefelezését ígérő Metróval való közös munkától tudást és know-how-t vár.
Évente mintegy 1,3 milliárd tonna élelmiszer megy a szemétbe világszerte – főleg a túltermelés, az iparági szabványoknak való nem megfelelőség, illetve a lejárati idő miatt.
Kapcsolódó cikkeink
Hatezren vettek részt az Etesd az Eszed program Fenntarthatósági Kihívásában
Újabb mérföldkőhöz érkezett a Nestlé az Egészségesebb Gyerekekért és az…
Tovább olvasom >Villámgyors mosás kompromisszumok nélkül – megérkezett a Coccolino Wonder Wash
Az Unilever legújabb innovációja, a Coccolino Wonder Wash egy új…
Tovább olvasom >Túlteljesítette fenntarthatósági céljait a Nestlé
A Nestlé 2024-ben a tervezettnél egy évvel korábban, globálisan 20,38%-kal…
Tovább olvasom >További cikkeink
Szerbiában terjeszkedik az észak-macedón Stokomak
A macedóniai székhelyű Stokomak diszkontlánc hivatalosan is belépett a szerbiai…
Tovább olvasom >Új formákkal és új külsővel tér vissza a Barilla Al Bronzo az USA-ba
A Barilla bejelentette, hogy az Egyesült Államokban újra kapható lesz…
Tovább olvasom >Terjednek a sötét mintázatok az e-kereskedelemben – és gyakoribb ellenük a hatósági fellépés is
Sürgetés, nyomásgyakorlás, költségek elrejtése vagy „csepegtetése” – egyre gyakrabban alkalmazzák…
Tovább olvasom >