A Metro a svéd Matsmartba fektet
A Metro AG bejelentése szerint befektetési alapja, a LeadX Capital Partners az élelmiszerhulladék-csökkentésre szakosodott online vállalkozásba, a svéd Matsmartba fektetett be.
A 2014-ben alakult Matsmart az Unilevertől, Nestlétől és Mondelēz Sverige AB-től gyártási és raktári fölösleget vásárol, hogy azt a svéd és finn fogyasztók felé kedvezményes áron értékesítse. A vállalat céljai között szerepel működésének Németországra való kiterjesztése, amihez szeptemberben 17 millió eurót, összesen tehát 40 millió eurót teremtett elő a LeadX Capital mellett további vállalatoktól. Az élelmiszer-hulladék mennyiségének 2025-re történő lefelezését ígérő Metróval való közös munkától tudást és know-how-t vár.
Évente mintegy 1,3 milliárd tonna élelmiszer megy a szemétbe világszerte – főleg a túltermelés, az iparági szabványoknak való nem megfelelőség, illetve a lejárati idő miatt.
Kapcsolódó cikkeink
Master Good, Nestlé Hungária, Tesco Magyarország az idei győztes sorrend
A Trade magazin idén másodszor hirdette meg a Karácsonyi tv-reklámok…
Tovább olvasom >100 éves márkákat ad el az Unilever
Az Unilever bejelentette, hogy kötelező érvényű ajánlatot kapott a Zwanenberg…
Tovább olvasom >A testsúlykontrollt támogató italt dob piacra a Nestlé
A Boost étkezés előtti ital a globális élelmiszeróriás legújabb terméke,…
Tovább olvasom >További cikkeink
KSH: novemberben a kiskereskedelmi forgalom az előző év azonos időszakit 4,1, az előző havit 0,6 százalékkal haladta meg
2024. novemberben a kiskereskedelem forgalmának volumene a nyers adat szerint…
Tovább olvasom >NGM: láthatóan kezd visszatérni a lakosság bizalma
A kormány azon dolgozik, hogy a gazdaság jobban teljesítsen, így…
Tovább olvasom >Fidelity Kitekintés 2025: Az USA készen áll a reflációra
A republikánusok fölényes győzelme a novemberi választásokon jelentősen megváltoztatta a…
Tovább olvasom >