A METRO a saját márkákra fokuszál
Április 15-étől két héten keresztül tartott a METRO Kereskedelmi Kft. saját márkákra fókuszáló kampánya, amely kifejezetten a profi vásárlók igényeihez alakított márkákból állt, és több száz terméket kínált „ütős akciók” keretében, emellett bemutatkoztak az új saját márkás termékek is. A METRO Kereskedelmi Kft. hat márkára (Aro, Fine Food, Horeca Select, H-Line, Rioba és a Sigma) koncentráló portfóliója biztosítja az áttekinthető struktúrát. A saját márkákat a vásárlókkal szoros együttműködésben alakították ki.
Mind a hat márka innovációt és kiemelkedő minőséget ötvöz versenyképes árral. Ez az új megközelítés lehetővé teszi számukra, hogy profi vásárlóiknak valódi hozzáadott értéket biztosítsanak, amely különösen fontos egy gazdasági visszaesés idején.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Megnyílt a SHEIN első magyarországi üzlete
2024. december 10-én délben megnyílt a SHEIN első magyarországi üzlete…
Tovább olvasom >Rekordszámú feladatot oldottak meg az iskolások: az Etesd az Eszed oktatóprogram népszerűsége töretlen
Véget ért a Nestlé az Egészségesebb Gyerekekért és az Okos…
Tovább olvasom >A TikTok hódítója: Dubaji csokiőrület a Lidlben
A karácsonyi ünnepek közeledtével egyre nagyobb kereslet mutatkozik egy igazán…
Tovább olvasom >