A METRO a saját márkákra fokuszál
Április 15-étől két héten keresztül tartott a METRO Kereskedelmi Kft. saját márkákra fókuszáló kampánya, amely kifejezetten a profi vásárlók igényeihez alakított márkákból állt, és több száz terméket kínált „ütős akciók” keretében, emellett bemutatkoztak az új saját márkás termékek is. A METRO Kereskedelmi Kft. hat márkára (Aro, Fine Food, Horeca Select, H-Line, Rioba és a Sigma) koncentráló portfóliója biztosítja az áttekinthető struktúrát. A saját márkákat a vásárlókkal szoros együttműködésben alakították ki.
Mind a hat márka innovációt és kiemelkedő minőséget ötvöz versenyképes árral. Ez az új megközelítés lehetővé teszi számukra, hogy profi vásárlóiknak valódi hozzáadott értéket biztosítsanak, amely különösen fontos egy gazdasági visszaesés idején.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Nagy Márton: hosszú távon vissza kell térni a beruházás vezérelte gazdasági növekedéshez
Hosszú távon vissza kell térni a beruházás vezérelte gazdasági növekedéshez…
Tovább olvasom >250 forintos kuponok közel 200 Tescóban = több millió forintnyi kapaszkodó 3600 gyermeknek
Egy bántalmazó kapcsolatban nevelkedett háromgyermekes család életének újrakezdését is támogathatják…
Tovább olvasom >Fiatal tehetség, Szécsi Böbe hangszerelte a SPAR új reklámzenéjét
Negyedik alkalommal rendezték meg Csopakon a Banana Records szervezésében a…
Tovább olvasom >