A mértékletes alkoholfogyasztásra hívja fel a figyelmet a Diageo új kampányában
A Diageo szeszipari óriáscég új, globális, felelős alkoholfogyasztási kampányt indított „The Magic of Moderate Drinking” címmel, hogy a fogyasztókat mértékletességre ösztönözze alkoholfogyasztás terén az ünnepi időszakban is.
A Diageo létrehozott weboldalán egy pozitív alkoholfogyasztási oldalt, amely olyan információforrásokhoz kapcsolódik majd, mint a DRINKiQ, és ahol bemutatásra kerül a Diageo és márkái legújabb felelős alkoholfogyasztással kapcsolatos munkája – közölte a cég.
A kampány rámutat arra, hogy az okosabb, és nem a több ivással tudnak a fogyasztók minden pillanatot megélni és élvezni.
A kampány a felelős alkoholfogyasztás különböző formáit helyezi előtérbe, így például az italok fogyasztásának vízivással vagy étkezéssel való megszakítását, az alkoholmentes opciókat, vagy a mértékegységeket, amelyek segítenek az elfogyasztott italok mennyiségét nem szem elől téveszteni.
A történetet egy a Guinness, a Johnnie Walker, a Tanqueray 0.0 és a Seedlip italokat bemutató film meséli el, a vendégeket pedig egy házigazda segíti a mértékletes fogyasztás megtapasztalásában.
Kapcsolódó cikkeink
Arra ösztönzi az embereket az LG, hogy posztoljanak az optimista pillanatokról
Az LG Electronics (LG) globális közösségimédia-kihívást indított, amely arra ösztönzi…
Tovább olvasom >A Lidl Magyarország állásfoglalása a GVH által indított versenyfelügyeleti eljárással kapcsolatban
A Lidl Magyarország a Gazdasági Versenyhivatal által megindított versenyfelügyeleti eljárással…
Tovább olvasom >A Procter&Gamble különleges partnerséget jelentett be a Magyar Paralimpiai Bizottsággal és Hajmási Éva paralimpikonnal
A P&G nemzetközi szinten 12. éve kiemelt támogatója az olimpiai…
Tovább olvasom >További cikkeink
Megvette a Valeo Foods az Appalaches Nature-t
Megvásárolta a Valeo Foods Group a kanadai juharszirup-gyártó Appalaches Nature-t.…
Tovább olvasom >Franciaországban és Brazíliában növekszik, Európában küszködik a Carrefour
Az Európában meglehetős kihívást jelentő körülmények ellenére elégedett a Carrefour…
Tovább olvasom >Közel felére esett vissza az élelmiszer-ipari innovációk száma 2007 óta
A Mintel piackutató cég szerint a 2024 januárja és májusa…
Tovább olvasom >