A mértékletes alkoholfogyasztásra hívja fel a figyelmet a Diageo új kampányában
A Diageo szeszipari óriáscég új, globális, felelős alkoholfogyasztási kampányt indított „The Magic of Moderate Drinking” címmel, hogy a fogyasztókat mértékletességre ösztönözze alkoholfogyasztás terén az ünnepi időszakban is.
A Diageo létrehozott weboldalán egy pozitív alkoholfogyasztási oldalt, amely olyan információforrásokhoz kapcsolódik majd, mint a DRINKiQ, és ahol bemutatásra kerül a Diageo és márkái legújabb felelős alkoholfogyasztással kapcsolatos munkája – közölte a cég.
A kampány rámutat arra, hogy az okosabb, és nem a több ivással tudnak a fogyasztók minden pillanatot megélni és élvezni.
A kampány a felelős alkoholfogyasztás különböző formáit helyezi előtérbe, így például az italok fogyasztásának vízivással vagy étkezéssel való megszakítását, az alkoholmentes opciókat, vagy a mértékegységeket, amelyek segítenek az elfogyasztott italok mennyiségét nem szem elől téveszteni.
A történetet egy a Guinness, a Johnnie Walker, a Tanqueray 0.0 és a Seedlip italokat bemutató film meséli el, a vendégeket pedig egy házigazda segíti a mértékletes fogyasztás megtapasztalásában.
Kapcsolódó cikkeink
A Diageo volt a főtámogatója a Young Cannes Lions nemzetközi kreatív verseny hazai fordulójának
Idén is a Diageo volt a főtámogatója a Young Cannes…
Tovább olvasom >Limitált kiadású őszibarack és lime ízekkel jelentkezik a Pepsi idén nyáron
A grillpartik szerelmeseinek szánt italok a vállalat azon stratégiájába illeszkednek,…
Tovább olvasom >Új kampányt vezet be a HELL ICE COFFEE
A HELL ICE COFFEE 2023. áprilisában indította el a termékportfóliója…
Tovább olvasom >További cikkeink
Az euróövezeti infláció 2,4 százalék volt március után áprilisban is
Az elemzői várakozásokkal összhangban március után áprilisban is 2,4 százalék…
Tovább olvasom >Suppan Gergely: egyértelműen véget ért a recesszió Magyarországon
Egyértelműen véget ért a recesszió Magyarországon, mostantól csak a növekedés…
Tovább olvasom >K&H: jól látszik az inflációs anomália, mást érzékelnek a vásárlók
Hiába fékezett nagyot az infláció, a K&H biztos jövő felmérésének…
Tovább olvasom >