A mértékletes alkoholfogyasztásra hívja fel a figyelmet a Diageo új kampányában
A Diageo szeszipari óriáscég új, globális, felelős alkoholfogyasztási kampányt indított „The Magic of Moderate Drinking” címmel, hogy a fogyasztókat mértékletességre ösztönözze alkoholfogyasztás terén az ünnepi időszakban is.
A Diageo létrehozott weboldalán egy pozitív alkoholfogyasztási oldalt, amely olyan információforrásokhoz kapcsolódik majd, mint a DRINKiQ, és ahol bemutatásra kerül a Diageo és márkái legújabb felelős alkoholfogyasztással kapcsolatos munkája – közölte a cég.
A kampány rámutat arra, hogy az okosabb, és nem a több ivással tudnak a fogyasztók minden pillanatot megélni és élvezni.
A kampány a felelős alkoholfogyasztás különböző formáit helyezi előtérbe, így például az italok fogyasztásának vízivással vagy étkezéssel való megszakítását, az alkoholmentes opciókat, vagy a mértékegységeket, amelyek segítenek az elfogyasztott italok mennyiségét nem szem elől téveszteni.
A történetet egy a Guinness, a Johnnie Walker, a Tanqueray 0.0 és a Seedlip italokat bemutató film meséli el, a vendégeket pedig egy házigazda segíti a mértékletes fogyasztás megtapasztalásában.
Kapcsolódó cikkeink
„Mindannyian különbözőek vagyunk” – A Pepco szívhez szóló karácsonyi kampánya
A Pepco idei karácsonyi kampánya a „Mindannyian különbözőek vagyunk” szlogennel…
Tovább olvasom >„Csak úgy!” – Egy különleges kampány a Moments ostyával
A Moments ostya idei őszi kampánya nem csupán egy új…
Tovább olvasom >Az ittas vezetés visszaszorítására indított kampányt a Diageo Amerikában
A Diageo North America, az NFL, az Anyák az Ittas…
Tovább olvasom >További cikkeink
Master Good, Nestlé Hungária, Tesco Magyarország az idei győztes sorrend
A Trade magazin idén másodszor hirdette meg a Karácsonyi tv-reklámok…
Tovább olvasom >Átadásra kerültek a CO-OP Star idei Ezüstfenyő és Ezüstcsillag díjai
Ahogy minden évben karácsony előtt, úgy idén is, december közepén…
Tovább olvasom >Fogyó cégszámok, tartós félmilliós határ
2024-ben a társas vállalkozások száma várhatóan 12 ezerrel csökken, miközben…
Tovább olvasom >