A mértékletes alkoholfogyasztásra hívja fel a figyelmet a Diageo új kampányában
A Diageo szeszipari óriáscég új, globális, felelős alkoholfogyasztási kampányt indított „The Magic of Moderate Drinking” címmel, hogy a fogyasztókat mértékletességre ösztönözze alkoholfogyasztás terén az ünnepi időszakban is.
A Diageo létrehozott weboldalán egy pozitív alkoholfogyasztási oldalt, amely olyan információforrásokhoz kapcsolódik majd, mint a DRINKiQ, és ahol bemutatásra kerül a Diageo és márkái legújabb felelős alkoholfogyasztással kapcsolatos munkája – közölte a cég.
A kampány rámutat arra, hogy az okosabb, és nem a több ivással tudnak a fogyasztók minden pillanatot megélni és élvezni.
A kampány a felelős alkoholfogyasztás különböző formáit helyezi előtérbe, így például az italok fogyasztásának vízivással vagy étkezéssel való megszakítását, az alkoholmentes opciókat, vagy a mértékegységeket, amelyek segítenek az elfogyasztott italok mennyiségét nem szem elől téveszteni.
A történetet egy a Guinness, a Johnnie Walker, a Tanqueray 0.0 és a Seedlip italokat bemutató film meséli el, a vendégeket pedig egy házigazda segíti a mértékletes fogyasztás megtapasztalásában.
Kapcsolódó cikkeink
A Finlandia vodka a következő generációhoz szól új kampányával
A Finlandia vodka prémium italmárka új globális kampányt mutat be,…
Tovább olvasom >Az offline találkozásokért indított kampányt a Heineken
A felnőttek több mint fele érzi úgy, hogy túlterheli a…
Tovább olvasom >Nőtt a Diageo brit szeszipari cég negyedéves árbevétele
Nőtt a Diageo, a világ egyik vezető prémium italgyártó és…
Tovább olvasom >További cikkeink
Mindent a házi kedvencnek! – Euromonitor International 2025
A globális kisállatgondozási piac 2025-ben várhatóan eléri a 215 milliárd…
Tovább olvasom >Háromból két fogyasztó jobb vásárlási élményre számít
Egy friss felmérés szerint a fogyasztók és az üzleti vezetők…
Tovább olvasom >IDEAAL™: Versenyképes fehérjekészítmény hazai szereplőktől
Egy közös kutatásfejlesztési projekt, három szereplő, egy egyedülálló tejfehérje-készítmény –…
Tovább olvasom >