A mértékletes alkoholfogyasztásra hívja fel a figyelmet a Diageo új kampányában
A Diageo szeszipari óriáscég új, globális, felelős alkoholfogyasztási kampányt indított „The Magic of Moderate Drinking” címmel, hogy a fogyasztókat mértékletességre ösztönözze alkoholfogyasztás terén az ünnepi időszakban is.
A Diageo létrehozott weboldalán egy pozitív alkoholfogyasztási oldalt, amely olyan információforrásokhoz kapcsolódik majd, mint a DRINKiQ, és ahol bemutatásra kerül a Diageo és márkái legújabb felelős alkoholfogyasztással kapcsolatos munkája – közölte a cég.
A kampány rámutat arra, hogy az okosabb, és nem a több ivással tudnak a fogyasztók minden pillanatot megélni és élvezni.
A kampány a felelős alkoholfogyasztás különböző formáit helyezi előtérbe, így például az italok fogyasztásának vízivással vagy étkezéssel való megszakítását, az alkoholmentes opciókat, vagy a mértékegységeket, amelyek segítenek az elfogyasztott italok mennyiségét nem szem elől téveszteni.
A történetet egy a Guinness, a Johnnie Walker, a Tanqueray 0.0 és a Seedlip italokat bemutató film meséli el, a vendégeket pedig egy házigazda segíti a mértékletes fogyasztás megtapasztalásában.
Kapcsolódó cikkeink
Új, AXE Fine Fragrance kollekció: az illat, amit nem tudsz kiverni a fejedből!
2025-ben egy merész termékbevezetéssel, és egy nagyívű kampánnyal rukkolt elő…
Tovább olvasom >Csónakba szálltak a jövőért: a Diageo szemléletformáló programja a Tisza-tavi önkéntességtől a határokon átívelő akciókig
A Diageo idén sem maradt a parton: 2025-ben újra részt…
Tovább olvasom >Nők étterme
Különleges kampánnyal hívja fel a figyelmet a női vállalkozók szerepére…
Tovább olvasom >További cikkeink
PwC E-toplista: A legnagyobb és legismertebb online kereskedők
4 kategória: legnagyobb, FMCG, magyar, legismertebb – 2024 legsikeresebb e-kereskedőinek…
Tovább olvasom >Krízistérkép 2024: Jelentősen nőtt az elhúzódó válságok száma
450 válsághelyzetet regisztrált és elemzett kommunikációs szempontok szerint az MPRSZ…
Tovább olvasom >A magyarok adnak a leggyakrabban online borravalót az ételfutároknak
Továbbra is népszerű a magyarok körében a borravaló adása, ami…
Tovább olvasom >