A Merlin Communications-t választotta a METRO
Új szektorral bővítette kommunikációs portfólióját a Merlin Communications. Az integrált kommunikációs ügynökség a METRO Kereskedelmi Kft. meghívásos tenderén nyerte el az idén 20 éves vállalat éves kommunikációjához kapcsolódó feladatokat.
A Merlin – the lifestyle communication agency PR-tanácsadással, PR-kampányok kidolgozásával és lebonyolításával, valamint aktív sajtókommunikációval segíti a METRO Kereskedelmi Kft. rendkívül izgalmas 2014-es évét. Alapításának 20 éves hazai és 50 éves nemzetközi jubileuma mellett ugyanis a METRO a Magyarországra március 10. és 12. között először látogató SIRHA Budapest szakmai és az iparág nemzetközi kiállításán megrendezésre kerülő Bocuse d’Or hazai elődöntőjének szakmai partnere volt, az év következő részében pedig a brand megújulására koncentrál.
A kiemelkedő nemzetközi kiállítás és a METRO éves aktivitásainak kommunikációja mellett az ügynökség feladatai közé tartozik továbbá a hosszú távú kommunikációs stratégia irányvonalainak meghatározása is.
Az idén szintén jelentős évfordulót ünneplő, 15 éves Merlin Communications többek között olyan ügyfelek projektjein dolgozik, legyen szó PR vagy marketing kommunikációról, médiatervezésről, rendezvényszervezésről, reklámkampányokról vagy stratégiai tanácsadásról, mint a Richter Gedeon Nyrt, a Procter&Gamble, a Disney Csatorna, a Nestlé Hungária Kft., vagy a Magyar Telekom Nyrt.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Megnyílt a SHEIN első magyarországi üzlete
2024. december 10-én délben megnyílt a SHEIN első magyarországi üzlete…
Tovább olvasom >Rekordszámú feladatot oldottak meg az iskolások: az Etesd az Eszed oktatóprogram népszerűsége töretlen
Véget ért a Nestlé az Egészségesebb Gyerekekért és az Okos…
Tovább olvasom >A TikTok hódítója: Dubaji csokiőrület a Lidlben
A karácsonyi ünnepek közeledtével egyre nagyobb kereslet mutatkozik egy igazán…
Tovább olvasom >