A Merlin Communications-t választotta a METRO
Új szektorral bővítette kommunikációs portfólióját a Merlin Communications. Az integrált kommunikációs ügynökség a METRO Kereskedelmi Kft. meghívásos tenderén nyerte el az idén 20 éves vállalat éves kommunikációjához kapcsolódó feladatokat.
A Merlin – the lifestyle communication agency PR-tanácsadással, PR-kampányok kidolgozásával és lebonyolításával, valamint aktív sajtókommunikációval segíti a METRO Kereskedelmi Kft. rendkívül izgalmas 2014-es évét. Alapításának 20 éves hazai és 50 éves nemzetközi jubileuma mellett ugyanis a METRO a Magyarországra március 10. és 12. között először látogató SIRHA Budapest szakmai és az iparág nemzetközi kiállításán megrendezésre kerülő Bocuse d’Or hazai elődöntőjének szakmai partnere volt, az év következő részében pedig a brand megújulására koncentrál.
A kiemelkedő nemzetközi kiállítás és a METRO éves aktivitásainak kommunikációja mellett az ügynökség feladatai közé tartozik továbbá a hosszú távú kommunikációs stratégia irányvonalainak meghatározása is.
Az idén szintén jelentős évfordulót ünneplő, 15 éves Merlin Communications többek között olyan ügyfelek projektjein dolgozik, legyen szó PR vagy marketing kommunikációról, médiatervezésről, rendezvényszervezésről, reklámkampányokról vagy stratégiai tanácsadásról, mint a Richter Gedeon Nyrt, a Procter&Gamble, a Disney Csatorna, a Nestlé Hungária Kft., vagy a Magyar Telekom Nyrt.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
A Tesco az Expressz üzleteiben olcsóbb saját márkás termékeket vezet be
A Tesco az Expressz üzleteiben olcsóbb saját márkás termékeket vezet…
Tovább olvasom >A Diageo volt a főtámogatója a Young Cannes Lions nemzetközi kreatív verseny hazai fordulójának
Idén is a Diageo volt a főtámogatója a Young Cannes…
Tovább olvasom >NGM: családok életét jelentős mértékben befolyásolják élelmiszer és az egészségügyi ráfordítások és az üzemanyagárak
A felmérések szerint a lakosság legjelentősebb kiadásait az élelmiszer és…
Tovább olvasom >