A Mercure Budapest Korona lett az év szállodája
A Magyar Utazási Irodák Szövetsége (MUISZ) a Mercure Budapest Koronát választotta az Év Szállodájának. Az idén harmincéves hotel teljesen megújul, a két éve kezdődött felújítási munkák áprilisban fejeződnek be – közölte a cég az MTI-vel.
fotó: panoramatours.com
A Mercure Budapest Korona az Accor márkáit a régióban képviselő Orbis – Lengyelország vezető szállodacsoportja – tulajdonában van.
A Mercure Budapest Korona a belvárosában található, a szálloda 412 szobás, több mint 100 dolgozója van. A hotel 80 százalék fölötti éves kihasználtsággal működik. A felújítás több milliárd forintba került, a pontos összeget üzleti titokként kezelik.
Az Accor tavalyi, első féléves kamat- és adófizetés, valamint amortizáció előtti eredménye (EBITDA) 5,1 százalékkal, harmadik negyedéves bevétele pedig 10,9 százalékkal emelkedett, így a teljes 2019-re is stabil növekedésre számítanak.
A Mercure hálózat az AccorHotels nem sztenderdizált, középkategóriás márkája. Az AccorHotels a világ vezető szállodaüzemeltetőjeként több mint 92 országban 3600 szállodával, 460 000 szobával és 170 000 munkavállalóval van jelen. A Mercure hálózata 747 szállodából áll 55 országban világszerte.(MTI)
Kapcsolódó cikkeink
Kötelező légitársasági csődvédelmi alapot javasol az Európai Utazási Irodák és Utazásszervezők Szövetsége
A globális turizmus folyamatos növekedése és az utazási kedv erősödése…
Tovább olvasom >Csütörtöktől fogad vendégeket Hévíz legújabb szállodája
Elsősorban a hazai turistákra, valamint a környező országokból érkező vendégekre…
Tovább olvasom >Egy kutatás szerint érdemes Budapestre többször visszatérni
Kutatást készített a Danubius Hotels a budapesti szállodáikba látogató külföldi…
Tovább olvasom >További cikkeink
A Hortobágyi Csárdában lett hungarikum a csárda
Hungarikummá nyilvánították a csárdát és a badacsonyi kéknyelűt a Hungarikum…
Tovább olvasom >Utcai gasztrofesztivál, vacsoraestek és fesztiválos ételrendelés a SopronFesten
A SopronFest Gourmet programjainak keretében, egy héten át városszerte a…
Tovább olvasom >Unicum-sör – reklámkampány és nyereményjáték
Generációk bulifétise volt a kultikus Unicum-sör párosítás, amit még a…
Tovább olvasom >