A megújulás nálunk tradíció – új csomagolásban a PICK szalámik
A PICK több mint 150 éves hagyományainak köszönhetően a szalámik szakértője Magyarországon. Ennek a gazdag tradíciónak ugyanúgy része a minőségi alapanyag, a féltve őrzött recept és a gondoskodás, mint a márka azon képessége, hogy időről időre meg tud újulni és új ízekkel, vagy épp – ahogy jelenleg teszi – informatívabb, egyben környezetkímélőbb csomagolással lepi meg a szalámikedvelő PICK közösséget.

Fontos volt megmutatni a tradíciót is
Kihívás:
„Kihívást jelentett a megújulást kommunikálni egy olyan márka esetében, melynek szakértősége egyben a több mint 150 éves tradíciójából fakad. Ez a kettősség viszont nem újkeletű, a PICK évszázados sikertörténetében mindig fontos szerepe volt az innovációnak”
– foglalta össze a feladatban rejlő csavart Szabó-Spanyol Henriett senior márkamenedzser. Nem véletlen, hogy a kampányszlogen is ezt az üzenetet hordozza: A megújulás nálunk tradíció.
A kampány fő üzenete:
Az évszázados szakértelemmel készült PICK szalámik megújult külsővel várják, hogy életre szóló ízemlékeket szerezzenek. Változatlan termékmennyiség, kevesebb műanyag felhasználásával készült csomagolásban.
Kreatív koncepció:
Az új, csomagolásváltást kommunikáló reklámfilm koncepciója a tavaly megkezdett szalámi szakértői kommunikációra épül, de központi üzenete most a megújulás, ami nemcsak a koncepcióban, hanem az alkalmazott technológiában is megnyilvánult. Szerették volna látványosan és innovatív módon megjeleníteni a szalámi termékeik csomagolásának átalakulását, melyhez modern CGI trükköket alkalmaztak.
Kampánycél:
A kampány egyik célja, hogy fogyasztók felé kommunikálja a teljes PICK szalámi szortimentet érintő komplex változást, illetve segítse az új csomagolások felismerhetőségét és beazonosíthatóságát annak érdekében, hogy a vásárlók továbbra is megtalálják régi és új kedvenceiket a polcokon. Másik céljuk a „Less Plastic” üzenet támogatása: a kisebb csomagoláshoz kevesebb műanyag felhasználása szükséges, miközben a belecsomagolt termék mennyisége és minősége változatlan.
A dizájnváltás célja:
Balogné Harkai Zsuzsanna termékmenedzser szerint
„Az új design a fogyasztók számára kulcsinformációk kiemelését, valamint a termék láthatóságának növelését egyaránt szolgálja, így segítve a fogyasztókat a magabiztosabb és tudatosabb vásárlói döntések meghozatalában.”
Mivel a fogyasztók nem értik a különféle típusú szalámik közti különbséget, nem ismerik a szalámigyártási eljárásokat, ezért a designváltással az egyik legfontosabb céljuk az volt, hogy segítsék őket abban, hogy objektívebb döntéseket hozhassanak. Az új csomagolásokat úgy fejlesztették, hogy alkalmasak legyenek a fogyasztók edukálására, ugyanakkor a magas minőségi percepcióval rendelkező PICK szalámikat markánsan megkülönböztessék a versenytársak termékeitől, valamint a saját szortimentükön belül is jól differenciálják a termékeket.
Az új csomagolás kiemeli a szortimentből a szalámik királyát, a PICK Téliszalámit: a szeletelt Téliszalámi sötét színű, prémium hatást keltő designja jól tükrözi a márka alapértékeit. A frontoldali címkén olyan, a fogyasztók számára fontos termékelőnyöket emeltek ki, mint a hústartalom, az érlelési eljárás, az érlelési idő és a bükkfán füstölés, melyek mind támogatják a szalámik közötti különbségek megértését.
Mikortól meddig fut a kampány, milyen felületeken:
A kampány 2022. március 14-től fut a tv-ben, amit online, social media, outdoor és eladáshelyi kampányok is támogatnak.
Rendhagyó PR projekt:
A klasszikus kampányelemek mellett egy különleges, infotainment műfajú PR eszközzel is kiegészül a kommunikáció: a megújult csomagolásokat Lampert Benedek egyedi, miniatűr fotóiról híres fotós is bemutatja egy egyedi fotósorozatban. „Többet egyelőre nem árulok el, de érdemes lesz az elkövetkező hetekben követni Lampert Benedek közösségi média csatornáit, valamint a PICK Ízközösség felületét!” – mondta Szabó-Spanyol Henriett.
Alkotók listája
Megbízó: PICK Szeged Zrt.
Csoport marketing és stratégiai vezető: Szokolai Júlia
PICK group brand manager – Fejes Péter
PICK senior brand manager – Szabó-Spanyol Henriett
PICK brand manager – Géger Gyopár
Termékmenedzser – Balogné Harkai Zsuzsanna
Termékmenedzser – Nagygyörgy Zoltán
Média, digitális és fogyasztói marketing vezető: Vízhányó-Pitrik Szilvia
Média és digitális marketing specialista: Ujfaludi Flóra Barbara
Kapcsolódó cikkeink
Minőség a rácsokon
A hozzáadott érték, a prémium minőség, a kényelmi szempontok újra…
Tovább olvasom >Nők étterme
Különleges kampánnyal hívja fel a figyelmet a női vállalkozók szerepére…
Tovább olvasom >ROSSMANN: Nincs tragédia, megoldjuk! – új image kampány indult 2025 tavaszán
A ROSSMANN, Magyarország egyik legdinamikusabban fejlődő drogéria-parfüméria lánca, 2025-ben újabb…
Tovább olvasom >További cikkeink
Bővül az ALDI app: ezentúl kuponok is elérhetők
Újabb mérföldkőhöz érkezett az ALDI applikáció. A vásárlók mostantól bármely…
Tovább olvasom >Így ünnepli a Carlsberg a 2005-ös isztambuli csoda 20. évfordulóját
A Carlsberg újra összehozta Dudeket, Hyypiät és Smicert egy film…
Tovább olvasom >Több százmillió forintos e-töltőhálózatot épít ki az egyik legnagyobb hazai bútoráruházláncnak az E.ON Drive Infrastructure
Országszerte elektromosautó-töltőkkel szereli fel az XXXLutz, Möbelix, Mömax áruházláncokat az…
Tovább olvasom >