Trade magazin > Hírek és cikkek > Piaci Hírek > A megszorítások ellenére is emelkedett a hipermarketek forgalma
A megszorítások ellenére is emelkedett a hipermarketek forgalma
Az elemzők szerint 2007-ben minden korábbinál jobban érződik a hazai kiskereskedelemben a diszkonthatás.
A 400 négyzetméter feletti üzlethelyiségek élelmiszer-piaci
forgalmi részesedése a Nielsen piackutató adatai szerint 2 százalékkal, a 2500
négyzetméter feletti egységeké pedig egy százalékkal növekedett az első
félévben.
Előretőrnek a diszkontáruházak, de növekszik a diszkont elemek száma a
hagyományos értékesítési csatornákban is.
Kapcsolódó cikkeink
Még több cikk hasonló témában >
További cikkeink
GKI: Romló bizalmi indexek és gazdasági kilátások Magyarországon
Novemberben mind az üzleti szféra, mind a fogyasztók pesszimistábbá váltak…
Tovább olvasom >Negyvenhét éves csúcsot döntött az arabica kávé ára
Az arabica kávé határidős jegyzése 47 éve nem látott szintre,…
Tovább olvasom >A piaci egyensúly biztosítására törekszik majd az új fogyasztóvédelmi hatóság
A január 1-jén felálló Nemzeti Kereskedelmi és Fogyasztóvédelmi Hatóság (NKFH)…
Tovább olvasom >