Trade magazin > Hírek és cikkek > Piaci Hírek > A megszorítások ellenére is emelkedett a hipermarketek forgalma
A megszorítások ellenére is emelkedett a hipermarketek forgalma
Az elemzők szerint 2007-ben minden korábbinál jobban érződik a hazai kiskereskedelemben a diszkonthatás.
A 400 négyzetméter feletti üzlethelyiségek élelmiszer-piaci
forgalmi részesedése a Nielsen piackutató adatai szerint 2 százalékkal, a 2500
négyzetméter feletti egységeké pedig egy százalékkal növekedett az első
félévben.
Előretőrnek a diszkontáruházak, de növekszik a diszkont elemek száma a
hagyományos értékesítési csatornákban is.
Kapcsolódó cikkeink
Még több cikk hasonló témában >
További cikkeink
Rekord magasságba szökött a svájci Lidl sajtexportja tavaly
Tizenöt éves fennállásának legerősebb évét zárta a svájci Lidl sajtexport…
Tovább olvasom >Alkoholmentes sörbe invesztál Robbie Williams
Robbie Williams személyében befektetőt kapott az ausztrál Heaps Normal alkoholmentes…
Tovább olvasom >Bővíti sajtgyártó kapacitását az Arla Foods Bahreinben
50,9 millió eurót, azaz mintegy 59,4 millió dollárt invesztál az…
Tovább olvasom >