Trade magazin > Hírek és cikkek > Piaci Hírek > A megszorítások ellenére is emelkedett a hipermarketek forgalma
A megszorítások ellenére is emelkedett a hipermarketek forgalma
Az elemzők szerint 2007-ben minden korábbinál jobban érződik a hazai kiskereskedelemben a diszkonthatás.
A 400 négyzetméter feletti üzlethelyiségek élelmiszer-piaci
forgalmi részesedése a Nielsen piackutató adatai szerint 2 százalékkal, a 2500
négyzetméter feletti egységeké pedig egy százalékkal növekedett az első
félévben.
Előretőrnek a diszkontáruházak, de növekszik a diszkont elemek száma a
hagyományos értékesítési csatornákban is.
Kapcsolódó cikkeink
Még több cikk hasonló témában >
További cikkeink
Ez az év már valóban az adatmenedzsment éve lesz
Az élelmiszer-kiskereskedelmi szektor sikere idén nagyban múlhat az árképzés, az…
Tovább olvasom >DLA Piper Hungary/Omnibusz javaslat: szükséges egyszerűsítés vagy visszalépés a fenntarthatósági törekvésekben?
Február 26-án hivatalosan is elérhetővé vált a fenntarthatósági jelentéstételi kötelezettségek…
Tovább olvasom >Slow Food Deutschland: nem a rovarok fogyasztása, hanem az élelmiszerpazarlás csökkentése lehet a megoldás
Kritikát fogalmazott meg a Slow Food Deutschland a rovarok Európában…
Tovább olvasom >