A MediaMarkt Magyarország ügyvezetője szerint a Temu árelőnnyel csábít, de hosszú távon nem építhet stabil vásárlói lojalitást
Szilágyi Gábor, a MediaMarkt Magyarország ügyvezetője figyelmeztetett a Temuhoz hasonló webshopok árelőnyének megtévesztő voltára és hosszú távú fenntarthatatlanságára a Forbes beszámolója szerint.
Szilágyi rámutatott, hogy bár a Temu gyorsan növekvő jelenléte érezhető a piac egyes szegmenseiben, ő továbbra is a megbízható kereskedőket részesíti előnyben. A Temu webshop Magyarországon rövid idő alatt jelentős piaci részesedést szerzett, különösen az olcsóbb árszegmensben. Azonban Szilágyi hangsúlyozta, hogy vállalatuk fő profilja továbbra is a nagyobb értékű műszaki cikkek forgalmazása, így bár versenytársak, de profiljuk egészen más.
Az ügyvezető szerint hosszú távon nehéz fenntartani az agresszív marketingstratégiát és árazást, amit a Temu jelenleg képvisel. Inkább az omnichannel kereskedelmi modell, vagyis a többcsatornás értékesítés lehet az effektív védekezés módja a globális e-kereskedelmi óriásokkal szemben. Ezáltal a MediaMarkt mind online, mind offline területen erősítheti pozícióját és biztosíthatja vállalkozásának hosszú távú sikerét.
Kapcsolódó cikkeink
Ezek lesznek 2024 karácsonyának slágerajándékai az eMAG-on
Az év végi hajrában egyértelművé vált, hogy mely termékek a…
Tovább olvasom >Prémium legyen, de fenntartható is – a legifjabb generáció elvárásai
A kiskereskedelmi szereplők kénytelenek lesznek egyre nagyobb figyelmet fordítani fenntarthatósági…
Tovább olvasom >Ital webshoppal terjeszkedik a belga Colruyt
A belga Colruyt csoport új italokra specializált webáruházat indított Boir…
Tovább olvasom >További cikkeink
Master Good, Nestlé Hungária, Tesco Magyarország az idei győztes sorrend
A Trade magazin idén másodszor hirdette meg a Karácsonyi tv-reklámok…
Tovább olvasom >Átadásra kerültek a CO-OP Star idei Ezüstfenyő és Ezüstcsillag díjai
Ahogy minden évben karácsony előtt, úgy idén is, december közepén…
Tovább olvasom >Fogyó cégszámok, tartós félmilliós határ
2024-ben a társas vállalkozások száma várhatóan 12 ezerrel csökken, miközben…
Tovább olvasom >