A MediaMarkt Magyarország ügyvezetője szerint a Temu árelőnnyel csábít, de hosszú távon nem építhet stabil vásárlói lojalitást
Szilágyi Gábor, a MediaMarkt Magyarország ügyvezetője figyelmeztetett a Temuhoz hasonló webshopok árelőnyének megtévesztő voltára és hosszú távú fenntarthatatlanságára a Forbes beszámolója szerint.
Szilágyi rámutatott, hogy bár a Temu gyorsan növekvő jelenléte érezhető a piac egyes szegmenseiben, ő továbbra is a megbízható kereskedőket részesíti előnyben. A Temu webshop Magyarországon rövid idő alatt jelentős piaci részesedést szerzett, különösen az olcsóbb árszegmensben. Azonban Szilágyi hangsúlyozta, hogy vállalatuk fő profilja továbbra is a nagyobb értékű műszaki cikkek forgalmazása, így bár versenytársak, de profiljuk egészen más.
Az ügyvezető szerint hosszú távon nehéz fenntartani az agresszív marketingstratégiát és árazást, amit a Temu jelenleg képvisel. Inkább az omnichannel kereskedelmi modell, vagyis a többcsatornás értékesítés lehet az effektív védekezés módja a globális e-kereskedelmi óriásokkal szemben. Ezáltal a MediaMarkt mind online, mind offline területen erősítheti pozícióját és biztosíthatja vállalkozásának hosszú távú sikerét.
Kapcsolódó cikkeink
A Target is a Temu nyomdokaiba lépne: közvetlen szállítással újítanának
Új üzleti modell bevezetésén dolgozik az amerikai Target diszkontlánc –…
Tovább olvasom >Már a fiatalabb vásárlóknak is fontos az időablakos kiszállítás – a 30 felettiek esetén ez szinte alapelvárás
Az életkor előrehaladtával egyre fontosabbá válik a hazai online vásárlók…
Tovább olvasom >Omnichannel vagy semmi – Az e-commerce új iránya
„Mintegy 450 ezer magyar 2023-ban úgy vásárolt először a Temun,…
Tovább olvasom >További cikkeink
Fitch: élénkülő világgazdaság a vámháborús enyhülés nyomán – Kína és az USA húzhatja a növekedést
A vártnál erősebb gazdasági teljesítményre számít 2025-ben a Fitch Ratings:…
Tovább olvasom >A Magyar Termék védjegy a cégeknek közösséget, a vevőknek megbízható minőséget ad
A kölcsönös előnyökön alapuló szakmai együttműködések képessé teszik a vállalkozásokat…
Tovább olvasom >Csatlakozik a Bonafarm Csoporthoz Szautner Péter
A Bonafarm Csoport vezérigazgató-helyetteseként és csoport stratégiai igazgatóként folytatja pályafutását…
Tovább olvasom >