A MediaMarkt Magyarország ügyvezetője szerint a Temu árelőnnyel csábít, de hosszú távon nem építhet stabil vásárlói lojalitást
Szilágyi Gábor, a MediaMarkt Magyarország ügyvezetője figyelmeztetett a Temuhoz hasonló webshopok árelőnyének megtévesztő voltára és hosszú távú fenntarthatatlanságára a Forbes beszámolója szerint.
Szilágyi rámutatott, hogy bár a Temu gyorsan növekvő jelenléte érezhető a piac egyes szegmenseiben, ő továbbra is a megbízható kereskedőket részesíti előnyben. A Temu webshop Magyarországon rövid idő alatt jelentős piaci részesedést szerzett, különösen az olcsóbb árszegmensben. Azonban Szilágyi hangsúlyozta, hogy vállalatuk fő profilja továbbra is a nagyobb értékű műszaki cikkek forgalmazása, így bár versenytársak, de profiljuk egészen más.
Az ügyvezető szerint hosszú távon nehéz fenntartani az agresszív marketingstratégiát és árazást, amit a Temu jelenleg képvisel. Inkább az omnichannel kereskedelmi modell, vagyis a többcsatornás értékesítés lehet az effektív védekezés módja a globális e-kereskedelmi óriásokkal szemben. Ezáltal a MediaMarkt mind online, mind offline területen erősítheti pozícióját és biztosíthatja vállalkozásának hosszú távú sikerét.
Kapcsolódó cikkeink
Saját webshop vagy online piactér?
Egyre több országban megfigyelhető trend a különböző kiskereskedelmi márkák kínálatát egy…
Tovább olvasom >Ezek lesznek 2024 karácsonyának slágerajándékai az eMAG-on
Az év végi hajrában egyértelművé vált, hogy mely termékek a…
Tovább olvasom >Prémium legyen, de fenntartható is – a legifjabb generáció elvárásai
A kiskereskedelmi szereplők kénytelenek lesznek egyre nagyobb figyelmet fordítani fenntarthatósági…
Tovább olvasom >További cikkeink
Új szakmai vezető a DDC Kommunikációs és marketing osztályának élén
2024 decemberétől Slániczné Molnár Ildikó tölti be a Duna-Dráva Cement…
Tovább olvasom >Kenőmájasok továbbgondolva
Ha nem is központi, de tradicionális kelléke a magyar étkezésnek…
Tovább olvasom >