A MediaMarkt Magyarország ügyvezetője szerint a Temu árelőnnyel csábít, de hosszú távon nem építhet stabil vásárlói lojalitást
Szilágyi Gábor, a MediaMarkt Magyarország ügyvezetője figyelmeztetett a Temuhoz hasonló webshopok árelőnyének megtévesztő voltára és hosszú távú fenntarthatatlanságára a Forbes beszámolója szerint.
Szilágyi rámutatott, hogy bár a Temu gyorsan növekvő jelenléte érezhető a piac egyes szegmenseiben, ő továbbra is a megbízható kereskedőket részesíti előnyben. A Temu webshop Magyarországon rövid idő alatt jelentős piaci részesedést szerzett, különösen az olcsóbb árszegmensben. Azonban Szilágyi hangsúlyozta, hogy vállalatuk fő profilja továbbra is a nagyobb értékű műszaki cikkek forgalmazása, így bár versenytársak, de profiljuk egészen más.
Az ügyvezető szerint hosszú távon nehéz fenntartani az agresszív marketingstratégiát és árazást, amit a Temu jelenleg képvisel. Inkább az omnichannel kereskedelmi modell, vagyis a többcsatornás értékesítés lehet az effektív védekezés módja a globális e-kereskedelmi óriásokkal szemben. Ezáltal a MediaMarkt mind online, mind offline területen erősítheti pozícióját és biztosíthatja vállalkozásának hosszú távú sikerét.
Kapcsolódó cikkeink
Versenytényezővé válik a telephely az e-kereskedelemben
A digitalizáció és a fogyasztói elvárások gyors változása nyomán az…
Tovább olvasom >A kereskedelem tartotta magát a munkáltatói vonzerő terén – A bizonytalan gazdasági helyzet ártott az FMCG megítélésének
A kihívásokkal teli időszakból a Coca-Cola és a MediaMarkt jött…
Tovább olvasom >Omnichannel vagy semmi – Az e-commerce új iránya
„Mintegy 450 ezer magyar 2023-ban úgy vásárolt először a Temun,…
Tovább olvasom >További cikkeink
KSH: áprilisban a kiskereskedelmi forgalom az előző év azonos időszakit 5,0, az előző havit 2,0 százalékkal haladta meg
2025. áprilisban a kiskereskedelem forgalmának volumene a nyers adat szerint…
Tovább olvasom >Csökkent a FAO élelmiszerár-indexe májusban
Csökkent az élelmiszertermékek világpiaci árának referenciaértéke májusban az előző hónaphoz…
Tovább olvasom >Az euróövezetben nőtt a kiskereskedelmi forgalom áprilisban
Havi és éves összehasonlításban egyaránt nőtt a kiskereskedelmi forgalom az…
Tovább olvasom >