A Mediam Group by Aleph lett a Google Ads hivatalos értékesítési képviselője Magyarországon
A Mediam Group, – amely a média és fizetési megoldások innovatív globális digitális szakértői hálózata, az Aleph cégcsoport tagja – bejelentette, hogy a Google Ads hivatalos médiavásárlási képviselőjévé nevezték ki Magyarországon. A stratégiai partnerség célja, hogy helyi támogatást nyújtson a vállalkozásoknak a magyar piacon, kiegészítve a Google által közvetlenül kezelt ügyfélportfóliót.
Ez az együttműködés lehetőséget ad a márkáknak és a digitális ügynökségeknek, hogy a Mediam Group by Aleph helyi szakértelmére, magyar nyelvű támogatására, képzéseire és oktatási programjaira támaszkodva még hatékonyabban használják a Google Ads szolgáltatásait.
A Google és a Mediam Group by Aleph közötti együttműködés más országokban már bizonyította, hogy hatékonyan támogatja a helyi vállalkozások fejlődését, ezért terjesztik most ki Magyarországra is. A Google Ads világszerte lehetővé teszi, hogy a cégek milliárdnyi potenciális ügyfelet érjenek el a Google hálózatán keresztül, akik aktívan keresnek termékeket, szolgáltatásokat vagy információt.
„Ez a partnerség fontos mérföldkő a magyar vállalkozások számára. Segítségével jobban ki tudják használni a Google Ads lehetőségeit, növekedhetnek, és hatékonyabban kapcsolódhatnak ügyfeleikhez” – mondta Rade Trickovic, az Aleph dél-európai regionális igazgatója.
„Büszkék vagyunk rá, hogy helyben tudjuk támogatni a márkákat és ügynökségeket. Ismerjük a helyi vállalkozások egyedi igényeit, és elkötelezettek vagyunk abban, hogy csapatunk tudásával és dedikált támogatásával segítsük őket. Más piacokon szerzett tapasztalataink azt mutatják, hogy ez lehetővé teszi a cégek számára, hogy teljes mértékben kihasználják a Google Ads erejét, új ügyfeleket érjenek el, és gyorsítsák növekedésüket ezen a dinamikus piacon.” – tette hozzá Nermin Girgis, a Mediam Group by Aleph Google-partnerségekért felelős globális igazgatója.
Kapcsolódó cikkeink
A Trade Marketing Klub november 3-án tartott online klubülése a közösségimédia-platformok trendjeivel foglalkozott
A Trade Marketing Klub november 3-án tartott online klubülése a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Csaknem 100 milliárd forintból fejlődhet tovább az élelmiszeripar
Megszülettek az első támogatói döntések a komplex élelmiszeripari fejlesztések kapcsán,…
Tovább olvasom >Helyi gyártókkal lépne az uniós piacra a Temu
Egyre nagyobb hullámokat vet a Temu térnyerése Európában – most…
Tovább olvasom >Veszélyben az élelmiszerbiztonság? Magyarország nem támogatja a Mercosur-egyezményt
Komoly aggodalmakat fogalmazott meg Nagy István agrárminiszter az EU és…
Tovább olvasom >