A McDonald’s különleges csomagolással és sorozatpremierrel ünnepli a márka popkulturális múltját
Kevés olyan márka van a világon, amely több filmben, sorozatban vagy akár zeneszámban szerepelt volna, mint a McDonald’s. Az étteremlánc eddigi egyik legnagyobb globális kampányában éppen ezért a popkultúrával való összefonódását ünnepli világszerte – így Magyarországon is.

Van rá merch is
Az augusztus 15-én kezdődő kampány során egyedi, a Meki vendégjátékával készült alkotásokat idéző csomagolásban lesznek elérhetők a leggyakrabban „szereplő” népszerű mekis termékek. Emellett, mivel a McDonald’s különleges szerepet játszik majd a Marvel Studios egyik legnagyobb őszi évadpremierjében, az éttermekbe betérő Meki- és sorozatrajongók a Loki 2. évadához kapcsolódó tartalmakból is ízelítőt kaphatnak.
A limitált, „Ahogy itt is szerepel” csomagolású termékek, úgymint a Big Mac, a sajtos McRoyal (vagy ahogy Amerikában ismerik, és ahogy gyakran filmekben is szerepel, a sajtos Negyedfontos), valamint kísérőik, a nagy burgonya és a nagy üdítő, illetve a közepes méretű elviteles zacskó augusztus 15-től korlátozott ideig lesznek elérhetők az éttermekben, a McDrive-okon és házhozszállítás esetén is.
Emellett elérhető lesz az új, szintén limitált kiadású Loki édes-savanyú szósz – ahogy az a Marvel Studios Loki című sorozatának következő évadában is szerepel**. A szósz különlegessége, hogy amikor a rajongók beolvassák a szószos tálka fedelét a Snapchat applikáción keresztül, egy felugró ablak jelenik meg, ahol a sorozat által inspirált, exkluzív tartalmat érhetnek el.
Végül pedig egyetlen popkultúrával foglalkozó kampány sem lehet teljes merch-ök nélkül. Ezért a globális McDonald’s azzal a londoni székhelyű gördeszkás és utcai ruházati márkával, a Palace-szal működik együtt, amely a márkát már többször megjelenítette jópofa dizájnjaiban és gördeszkás videóiban. A Palace ezúttal egyedi ruhadarabokat, sőt gördeszkát is tervezett a promócióhoz. Akár a hazai rajongók is beolvashatják az egyedi csomagolásokon található QR-kódot, amivel a McDonald’s Corporation (USA) által működtetett exkluzív PALACE-MCDONALD’S online boltba jutnak el, ahol megrendelhetik ezeket a különlegességeket.
Az alábbi videóban ízelítő látható a Meki eddigi cameo szerepeiből:
Kapcsolódó cikkeink
Új, AXE Fine Fragrance kollekció: az illat, amit nem tudsz kiverni a fejedből!
2025-ben egy merész termékbevezetéssel, és egy nagyívű kampánnyal rukkolt elő…
Tovább olvasom >Hullámvölgyben a brit McDonald’s – új riválisok, régi gondok
A gyorsétterem-óriás egykor rajongással várt amerikai exportcikk volt a britek…
Tovább olvasom >Egyedi vízre épült terasszal érkezik a McDonald’s a siófoki Plázsra
A McDonald’s új zenei helyszínnel bővíti hazai jelenlétét: a Plázs…
Tovább olvasom >További cikkeink
Alkotmányos jog lett a készpénz: minden kereskedőnek biztosítania kell a lehetőséget
Megjelent a Magyar Közlönyben az a jogszabály, amely a készpénzes…
Tovább olvasom >Omnichannel vagy semmi – Az e-commerce új iránya
„Mintegy 450 ezer magyar 2023-ban úgy vásárolt először a Temun,…
Tovább olvasom >Több a kérdés, mint a válasz: mit árulnak el valójában az Eurostat friss fogyasztási adatai Magyarországról?
Megjelentek az Eurostat 2024-es fogyasztási és gazdasági statisztikái, és ahogy…
Tovább olvasom >