A McDonald’s befejezte növényi alapú burgereinek tesztelését
A McDonald’s február közepétől mintegy 600 amerikai üzletében tesztelte új, növényi alapú burgerét, a McPlantet.
Noha a cég egyelőre nem tette közzé, hogyan teljesített az új termék, egyes elemzések máris arról számoltak be, hogy a vártnál gyengébb volt a érdeklődés a McPlant iránt.
A BTIG elemzője, Peter Saleh szerint úgy tűnik, San Franciscóban volt a legnagyobb érdeklődés az McPlant iránt, de heti 125-130 rendeléssel ott is csak a legalacsonyabb eladási előrejelzéseket teljesítette a termék, míg Dallasban 30 százalékkal ez alatt maradt.
Akárhogyan is teljesített azonban az új burger, elemzők szerint nem valószínű, hogy 2022 második fele előtt megjelenne a termék az üzletekben.
Forrás: RestaurantDive
Kapcsolódó cikkeink
Újabb országnak int búcsút a McDonald’s
A McDonald’s váratlan döntést hozott: felbontja Srí Lanka-i franchise-partnerével kötött…
Tovább olvasom >Így változtak a McDonald’s árai az infláció hatására
Az elmúlt két évben jelentős drágulás érte el a vendéglátóhelyeket,…
Tovább olvasom >A McDonald’s azonnali rendelési és fizetési applikációval állt elő
A McDonald’s új mobilalkalmazása lehetőséget kínál a vásárlóknak arra, hogy…
Tovább olvasom >További cikkeink
Hét trend, amely 2024-ben az in-store marketingre és a kereskedelmi dizájnra hatással lesz
A fogyasztók figyelmének megragadása és megtartása évről évre egyre nehezebbnek tűnik.…
Tovább olvasom >2024 a kihívások éve a dohányipar és dohány-kiskereskedelem számára
A gazdasági nehézségek ellenére várhatóan növekedett a dohány-kiskereskedelem éves árbevétele…
Tovább olvasom >Megjelent a Trade magazin legújabb száma!
A digitális verzió ezúttal is bővített formában jelent meg, és olvasható a levél…
Tovább olvasom >