A McDonald’s befejezte növényi alapú burgereinek tesztelését
A McDonald’s február közepétől mintegy 600 amerikai üzletében tesztelte új, növényi alapú burgerét, a McPlantet.

Nem váltotta be a hozzá fűzött reményeket az új burger
Noha a cég egyelőre nem tette közzé, hogyan teljesített az új termék, egyes elemzések máris arról számoltak be, hogy a vártnál gyengébb volt a érdeklődés a McPlant iránt.
A BTIG elemzője, Peter Saleh szerint úgy tűnik, San Franciscóban volt a legnagyobb érdeklődés az McPlant iránt, de heti 125-130 rendeléssel ott is csak a legalacsonyabb eladási előrejelzéseket teljesítette a termék, míg Dallasban 30 százalékkal ez alatt maradt.
Akárhogyan is teljesített azonban az új burger, elemzők szerint nem valószínű, hogy 2022 második fele előtt megjelenne a termék az üzletekben.
Forrás: RestaurantDive
Kapcsolódó cikkeink
13,28 milliárd dollárral bővülhet az önkiszolgáló kioszkok piaca 2029-ig
A globális önkiszolgáló kioszkpiac várhatóan 13,28 milliárd dollárral növekszik 2025…
Tovább olvasom >Valentin-nap hétvégéjének estéin a szerelmeseké lesz a McDonald’s megújult Nyugati téri étterme
A szerelmeseket várja február 14-én és 15-én péntek és szombat…
Tovább olvasom >Visszatér a libamájas burger a McDonald’s-ba
Február 5-től a hazai McDonald’s éttermekben ismét kapható a lánc…
Tovább olvasom >További cikkeink
Nagy Márton: A kiskereskedelmi forgalom bővülése 4-5 százalékos sávban van jelenleg
Az idei a gazdasági áttörés éve, 2025 második felében már…
Tovább olvasom >Az élelmiszeripar értékesítési árai 6,1 százalékkal emelkedtek
2025 februárjában az ipari termelői árak átlagosan 8,2 százalékkal meghaladták…
Tovább olvasom >Emelkednek a reálbérek, nő a bizalom, emelkedik a kiskereskedelmi forgalom
Januárban folytatódott a bérek dinamikus emelkedése, állapította meg a legfrissebb…
Tovább olvasom >