A McDonald’s befejezte növényi alapú burgereinek tesztelését
A McDonald’s február közepétől mintegy 600 amerikai üzletében tesztelte új, növényi alapú burgerét, a McPlantet.

Nem váltotta be a hozzá fűzött reményeket az új burger
Noha a cég egyelőre nem tette közzé, hogyan teljesített az új termék, egyes elemzések máris arról számoltak be, hogy a vártnál gyengébb volt a érdeklődés a McPlant iránt.
A BTIG elemzője, Peter Saleh szerint úgy tűnik, San Franciscóban volt a legnagyobb érdeklődés az McPlant iránt, de heti 125-130 rendeléssel ott is csak a legalacsonyabb eladási előrejelzéseket teljesítette a termék, míg Dallasban 30 százalékkal ez alatt maradt.
Akárhogyan is teljesített azonban az új burger, elemzők szerint nem valószínű, hogy 2022 második fele előtt megjelenne a termék az üzletekben.
Forrás: RestaurantDive
Kapcsolódó cikkeink
2027-ig megduplázza AI-befektetéseit a McDonald’s
A McDonald’s 2027-ig jelentősen növelni tervezi a mesterséges intelligenciába (AI)…
Tovább olvasom >Big Mac az osztalékszelvényen: mit kezdjünk a McDonald’s részvényével?
Vegye, vagy csak egye? Ez a kérdés foglalkoztatja most a…
Tovább olvasom >13,28 milliárd dollárral bővülhet az önkiszolgáló kioszkok piaca 2029-ig
A globális önkiszolgáló kioszkpiac várhatóan 13,28 milliárd dollárral növekszik 2025…
Tovább olvasom >További cikkeink
Új tulajdonoshoz kerül a Dole amerikai frisszöldség-üzletága
A dublini központú Dole bejelentette, hogy eladta amerikai frisszöldség-üzletágát az…
Tovább olvasom >Új partnerségekkel ad lendületet ESG kezdeményezéseinek a Wolt
Két új stratégiai partnerségről tett bejelentést a finn étel-házhozszállító vállalat,…
Tovább olvasom >Mesterséges intelligenciával gyorsítja a pénztárakat a Colruyt
Valamennyi kasszájánál bevezeti a belga Colruyt „easy check-out” nevű rendszerét,…
Tovább olvasom >