A McDonald’s befejezte növényi alapú burgereinek tesztelését
A McDonald’s február közepétől mintegy 600 amerikai üzletében tesztelte új, növényi alapú burgerét, a McPlantet.

Nem váltotta be a hozzá fűzött reményeket az új burger
Noha a cég egyelőre nem tette közzé, hogyan teljesített az új termék, egyes elemzések máris arról számoltak be, hogy a vártnál gyengébb volt a érdeklődés a McPlant iránt.
A BTIG elemzője, Peter Saleh szerint úgy tűnik, San Franciscóban volt a legnagyobb érdeklődés az McPlant iránt, de heti 125-130 rendeléssel ott is csak a legalacsonyabb eladási előrejelzéseket teljesítette a termék, míg Dallasban 30 százalékkal ez alatt maradt.
Akárhogyan is teljesített azonban az új burger, elemzők szerint nem valószínű, hogy 2022 második fele előtt megjelenne a termék az üzletekben.
Forrás: RestaurantDive
Kapcsolódó cikkeink
Itt nincsenek McDonald’s-éttermek, és azt is eláruljuk, miért
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >A McDonald’s visszavág: árcsökkentés az USA-ban, hogy visszahozzák a „megfizethető” imázst
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >2027-ig megduplázza AI-befektetéseit a McDonald’s
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >További cikkeink
Formálható jövő – Frankó Csuba Dea a Trade magazin Inno d’Or konferenciáján
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Raktárbővítéssel erősítik európai jelenlétüket a kínai e-kereskedelmi óriások
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Megnyílt a 82. OMÉK, Magyarország legnagyobb agrár- és élelmiszeripari kiállítása
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >