A McDonald’s azonnali rendelési és fizetési applikációval állt elő
A McDonald’s új mobilalkalmazása lehetőséget kínál a vásárlóknak arra, hogy sorban állás nélkül rendeljenek és fizessenek az éttermekben. Az egyszerűen kezelhető alkalmazás gyors és könnyű használatot biztosít minden korosztály számára. Az alkalmazás bevezetésének első hetében egyes éttermekben az asztalokhoz is elhozzák az ételt ezüst ételfedővel a pincérek.

Könnyebb lesz a rendelés
A mobilalkalmazás segítségével a vendégek teljes választékot böngészhetnek, fizethetnek, és akár az ételüket is az asztalukhoz kérhetik. Az alkalmazás használatához regisztrációra van szükség.
A rendelési fül segítségével könnyedén választhatjuk ki az ételt, italt vagy menüt, majd meghatározhatjuk, hogy azt a pultnál vesszük-e át, az asztalunkhoz kérik-e, vagy esetleg a McDrive-ba szeretnénk-e. Az alkalmazás bevezetését néhány étteremben a McDonald’s pincérei teszik emlékezetesebbé, akik az asztalhoz szállítják az ételt ezüst ételfedővel.
A McDonald’s emellett bérfejlesztésre és ösztönzőkre is fordít idén több mint másfél milliárd forintot. Az étteremhálózat már kétszer emelte az alapbéreket idén, és decemberben új ösztönzőrendszert vezetnek be, amely további béremelkedést eredményezhet. A munkavállalóknak kijáró jutalmak közé tartozik a karácsonyi időszak előtti támogatás és az extra juttatás december elején. A vezetőknek külön ösztönzőprogramot dolgoztak ki, amely pénzügyi célok eléréséért jár jutalmakat.
A Progress Étteremhálózat Kft. összesítve közel 10 százalékos béremelkedést valósít meg, ami az új ösztönzőrendszerek bevezetésével jár együtt.
Kapcsolódó cikkeink
Visszatér a libamájas burger a McDonald’s-ba
Február 5-től a hazai McDonald’s éttermekben ismét kapható a lánc…
Tovább olvasom >McDonald’s visszahódítási stratégia: megérkezett a McValue
A McDonald’s, az Egyesült Államok legnagyobb gyorsétteremlánca, új menükoncepcióval próbálja…
Tovább olvasom >A McDonald’s egy év alatt megduplázta megváltozott munkaképességű munkavállalói számát
A fogyatékkal élők világnapja alkalmából a hazai McDonald’s büszkén jelentette…
Tovább olvasom >További cikkeink
Javuló tendencia a burgonya hazai mennyiségében: az ára kivételesen csökkent az elmúlt évben
A burgonya egy jól ismert és közkedvelt növény, nemcsak a…
Tovább olvasom >PepsiCo: hosszú távú növekedési célok és egészségtudatos portfólió
Továbbra is elkötelezett a PepsiCo a hosszú távú, 4-6%-os organikus…
Tovább olvasom >Eltávolítja a brit Lidl saját márkás termékeinek csomagolásáról a gyerekeket célzó elemeket
A brit Lidl 2025 közepéig eltávolítja saját márkás, „kevésbé egészséges”…
Tovább olvasom >