A MATCH4 reklámidejét az Atmedia értékesíti
Magyarország legújabb sportcsatornája, a MATCH4 reklámértékesítését az Atmedia végzi 2022. október 1-jétől – jelentette be a Network4 csoport és az Atmedia. A MATCH4 idén augusztusban indította el közvetítését, ajánlatában olyan látványos és hatalmas népszerűségnek örvendő bajnokságokkal, mint például a Premier League, a LIGUE 1, az angol Ligakupa, vagy a skót Premiership. Itt láthatja a magyar közönség a NASCAR versenyeit és a WTA női tenisztornát is.
A Network4 többi csatornájának – TV4, STORY4, GALAXY4, FILM4 és ARENA4 – reklámidejét már korábban is az Atmedia értékesítette, így a MATCH4 ennek a kiváló együttműködésnek lesz az újabb eleme. A MATCH4 már az induláskor bekerült a Vodafone, a DIGI, a DirectOne, a Teleunion, a VidaNet, a PR-TELECOM, a PickUp és az Invinetwork kínálatába is, így széles nézőközönséghez jut el.
“A népszerű és elsősorban szórakoztató tartalmakat sugárzó csatornáink megtartása és folyamatos fejlesztése mellett először az ARENA4, majd a MATCH4 csatornákkal bővítettük a portfóliónkat. Célunk, hogy egy minden nézői igényt kielégítő multiplatform csomagot kínáljunk a médiapiacon. Örülök, hogy legújabb büszkeségünk, a MATCH4 is jó kezekbe kerül és professzionális csapat értékesíti majd az exkluzív közvetítések közötti reklámidőt”
– mondta Borsány-Gyenes András, a Network4 csoport vezérigazgatója.
„Üdvözlöm a MATCH4-et a partnereink között! A televíziós portfóliónk bővülésén túl külön öröm számomra, hogy a MATCH4 tovább erősíti és színesíti az Atmedia sportkínálatát. A hirdetésértékesítést október 1-jétől indítjuk, és reméljük, hogy a lehető legnagyobb mértékben mi is hozzá tudunk majd járulni az új csatorna sikereihez!”
– nyilatkozta Guttengéber Csaba, az Atmedia ügyvezető igazgatója.
Atmedia sajtó
Kapcsolódó cikkeink
Teljesen új arculattal jelentkezik az Atmedia
A Digital-Media Hungary konferencián 15 év után teljesen megújult arculattal…
Tovább olvasom >Sallangmentes reklámokkal újít az Euronics
Mellébeszélés nélküli reklámfilmekkel indul útjára az Euronics új kreatív platformja.…
Tovább olvasom >Mit és hogyan vizsgál a Fogyasztóvédelem a reklámozási gyakorlatban?
Rekord létszámú érdeklődés mellett rendezte az Önszabályozó Reklám Testület (ÖRT)…
Tovább olvasom >További cikkeink
Neubauer Katalin: Bízunk abban, hogy most már visszatérhet a kiskereskedelem a régi, Covid előtti mederbe
2023 márciusa újabb jelentős fordulatot hozott a magyar kiskereskedelmi szektorban,…
Tovább olvasom >Baromfi Világnap: május 10-e a baromfis szakma ünnepe
Magyar kezdeményezésre május 10-én ünnepli a baromfis szakma a Baromfi…
Tovább olvasom >NGM: az exportpiacok gyengélkedése továbbra is rontja az ipar teljesítményét
A Központi Statisztikai Hivatal adatai alapján 2024 márciusában a naptárhatástól…
Tovább olvasom >