A MATCH4 reklámidejét az Atmedia értékesíti
Magyarország legújabb sportcsatornája, a MATCH4 reklámértékesítését az Atmedia végzi 2022. október 1-jétől – jelentette be a Network4 csoport és az Atmedia. A MATCH4 idén augusztusban indította el közvetítését, ajánlatában olyan látványos és hatalmas népszerűségnek örvendő bajnokságokkal, mint például a Premier League, a LIGUE 1, az angol Ligakupa, vagy a skót Premiership. Itt láthatja a magyar közönség a NASCAR versenyeit és a WTA női tenisztornát is.

Bővült a portfolio
A Network4 többi csatornájának – TV4, STORY4, GALAXY4, FILM4 és ARENA4 – reklámidejét már korábban is az Atmedia értékesítette, így a MATCH4 ennek a kiváló együttműködésnek lesz az újabb eleme. A MATCH4 már az induláskor bekerült a Vodafone, a DIGI, a DirectOne, a Teleunion, a VidaNet, a PR-TELECOM, a PickUp és az Invinetwork kínálatába is, így széles nézőközönséghez jut el.
“A népszerű és elsősorban szórakoztató tartalmakat sugárzó csatornáink megtartása és folyamatos fejlesztése mellett először az ARENA4, majd a MATCH4 csatornákkal bővítettük a portfóliónkat. Célunk, hogy egy minden nézői igényt kielégítő multiplatform csomagot kínáljunk a médiapiacon. Örülök, hogy legújabb büszkeségünk, a MATCH4 is jó kezekbe kerül és professzionális csapat értékesíti majd az exkluzív közvetítések közötti reklámidőt”
– mondta Borsány-Gyenes András, a Network4 csoport vezérigazgatója.
„Üdvözlöm a MATCH4-et a partnereink között! A televíziós portfóliónk bővülésén túl külön öröm számomra, hogy a MATCH4 tovább erősíti és színesíti az Atmedia sportkínálatát. A hirdetésértékesítést október 1-jétől indítjuk, és reméljük, hogy a lehető legnagyobb mértékben mi is hozzá tudunk majd járulni az új csatorna sikereihez!”
– nyilatkozta Guttengéber Csaba, az Atmedia ügyvezető igazgatója.
Atmedia sajtó
Kapcsolódó cikkeink
A jövőnek kell dolgozni úgy, hogy ne vegyük el a fókuszt a jelenről
Kreatív szakemberből lett parfümőr, de Hídvégi Tom szerint mindkét szakma…
Tovább olvasom >A generált reklámok negatívan befolyásolhatják a fogyasztói percepciót
Az NIQ legújabb kutatása szerint az AI által készített reklámok…
Tovább olvasom >Megújul Magyarország egyik legnagyobb podcastpiaci szereplője
Teljesen megújul az Atmedia által 2021-ben indított szórakoztató audioplatform, a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Új korszak a világgazdaságban? – Új kihívások hazánk előtt
2025 májusa a világgazdaságban a változások felgyorsulását hozta. A Közel-Keleten…
Tovább olvasom >Így maradhat egészséges a haj és bőr a közeledő nyári kánikulában is
A hajformázás, festés és szárítás mind gyengíthetik a haj belső…
Tovább olvasom >Új ciklus, stabil működés, változatlan irány – bizalmat kapott az ÖRT vezetése
Az Önszabályozó Reklám Testület (ÖRT) közgyűlése megerősítette a szervezet közvetlen…
Tovább olvasom >