A MATCH4 reklámidejét az Atmedia értékesíti
Magyarország legújabb sportcsatornája, a MATCH4 reklámértékesítését az Atmedia végzi 2022. október 1-jétől – jelentette be a Network4 csoport és az Atmedia. A MATCH4 idén augusztusban indította el közvetítését, ajánlatában olyan látványos és hatalmas népszerűségnek örvendő bajnokságokkal, mint például a Premier League, a LIGUE 1, az angol Ligakupa, vagy a skót Premiership. Itt láthatja a magyar közönség a NASCAR versenyeit és a WTA női tenisztornát is.
![](https://trademagazin.cdn.webgarden.io/wp-content/uploads/2022/08/Ke%CC%81pernyo%CC%8Bfoto%CC%81-2022-08-30-23.21.43.png)
Bővült a portfolio
A Network4 többi csatornájának – TV4, STORY4, GALAXY4, FILM4 és ARENA4 – reklámidejét már korábban is az Atmedia értékesítette, így a MATCH4 ennek a kiváló együttműködésnek lesz az újabb eleme. A MATCH4 már az induláskor bekerült a Vodafone, a DIGI, a DirectOne, a Teleunion, a VidaNet, a PR-TELECOM, a PickUp és az Invinetwork kínálatába is, így széles nézőközönséghez jut el.
“A népszerű és elsősorban szórakoztató tartalmakat sugárzó csatornáink megtartása és folyamatos fejlesztése mellett először az ARENA4, majd a MATCH4 csatornákkal bővítettük a portfóliónkat. Célunk, hogy egy minden nézői igényt kielégítő multiplatform csomagot kínáljunk a médiapiacon. Örülök, hogy legújabb büszkeségünk, a MATCH4 is jó kezekbe kerül és professzionális csapat értékesíti majd az exkluzív közvetítések közötti reklámidőt”
– mondta Borsány-Gyenes András, a Network4 csoport vezérigazgatója.
„Üdvözlöm a MATCH4-et a partnereink között! A televíziós portfóliónk bővülésén túl külön öröm számomra, hogy a MATCH4 tovább erősíti és színesíti az Atmedia sportkínálatát. A hirdetésértékesítést október 1-jétől indítjuk, és reméljük, hogy a lehető legnagyobb mértékben mi is hozzá tudunk majd járulni az új csatorna sikereihez!”
– nyilatkozta Guttengéber Csaba, az Atmedia ügyvezető igazgatója.
Atmedia sajtó
Kapcsolódó cikkeink
Megújul Magyarország egyik legnagyobb podcastpiaci szereplője
Teljesen megújul az Atmedia által 2021-ben indított szórakoztató audioplatform, a…
Tovább olvasom >Az out of home nézettség mérése ratingtöbbletet és minőségi javulást jelenthet
2024 nyarán sikeresen lezajlott az Atmedia, a Scores Group, a…
Tovább olvasom >Mesterséges intelligencia által generált reklámokkal újít a SPAR Szlovéniában
A SPAR Szlovénia mesterséges intelligencia (AI) technológiát alkalmaz digitális csatornáin…
Tovább olvasom >További cikkeink
KSH: januárban 5,5 százalékkal haladták meg átlagosan a fogyasztói árak az előző év azonos hónapi értékeket
2024. januárhoz viszonyítva az élelmiszerek ára 6,0 százalékkal nőtt, ezen…
Tovább olvasom >Nagy Márton: A januári magasabb fogyasztói árszint átmeneti jelenség
Nagy Márton szerint elfogadhatatlan a magas élelmiszerinfláció, a kormány minden…
Tovább olvasom >NGM-szóvivő: január utolsó napjaiban már korrigáltak az árak
A KSH közlése szerint 2025. januárban a fogyasztói árak átlagosan…
Tovább olvasom >