A MasterChef hamarosan a TCC hűségprogramjaiban tűnik fel
Exkluzív, négyéves licensz megállapodást kötött a vásárlói hűségprogramok tervezésével és megvalósításával foglalkozó TCC, illetve a népszerű TV-show és márka, a MasterChef. A megállapodásnak köszönhetően MasterChef termékekkel – többek között sütő- és főzőedényekkel, evőeszközökkel, késekkel és konyhai kiegészítőkkel – jutalmazhatják majd a kereskedelmi láncok hűséges vásárlóikat aktuális marketingkampányaik részeként.
A vásárlók a MasterChef termékekhez az egyes kiskereskedelmi láncoknál a vásárlások után kapott hűségpontokat beváltva juthatnak majd hozzá.
Manfred Litschka, a TCC regionális értékesítési igazgatója elmondta: “Örömünkre szolgál, hogy a MasterChef-et is a vezető fogyasztói és szórakoztatóipari licensz partnereink között köszönthetjük. A világ egyik legnagyobb televízió-sorozat márkájaként a MasterChef az otthoni főzés szerelmeseit inspirálja. A MasterChef konyhai eszköz kollekció segítséget nyújt abban, hogy az ételek otthon is könnyen és magabiztosan elkészíthetők legyenek. Bízunk benne, hogy a márka a magyar vásárlók között is népszerű lesz, ezért szívesen részt vesznek majd a MasterChef hűségprogramban. Egy jól megtervezett és végrehajtott MasterChef hűségprogram támogatja kiskereskedelmi ügyfeleink marketing stratégiáját és hozzásegíti őket, hogy könnyebben elérjék az értékesítési céljaikat. ”
Branco Scherer, az Endemol Shine Group nemzetközi kereskedelmi együttműködések ügyvezető igazgatója elmondta: “A piacvezető és világszerte működő TCC vállalattal kötött új partneri együttműködésünk célja, hogy a MasterChef márkaértékének erejére és hitelességére építve kivételes vásárlási élményt teremtsünk. Ez a logikus lépés abban a törekvésünkben, hogy a MasterChef termékeket szélesebb közönséghez juttassuk el, új vásárlókat nyerjünk meg, miközben a meglévőket is jutalmazzuk.”
Kapcsolódó cikkeink
Előfoglalási szolgáltatást tesztel a brit Lidl hűségprogramja keretében
Új szolgáltatást tesztel a Lidl az Egyesült Királyságban: a „Click,…
Tovább olvasom >Egymillió új taggal bővült tavaly a DIA hűségprogramja
A spanyol DIA szupermarketlánc 2024-ben több mint egymillió új taggal…
Tovább olvasom >Németországban digitális együttműködésbe kezdett a Lidl és a Disney+
A Lidl Németországban digitális partnerségre lépett a Disney+-szal, amely november…
Tovább olvasom >További cikkeink
Egy korszak lezárul, egy új indul – marketingvezetői váltás az Eisbergnél
Két év után búcsúzik az Eisbergtől Gál Judit, a cég…
Tovább olvasom >Folytatódik az áreső a PENNY-ben
Folytatja az alapvető háztartási és higiéniai termékek áresőjét a PENNY…
Tovább olvasom >A Heineken mesterséges intelligenciával oltja szomját az adatkezelésbe
A Heineken az SAP AI megoldásával egyszerűsíti az adatelemzést munkatársai…
Tovább olvasom >