A MasterCard új versenyt hirdet: Az év kereskedője 2016
Mit tehet ma az a kereskedő, aki szeretné megnyerni és megtartani a vásárlóit? Milyen ötleteket, megoldásokat és eszközöket használhat a siker érdekében?
A legjobb, legsikeresebb kereskedők által mutatott példa azonnal elterjed, de az, aki hosszú távra tervez, mindig előáll valami újjal, érdekessel, szokatlannal. Az ő teljesítményüket szeretné elismerni a MasterCard, hiszen ennek a nyughatatlan, újító szellemnek sokat köszönhet a világ.
A MasterCard küldetése, hogy a legkorszerűbb fizetési megoldásokat a lehető leghamarabb a hétköznapok magától értetődő részévé tegye. A vásárlók kényelmét, elégedettségét szem előtt tartó kereskedők ezzel egyidejűleg számtalan további újdonsággal, a jövőbe mutató, egyedi megoldással előzik meg a vásárlói igényeket és versenytársaikat.
A MasterCard által meghirdetett „Az év kereskedője 2016” verseny célja, hogy felhívja a figyelmet ezekre az eredeti és különleges megoldásokra, valamint, hogy inspirálja a fejlesztéseket, bővítéseket és elismerésben részesítse azokat a kereskedőket, akik minden téren szeretnének többet nyújtani vásárlóiknak.
A versenyt az alábbi öt kategóriában hirdetik meg:
A legjobb ügyfélélmény
A legjobb fizetési szolgáltató digitális megoldás
A legjobb multichannel fejlesztés
A legjobb lojalitás program
A legjobb társadalmi felelősségvállalási (CSR) program
A fődíjat pedig, a legtöbb pontot elért kereskedő kapja és ezzel Ő lesz „Az év kereskedője”.
A versenyre 2016. szeptember 4-ig lehet jelentkezni.
A verseny szervezője a Wonderduck Agency, szakmai partnere a Trade magazin.
További információ:
http://www.azevkereskedoje.hu és moy@wonderduck.hu
Kapcsolódó cikkeink
AI, digitalizáció, mobiltárcák és a tokenizáció
Alig néhány év kellett ahhoz, hogy gyökeresen átalakuljon a fizetések…
Tovább olvasom >Nyitottak a német vásárlók a biometrikus azonosítással történő fizetésre
Egy friss Mastercard-felmérés szerint a német fogyasztók 43%-a nyitott arra,…
Tovább olvasom >A kártyás fizetés ma már alapelvárás a kereskedőktől
„A kártyaelfogadás ma már olyan, mint egy közműszolgáltatás: alapelvárás. Aki…
Tovább olvasom >További cikkeink
Kamatkedvezmény a zöldhitelre
Még kedvezőbb lesz a népszerű lakáscélú zöldhitel a K&H-nál. A legnépszerűbb…
Tovább olvasom >Friss felmérés: A visszautasítástól való félelem bénítja a vállalkozásokat
Egy friss felmérés szerint a vállalkozások 33 százaléka a visszautasítástól…
Tovább olvasom >Jelentősen nőtt az Alibaba negyedéves nyeresége
Az Alibaba Group Holding kínai e-kereskedelmi óriás adózott eredménye jelentősen…
Tovább olvasom >