A MasterCard új versenyt hirdet: Az év kereskedője 2016
Mit tehet ma az a kereskedő, aki szeretné megnyerni és megtartani a vásárlóit? Milyen ötleteket, megoldásokat és eszközöket használhat a siker érdekében?
A legjobb, legsikeresebb kereskedők által mutatott példa azonnal elterjed, de az, aki hosszú távra tervez, mindig előáll valami újjal, érdekessel, szokatlannal. Az ő teljesítményüket szeretné elismerni a MasterCard, hiszen ennek a nyughatatlan, újító szellemnek sokat köszönhet a világ.
A MasterCard küldetése, hogy a legkorszerűbb fizetési megoldásokat a lehető leghamarabb a hétköznapok magától értetődő részévé tegye. A vásárlók kényelmét, elégedettségét szem előtt tartó kereskedők ezzel egyidejűleg számtalan további újdonsággal, a jövőbe mutató, egyedi megoldással előzik meg a vásárlói igényeket és versenytársaikat.
A MasterCard által meghirdetett „Az év kereskedője 2016” verseny célja, hogy felhívja a figyelmet ezekre az eredeti és különleges megoldásokra, valamint, hogy inspirálja a fejlesztéseket, bővítéseket és elismerésben részesítse azokat a kereskedőket, akik minden téren szeretnének többet nyújtani vásárlóiknak.
A versenyt az alábbi öt kategóriában hirdetik meg:
A legjobb ügyfélélmény
A legjobb fizetési szolgáltató digitális megoldás
A legjobb multichannel fejlesztés
A legjobb lojalitás program
A legjobb társadalmi felelősségvállalási (CSR) program
A fődíjat pedig, a legtöbb pontot elért kereskedő kapja és ezzel Ő lesz „Az év kereskedője”.
A versenyre 2016. szeptember 4-ig lehet jelentkezni.
A verseny szervezője a Wonderduck Agency, szakmai partnere a Trade magazin.
További információ:
http://www.azevkereskedoje.hu és moy@wonderduck.hu
Kapcsolódó cikkeink
Közös élményekkel készül a nyárra a K&H és a Mastercard
A K&H és a Mastercard idén országszerte exkluzív zenei és…
Tovább olvasom >Óvatos optimizmus: így kezelik pénzügyeiket és digitalizálnak a hazai kkv-k
A magyar kkv-k óvatosan terveznek: miközben a gazdasági környezet kihívásokat…
Tovább olvasom >AI, digitalizáció, mobiltárcák és a tokenizáció
Alig néhány év kellett ahhoz, hogy gyökeresen átalakuljon a fizetések…
Tovább olvasom >További cikkeink
Még mindig lehet spórolni, de nem minden árrésstopos terméken
Bár a magyarországi árrésstopok hatása kezd érezhetővé válni a hazai…
Tovább olvasom >Több mint 13 tonna adomány gyűlt össze a NOE és a CBA közös húsvéti akcióján
Több mint 13 tonna adomány gyűlt össze a Nagycsaládosok Országos…
Tovább olvasom >Alkoholmentes korszakváltás: kihívások és lehetőségek a söripar globális porondján
Geopolitikai akadályokkal és új fogyasztói trendekkel néz szembe az európai…
Tovább olvasom >