A MasterCard új versenyt hirdet: Az év kereskedője 2016
Mit tehet ma az a kereskedő, aki szeretné megnyerni és megtartani a vásárlóit? Milyen ötleteket, megoldásokat és eszközöket használhat a siker érdekében?
A legjobb, legsikeresebb kereskedők által mutatott példa azonnal elterjed, de az, aki hosszú távra tervez, mindig előáll valami újjal, érdekessel, szokatlannal. Az ő teljesítményüket szeretné elismerni a MasterCard, hiszen ennek a nyughatatlan, újító szellemnek sokat köszönhet a világ.
A MasterCard küldetése, hogy a legkorszerűbb fizetési megoldásokat a lehető leghamarabb a hétköznapok magától értetődő részévé tegye. A vásárlók kényelmét, elégedettségét szem előtt tartó kereskedők ezzel egyidejűleg számtalan további újdonsággal, a jövőbe mutató, egyedi megoldással előzik meg a vásárlói igényeket és versenytársaikat.
A MasterCard által meghirdetett „Az év kereskedője 2016” verseny célja, hogy felhívja a figyelmet ezekre az eredeti és különleges megoldásokra, valamint, hogy inspirálja a fejlesztéseket, bővítéseket és elismerésben részesítse azokat a kereskedőket, akik minden téren szeretnének többet nyújtani vásárlóiknak.
A versenyt az alábbi öt kategóriában hirdetik meg:
A legjobb ügyfélélmény
A legjobb fizetési szolgáltató digitális megoldás
A legjobb multichannel fejlesztés
A legjobb lojalitás program
A legjobb társadalmi felelősségvállalási (CSR) program
A fődíjat pedig, a legtöbb pontot elért kereskedő kapja és ezzel Ő lesz „Az év kereskedője”.
A versenyre 2016. szeptember 4-ig lehet jelentkezni.
A verseny szervezője a Wonderduck Agency, szakmai partnere a Trade magazin.
További információ:
http://www.azevkereskedoje.hu és moy@wonderduck.hu
Kapcsolódó cikkeink
Így költöttek a magyar drukkerek a válogatott meccseinek helyszínein
A németországi futball Európa-bajnokság városai jelentős anyagi forrásokat fordítottak arra,…
Tovább olvasom >Lendületvesztés itthon vs. szárnyaló Temu
A hazai e-kereskedelmi piac nem mutat jelentős növekedést, és ez…
Tovább olvasom >GKID eTOPLISTA 2023: Változatlan élmezőny, változó erőviszonyok
A GKID 2015 óta készít nyilvános rangsorokat a magyar piacon…
Tovább olvasom >További cikkeink
Rekord nyereséget értek el a saját márkák az év első felében az Egyesült Államokban
Új csúcsokat értek el a sajátmárkás termékek 2024 első felében…
Tovább olvasom >Akadálymentesíti csomagolásait a Müller az Egyesült Királyságban
Minden márkás termékének csomagolásán NaviLens kódot helyez el a Müller,…
Tovább olvasom >Friss kutatás: a magyarok közel fele nem használ fényvédő krémet, ráadásul a déli órákban sem kerülik a napfényt
Egy friss, reprezentatív kutatás szerint a magyar lakosság mindössze 8…
Tovább olvasom >