A Mastercard globális kisvállalkozói programot indít
A Mastercard a kisvállalkozások digitális átállásának segítésére elindított egy globális kezdeményezést, a Strive-ot, amely a kisvállalkozások pénzügyi ellenálló képességének erősítésére, valamint talpra állásuk és növekedésük támogatására összpontosít – közölte a cég az MTI-vel szerdán.

Segít a Mastercard a kisvállalkozások digitális átállásában
A Mastercard Impact Fund 25 millió dolláros kezdeti filantróp befektetésével a Strive világszerte több mint ötmillió mikro- és kisvállalkozásnak segít abban, hogy azok hozzáférjenek a digitalizáláshoz szükséges eszközökhöz és erőforrásokhoz. A Strive-ban a globális platformok helyi programokkal együtt segítik a világ legkiszolgáltatottabb kisvállalkozói csoportjait azért, hogy a helyi kihívásokra is képesek legyenek megfelelő választ adni.
Közölték: a kezdeményezésen belül a Strive Community az első program, amely több mint ötmillió kisvállalkozást érint majd Európában, Latin-Amerikában, Afrikában, a Közel-Keleten és Ázsiában. A Caribou Digital támogatásával – amely a befogadó és etikus digitális gazdaságokkal foglalkozó kutató- és tanácsadó cég – a program a kisvállalkozásokat olyan technológiai erőforrásokhoz segíti, amelyek digitalizálják működésüket, racionalizálják a pénzügyi és back-office szolgáltatásokat, és javítják a piacra jutást. Így biztosítják sikerüket modern gazdaságunkban. A támogatásokat olyan szervezeteknek ítélik oda, amelyeknek van tapasztalatuk a mikro- és kisvállalkozókkal való együttműködésben.
Kitértek arra, hogy a kisvállalkozások már a világjárvány előtt is lemaradtak nagyobb versenytársaiktól abban, hogy beépítsék üzleti tevékenységükbe a digitális technológiákat. Egy 2019-es európai uniós felmérés szerint a nagyvállalatok nagyjából 80 százaléka vezetett be legalább egy digitális technológiát, szemben a mikrovállalkozások mindössze 30 százalékával.
A mostani bejelentés a Mastercard tavaly tett 250 millió dolláros kötelezettségvállalására épül, amellyel a kisvállalkozások pénzügyi biztonságát támogatja. A Strive kiterjeszti a Mastercard régóta tartó elkötelezettségét a pénzügyi integráció mellett. A vállalat jelenleg is erőfeszítéseket tesz annak érdekében, hogy 2025-ig egymilliárd embert és 50 millió mikro- és kisvállalkozót, elsősorban 25 millió női vállalkozót vonjon be a digitális gazdaságba. (MTI)
Kapcsolódó cikkeink
Szakértők: a kiberbűnözőkkel szemben az edukáció a leghatékonyabb védekezés
Az edukáció a leghatékonyabb védekezés a kiberbűnözőkkel szemben, mivel bárhogyan…
Tovább olvasom >A kiberbűnözés kora 2025 – Új gazdasági realitás
A kiberbűnözés éves globális kára 2028-ra elérheti a 14 ezer…
Tovább olvasom >K&H: megtörtént a fordulat, előkerültek a hitelesek
A lakossági hitelezés egyértelműen fordulóponthoz érkezett. A 2023 eleji visszaesés…
Tovább olvasom >További cikkeink
Ismét itt a Baba Kuponhét a Rossmannál – 10% kedvezmény minden babatermékre Rossmann+ tagoknak
A Rossmann elkötelezetten támogatja a családokat és a kisgyermekes szülőket…
Tovább olvasom >Stabilitás és stratégiai irányváltás a Zwack Unicumnál
Továbbra is a hazai prémium szeszesital-piac meghatározó szereplője a Zwack…
Tovább olvasom >Új nemzetközi partner a Baker McKenzie-nél
A Baker McKenzie 2025. július 1-jével Kovács Benedeket, a budapesti…
Tovább olvasom >