A második legnagyobb magyarországi üzletét nyitotta meg a Rossmann
Az Aréna Mallban nyitotta meg 208. magyarországi üzletét a Rossmann, amely közel 600 négyzetméteren várja a vásárlókat. Az új üzlet a második legnagyobb magyarországi Rossmann drogéria és parfüméria, amely a vállalat dinamikus expanziós stratégiájának részeként valósult meg.
A német gyökerű üzletlánc 2017-ben 78,4 milliárd forintos forgalmat bonyolított le. Az új drogériát és parfümériát Flórián László, a Rossmann Magyarország ügyvezető igazgatója pénteken adta át a nagyközönségnek.
A Rossmann legújabb üzletét bőséges helykínálat, kényelmes és átlátható elrendezés jellemzik. Az Aréna Mallban található drogériában elérhető szinte minden Rossmann által forgalmazott termék, egyes kozmetikai márkák pedig a szokásosnál is nagyobb választékban állnak rendelkezésre, beleértve a hypoallergén termékeket. Az üzlet fókuszában a dekorkozmetika, a parfüm és a dekoráció áll, de kibővült egészséges saját márkás Genuss PLUS és enerBIO élelmiszer- és táplálékkiegészítő kínálattal is várja a Rossmann a vásárlókat.
„Büszkeséggel tölt el minket, hogy vásárlóink bizalma és partnereink támogatása lehetővé tették, hogy megnyissuk legtágasabb üzletünket – mondta el a megnyitón Flórián László, a Rossmann Magyarország ügyvezető igazgatója. „Jelenlétünk az Aréna Mallban stratégiánk egyik mérföldköve, és több mint 1711 kollégánkkal közös munkánk sikerét igazolja. A jövőben is arra törekszünk majd, hogy továbbfejlesszük minőségi, kiváló ár-érték arányú termékeinket, és hogy vásárlóink szakszerű segítséget kapjanak, ha ellátogatnak hozzánk.”
A Rossmann Aréna Mall üzlettel együtt immár 208 magyarországi drogériát és parfümériát üzemeltet a vállalat, amelyekben összesen 17.700 termék között válogathatnak a vásárlók, beleértve 2200 saját márkás terméket. A nyitó hétvégén (2018. július 27-29.) a Rossmann Aréna Mallban ezeket 10 százalékos kedvezménnyel szerezhetik be a vásárlók, akik számára egészséges saját márkás termékkóstolóval, dekorkozmetikai és fodrász kitelepüléssel, valamint ajándékokkal, nyereményjátékkal kedveskedik az üzletlánc.
Kapcsolódó cikkeink
Smink, és ami mögötte van
A dekorkozmetikumok iránti érdeklődés évről évre fokozódik, amit jól mutatnak…
Tovább olvasom >ROSSMANN: Nincs tragédia, megoldjuk! – új image kampány indult 2025 tavaszán
A ROSSMANN, Magyarország egyik legdinamikusabban fejlődő drogéria-parfüméria lánca, 2025-ben újabb…
Tovább olvasom >Közösen a Földért – indul a Rossmann környezetvédelmi kvíze
A Rossmann idén is csatlakozik a Föld napjához kapcsolódó kezdeményezésekhez:…
Tovább olvasom >További cikkeink
A Pick Szeged Zrt. nyeresége csökkent, árbevétele nőtt tavaly
A Pick Szeged Zrt. adózott eredménye 2024-ben 6,7 milliárd forint…
Tovább olvasom >Átadták a Nestlé napelemparkját Szerencsen
Szerencsen átadták a Nestlé közép-európai regionális kávé- és kakaóitalpor-gyártó és…
Tovább olvasom >140 millió visszaváltott palack az ALDI-nál
Az ALDI Magyarország üzleteiben rekordmennyiségű, immár mintegy 140 millió egyszer…
Tovább olvasom >