A második legnagyobb magyarországi üzletét nyitotta meg a Rossmann
Az Aréna Mallban nyitotta meg 208. magyarországi üzletét a Rossmann, amely közel 600 négyzetméteren várja a vásárlókat. Az új üzlet a második legnagyobb magyarországi Rossmann drogéria és parfüméria, amely a vállalat dinamikus expanziós stratégiájának részeként valósult meg.
A német gyökerű üzletlánc 2017-ben 78,4 milliárd forintos forgalmat bonyolított le. Az új drogériát és parfümériát Flórián László, a Rossmann Magyarország ügyvezető igazgatója pénteken adta át a nagyközönségnek.
A Rossmann legújabb üzletét bőséges helykínálat, kényelmes és átlátható elrendezés jellemzik. Az Aréna Mallban található drogériában elérhető szinte minden Rossmann által forgalmazott termék, egyes kozmetikai márkák pedig a szokásosnál is nagyobb választékban állnak rendelkezésre, beleértve a hypoallergén termékeket. Az üzlet fókuszában a dekorkozmetika, a parfüm és a dekoráció áll, de kibővült egészséges saját márkás Genuss PLUS és enerBIO élelmiszer- és táplálékkiegészítő kínálattal is várja a Rossmann a vásárlókat.
„Büszkeséggel tölt el minket, hogy vásárlóink bizalma és partnereink támogatása lehetővé tették, hogy megnyissuk legtágasabb üzletünket – mondta el a megnyitón Flórián László, a Rossmann Magyarország ügyvezető igazgatója. „Jelenlétünk az Aréna Mallban stratégiánk egyik mérföldköve, és több mint 1711 kollégánkkal közös munkánk sikerét igazolja. A jövőben is arra törekszünk majd, hogy továbbfejlesszük minőségi, kiváló ár-érték arányú termékeinket, és hogy vásárlóink szakszerű segítséget kapjanak, ha ellátogatnak hozzánk.”
A Rossmann Aréna Mall üzlettel együtt immár 208 magyarországi drogériát és parfümériát üzemeltet a vállalat, amelyekben összesen 17.700 termék között válogathatnak a vásárlók, beleértve 2200 saját márkás terméket. A nyitó hétvégén (2018. július 27-29.) a Rossmann Aréna Mallban ezeket 10 százalékos kedvezménnyel szerezhetik be a vásárlók, akik számára egészséges saját márkás termékkóstolóval, dekorkozmetikai és fodrász kitelepüléssel, valamint ajándékokkal, nyereményjátékkal kedveskedik az üzletlánc.
Kapcsolódó cikkeink
Mindenkinek a vásárló a fontos – mindig, mindenhol, mindenkor – Együtt okosodtunk (Business Days 2024 1. rész)
A Business Days harmadik, szerdai napjának délelőttje az elmúlt másfél…
Tovább olvasom >Kiemelt törődés a korán érkezőknek: november 17. a koraszülöttek világnapja
Manapság számos világnap ad alkalmat arra, hogy a számunkra fontos…
Tovább olvasom >Zárva lesznek a Rossmann üzletek Szenteste
A Rossmann Magyarország idén is szabadnapot biztosít munkatársai számára december…
Tovább olvasom >További cikkeink
Új fejezet nyílt a Pizza Hut történetében: Magyarországi modell alapján újulhat meg az étteremlánc
Szeptember 12-én vágták át a szalagot Pécs legnépszerűbb sétálóutcájában, a…
Tovább olvasom >Már 150 millió darab palackot, üveget és alumínium dobozt váltottak vissza a Lidl áruházakban
Mérföldkőhöz érkezett az új visszaváltási rendszerben a Lidl Magyarország. A…
Tovább olvasom >Stílus újragondolva- megújult a Hungaria pezsgő!
Új, a stílust és az eleganciát még inkább hangsúlyozó külsővel…
Tovább olvasom >