A második hullámban is jól jön a segítség
5,5 millió Forint értékben, országszerte 25 helyszínre juttat el higiénés csomagokat a Magyar Református Szeretetszolgálaton keresztül az Essity Hungary Kft. Az adomány 256 karton pelenkát, 180 szappan-adagolót és 960 liter fertőtlenítő folyékony szappant tartalmaz.
![Essity segély átadó](https://trademagazin.cdn.webgarden.io/wp-content/uploads/2020/10/Essity_atado-1024x683.jpg)
Dr. Velkey György, a Bethesda Gyermekkórház vezetője vette át az adományt Venter Zoltántól, az Essity Hungary Kft. ügyvezető igazgatójától
Több mint ötmillió forint értékű kézfertőtlenítő folyékony szappan és adagoló, valamint pelenka adománnyal segíti a hazai gyermekgondozó és oktatási intézményeket, valamint az idősápolás szereplőit az Essity Hungary Kft. Az adományokat országszerte összesen 25 intézményben osztja ki a Magyar Református Szeretetszolgálat.
Országszerte kerül a csomagból
![Balog Zoltán](https://trademagazin.cdn.webgarden.io/wp-content/uploads/2020/10/Essity_Balog-Zoltan-200x300.jpg)
Balog Zoltán miniszterelnöki biztos
Az Essity Hungary Kft. által forgalmazott Tork kézfertőtlenítő folyékony szappanból és adagolóból többek között a Bethesda Gyermekkórház, a Csongrád Megyei Vakok Otthona, valamint az MRSZ-Felzárkózó települések programban résztvevő óvodák és általános iskolák, míg a Libero márkájú gyermekpelenkákból a sérült gyermekeket gondozó debreceni Immánuel Otthon és az őrbottyáni Juhász Zsófia Református Szeretetotthon Fogyatékosokat Ápoló és Gondozó Intézmény is részesül.
A Bethesda Gyermekkórházba szervezett átadó Balog Zoltán társadalmi ügyekért felelős miniszterelnöki biztos, református lelkész köszöntőjével indult, amelyben kiemelte: „A második hullámra a legtöbben elfáradtak, megkeseredtek, és talán nem látják értelmét, hogy aktív szerepet vállaljanak a védekezésben, ezért külön öröm, hogy vannak, akik a második hullámra is készen álltak a segítséggel.”
Soha nem elég a segítség
A világ piacvezető higiéniai és egészségügyi termékeket gyártó vállalatai közé tartozó Essity felajánlásával a hazai gyermekgondozó és oktatási, illetve idősápolás intézményeit szeretné támogatni, ezzel is csökkentve a szociális és egészségügyi intézmények kiadásait.
![Venter Zoltán maszkban](https://trademagazin.cdn.webgarden.io/wp-content/uploads/2020/10/Essity_Venter-Zoltan-300x200.jpg)
Venter Zoltán, az Essity Hungary Kft. ügyvezető igazgatója
Venter Zoltán, az Essity Hungary Kft. ügyvezető igazgatója arról beszélt, hogy az elmúlt években megtanulták, a segítség mindenhol kell, és soha nem elég. Hozzátette: adományukkal kisebb költségvetésű, nehezebb helyzetű intézményeket szerettek volna támogatni, ezért kérték a református szeretetszolgálat segítségét, hiszen ők tudják, hol van a legnagyobb szükség a támogatásra.
A sajtónyilvános átadón a Bethesdának szánt adományokat Dr. Velkey György, az intézmény vezetője vette át, aki elmondta: az adományozó céggel hosszú ideje működik együtt a kórház, és külön érték a segítségnyújtásuk mögött lévő közös gondolkodás.
A higiénés szereket, eszközöket az időseket, sérült gyermekeket ápoló otthonoknak, kórházaknak és a nehéz anyagi körülmények között nevelkedő gyerekek számára a Magyar Református Szeretetszolgálat juttatja el, amelyet Juhász Márton ügyvezető igazgató képviselt.
Kapcsolódó cikkeink
Az OKSZ élelmiszer-kiskereskedő tagvállalatai élen járnak az élelmiszer adományozásban
Az élelmiszer-hulladék csökkentését kiemelt feladatként kezelik a Magyarországon működő nemzetközi…
Tovább olvasom >23 százalékkal több élelmiszert adományoztak a Tesco vásárlói az Élelmiszerbank idei tavaszi akcióján
138 962 kiló tartósélelmiszert adományoztak a vásárlók a Magyar Élelmiszerbank Egyesület…
Tovább olvasom >Élelmizeradománycsomaggal segíti a családokat az Egyszülős Központ
Az Egyszülős Központ áprilisban és májusban összesen 10 millió forint…
Tovább olvasom >További cikkeink
A hulladék körforgásáról fejlesztett új oktatási modulokat a Coca-Cola Magyarország
A körforgásos gazdaság alapjairól, és a víz, valamint az energia körforgásáról szóló, online tananyag…
Tovább olvasom >Fidelity: Három téma, ami Q3-ban alakítja a befektetéseket
Eljött a járványt követő normalizálódás, amelyet annyira vártunk? A gazdasági…
Tovább olvasom >Rekord nyereséget értek el a saját márkák az év első felében az Egyesült Államokban
Új csúcsokat értek el a sajátmárkás termékek 2024 első felében…
Tovább olvasom >