A Marvel Universe karaktereit felvonultató limitált kiadású csomagolást dob piacra a Coca-Cola
Limitált kiadású italdobozt dob piacra a Coca-Cola, melyet új, a Marvel univerzum karaktereit megjelenítő reklámfilmmel támogat meg.
Az italgyártó óriás április 8-án kezdte meg a Marvel Universe karaktereit felvonultató Coca-Cola dobozok bevezetését Észak-Amerika, Latin-Amerika, Európa, Kína, Japán és az Ázsia-Csendes-óceáni térség több mint 50 országában.
A vállalat közlése szerint a kampány egész nyáron át tart.
– Ez a legújabb együttműködés a Marvellel lehetővé teszi számunkra, hogy mindkét márka örökségét és vonzerejét kihasználva új és váratlan élményeket kínáljunk a fogyasztóknak – mondta el Islam ElDessouky, a márka globális kreatív stratégiai és tartalom igazgatója.
Új reklámfilm
A Coca-Cola x Marvel: A hősök című reklámfilmben a Marvel-univerzum több mint 30 szereplőjének – a Hangyaembertől Amerika kapitányig – egyedi illusztrációi láthatók a Coca-Cola és a Coca-Cola Zero Sugar palackokon.
A szkennelhető QR-kódok minden egyes hős vagy gonosztevő esetében kiterjesztett valóság alapú animációs élményt nyitnak meg, emellett exkluzív nyereményeket is lehet nyerni, többek között Disney Cruise nyaralást, dedikált emléktárgyakat és még sok mást – jegyezte meg a Coca-Cola.
A kampányban a márka gyűjthető digitális karaktereket, out-of-home tartalmakat és exkluzív ajándéktárgyakat is kínál a CokeStore.com oldalon.
ESM
Kapcsolódó cikkeink
A kereskedelem tartotta magát a munkáltatói vonzerő terén – A bizonytalan gazdasági helyzet ártott az FMCG megítélésének
A kihívásokkal teli időszakból a Coca-Cola és a MediaMarkt jött…
Tovább olvasom >Display 2.0 – így néz ki a jövő bolttere
Okoseszközzé válik a bolti display – derült ki a Shop!…
Tovább olvasom >Különleges palacksorozatot készített az Absolut a Tomorrowland 2025 tiszteletére
Az Absolut bemutatta első, limitált kiadású palack-sorozatát, amelyet a Tomorrowland…
Tovább olvasom >További cikkeink
A lakosság harmada keresi még, hogyan tudna egészségesebben étkezni, és csak minden negyedik magyar táplálkozik tudatosan
Az étkezés nemcsak testünk megfelelő működésének alapja, hanem kritikus szerepe…
Tovább olvasom >Lezajlott az első Fenntartható Csomagolás Fórum
2025. június 4-én a Pasaréti Közösségi Házban került megrendezésre az…
Tovább olvasom >III. Employer Branding Konferencia: A jövő már jelen?
2025. június 3-án a Pasaréti Közösségi Ház adott otthont a…
Tovább olvasom >