A Marvel Universe karaktereit felvonultató limitált kiadású csomagolást dob piacra a Coca-Cola
Limitált kiadású italdobozt dob piacra a Coca-Cola, melyet új, a Marvel univerzum karaktereit megjelenítő reklámfilmmel támogat meg.
Az italgyártó óriás április 8-án kezdte meg a Marvel Universe karaktereit felvonultató Coca-Cola dobozok bevezetését Észak-Amerika, Latin-Amerika, Európa, Kína, Japán és az Ázsia-Csendes-óceáni térség több mint 50 országában.
A vállalat közlése szerint a kampány egész nyáron át tart.
– Ez a legújabb együttműködés a Marvellel lehetővé teszi számunkra, hogy mindkét márka örökségét és vonzerejét kihasználva új és váratlan élményeket kínáljunk a fogyasztóknak – mondta el Islam ElDessouky, a márka globális kreatív stratégiai és tartalom igazgatója.
Új reklámfilm
A Coca-Cola x Marvel: A hősök című reklámfilmben a Marvel-univerzum több mint 30 szereplőjének – a Hangyaembertől Amerika kapitányig – egyedi illusztrációi láthatók a Coca-Cola és a Coca-Cola Zero Sugar palackokon.
A szkennelhető QR-kódok minden egyes hős vagy gonosztevő esetében kiterjesztett valóság alapú animációs élményt nyitnak meg, emellett exkluzív nyereményeket is lehet nyerni, többek között Disney Cruise nyaralást, dedikált emléktárgyakat és még sok mást – jegyezte meg a Coca-Cola.
A kampányban a márka gyűjthető digitális karaktereket, out-of-home tartalmakat és exkluzív ajándéktárgyakat is kínál a CokeStore.com oldalon.
ESM
Kapcsolódó cikkeink
Történetek nyara – látványos Disney szökőkút-show érkezik a Margitszigetre
Walt Disney egyszer azt mondta, „egy jó történet olyan, mint…
Tovább olvasom >Ismét sikeres megjelenés volt a Jövő Áruháza
A SIRHA Budapest 2024 szakkiállítás hivatalos lapja a Trade magazin, amely…
Tovább olvasom >Foci a Kurfürstendammon – A nap videója
A Coca Cola vendingautomatákra építő kreatív akcióiról többször is beszéltünk…
Tovább olvasom >További cikkeink
Magyar szakembert lett a Danone kelet- és közép-európai értékesítési vezetője
Bolyós Enikő idén júliustól budapesti székhellyel szervezi és irányítja a…
Tovább olvasom >Friss kutatás: a magyarok közel fele nem használ fényvédő krémet, ráadásul a déli órákban sem kerülik a napfényt
Egy friss, reprezentatív kutatás szerint a magyar lakosság mindössze 8…
Tovább olvasom >Rekordbírsággal majdnem 400 millió forintra büntette a GVH a Bookingot
Nem teljesítette maradéktalanul a korábbi jogsértések megszüntetését előíró kötelezettségeit a…
Tovább olvasom >