A Marvel Universe karaktereit felvonultató limitált kiadású csomagolást dob piacra a Coca-Cola
Limitált kiadású italdobozt dob piacra a Coca-Cola, melyet új, a Marvel univerzum karaktereit megjelenítő reklámfilmmel támogat meg.
Az italgyártó óriás április 8-án kezdte meg a Marvel Universe karaktereit felvonultató Coca-Cola dobozok bevezetését Észak-Amerika, Latin-Amerika, Európa, Kína, Japán és az Ázsia-Csendes-óceáni térség több mint 50 országában.
A vállalat közlése szerint a kampány egész nyáron át tart.
– Ez a legújabb együttműködés a Marvellel lehetővé teszi számunkra, hogy mindkét márka örökségét és vonzerejét kihasználva új és váratlan élményeket kínáljunk a fogyasztóknak – mondta el Islam ElDessouky, a márka globális kreatív stratégiai és tartalom igazgatója.
Új reklámfilm
A Coca-Cola x Marvel: A hősök című reklámfilmben a Marvel-univerzum több mint 30 szereplőjének – a Hangyaembertől Amerika kapitányig – egyedi illusztrációi láthatók a Coca-Cola és a Coca-Cola Zero Sugar palackokon.
A szkennelhető QR-kódok minden egyes hős vagy gonosztevő esetében kiterjesztett valóság alapú animációs élményt nyitnak meg, emellett exkluzív nyereményeket is lehet nyerni, többek között Disney Cruise nyaralást, dedikált emléktárgyakat és még sok mást – jegyezte meg a Coca-Cola.
A kampányban a márka gyűjthető digitális karaktereket, out-of-home tartalmakat és exkluzív ajándéktárgyakat is kínál a CokeStore.com oldalon.
ESM
Kapcsolódó cikkeink
Különleges palacksorozatot készített az Absolut a Tomorrowland 2025 tiszteletére
Az Absolut bemutatta első, limitált kiadású palack-sorozatát, amelyet a Tomorrowland…
Tovább olvasom >Share a Coke, Share the Music szlogennel felejthetetlen bulira hívja a fogyasztókat a Coca-Cola
A Coca-Cola felejthetetlen bulival ünnepli meg az „Oszd meg a…
Tovább olvasom >Közös európai fellépés eredményeként változtat zöld marketing üzenetein a Coca-Cola
A Svéd Fogyasztóvédelmi Hatóság és a Gazdasági Versenyhivatal (GVH) közös…
Tovább olvasom >További cikkeink
Itthon csak importban fogy a bio – kitörési pont lehet a közétkeztetés
Bár a bioélelmiszerek hazai kiskereskedelmi forgalma dinamikusan nő, még mindig…
Tovább olvasom >Új lendületet kapna az egységes piac: uniós stratégia a kereskedelmi akadályok lebontására
Az Európai Bizottság új stratégiával frissítené fel az egységes piacot:…
Tovább olvasom >Új törvényjavaslat védené a hagyományos pénztárakat a nagy üzletekben
A Kereszténydemokrata Néppárt frakcióvezetője, Simicskó István olyan törvénymódosítást kezdeményezett, amely…
Tovább olvasom >