A Mars Pet Nutrition a Carrefourral csomagolásmentes állateledel értékesítéssel kísérletez
A Mars Petcare leányvállalata, a Mars Pet Nutrition a franciaországi Montesson hipermarketben csatlakozik a Carrefour kezdeményezéséhez és állateledel-termékválasztékát csomagolás nélkül, ömlesztve kínálja.
A kezdeményezés részeként a vásárlók a Perfect Fit száraz macskaeledelt, a Catisfactions és a Whiskas jutalomfalatokat vásárolhatják meg ömlesztett áru formájában.
A Carrefourral való együttműködés része egy szélesebb körű iparági együttműködési stratégiának Franciaországban, ahol az érdekelt felek közösen dolgoznak ki innovatív megoldásokat a körforgásos gazdaság előmozdítása érdekében – közölte a Mars.
A lépés összhangban van a Mars azon globális céljával is, hogy csomagolásainak 100%-a legyen újrafelhasználható, újrahasznosítható vagy komposztálható.
Mivel a gazdik mintegy 45%-a nyilatkozott úgy, hogy a fenntartható csomagolást részesíti előnyben, és 60%-uk keresi a műanyaghasználat visszaszorításának lehetőségeit, a Mars Petcare ügyel arra, hogy fenntartható csomagolási lehetőségeket kínáljon.
Az állateledel-utántöltésekhez újrahasználható vagy egyszer használatos tárolókat kínál a vásárlóknak, akik az utántöltő adagolókon elérhető QR-kódok segítségével könnyedén hozzájuthatnak a termékinformációkhoz is.
A csomagolási hulladék mennyiségének csökkentése mellett a csomagolás nélkül történő, ömlesztettáru-értékesítés azt is lehetővé teszi a vásárlók számára, hogy pontosan a kívánt mennyiségű árut vásárolják meg.
Kapcsolódó cikkeink
Belgium engedélyezi a boltok heti hét napos nyitvatartását
Eltörli a belga kormány a kiskereskedelmi üzletek heti egy zárvatartási…
Tovább olvasom >NewPrinces Group veszi meg a Carrefour olaszországi üzletei
Megállapodást kötött a Carrefour a NewPrinces Group-pal olaszországi tevékenységeinek értékesítéséről.…
Tovább olvasom >Az Albert Heijn a világon elsőként hozta nyilvánosságra metánkibocsátását
Az Albert Heijn holland élelmiszerlánc történelmi lépést tett: 2024-es fenntarthatósági…
Tovább olvasom >További cikkeink
Franciaországban is elindult a Kaufland piactere
A német e-kereskedelmi óriás Kaufland megnyitotta piacterét Franciaországban, ezzel belépve…
Tovább olvasom >Fehérjedús italokkal és új ételekkel bővíti kínálatát a Starbucks az USA-ban
A menü egyszerűsítését követően a Starbucks új, prémium kávékra, nem…
Tovább olvasom >Jövő szombaton kezdődik a Nyitott Napok Porta rendezvénysorozata
Jövő szombaton Szatmár és Bereg térségének bemutatkozásával kezdődik a Nyitott…
Tovább olvasom >