A Mars Pet Nutrition a Carrefourral csomagolásmentes állateledel értékesítéssel kísérletez
A Mars Petcare leányvállalata, a Mars Pet Nutrition a franciaországi Montesson hipermarketben csatlakozik a Carrefour kezdeményezéséhez és állateledel-termékválasztékát csomagolás nélkül, ömlesztve kínálja.
A kezdeményezés részeként a vásárlók a Perfect Fit száraz macskaeledelt, a Catisfactions és a Whiskas jutalomfalatokat vásárolhatják meg ömlesztett áru formájában.
A Carrefourral való együttműködés része egy szélesebb körű iparági együttműködési stratégiának Franciaországban, ahol az érdekelt felek közösen dolgoznak ki innovatív megoldásokat a körforgásos gazdaság előmozdítása érdekében – közölte a Mars.
A lépés összhangban van a Mars azon globális céljával is, hogy csomagolásainak 100%-a legyen újrafelhasználható, újrahasznosítható vagy komposztálható.
Mivel a gazdik mintegy 45%-a nyilatkozott úgy, hogy a fenntartható csomagolást részesíti előnyben, és 60%-uk keresi a műanyaghasználat visszaszorításának lehetőségeit, a Mars Petcare ügyel arra, hogy fenntartható csomagolási lehetőségeket kínáljon.
Az állateledel-utántöltésekhez újrahasználható vagy egyszer használatos tárolókat kínál a vásárlóknak, akik az utántöltő adagolókon elérhető QR-kódok segítségével könnyedén hozzájuthatnak a termékinformációkhoz is.
A csomagolási hulladék mennyiségének csökkentése mellett a csomagolás nélkül történő, ömlesztettáru-értékesítés azt is lehetővé teszi a vásárlók számára, hogy pontosan a kívánt mennyiségű árut vásárolják meg.
Kapcsolódó cikkeink
Már három autonóm üzletet működtet a Carrefour Belgiumban
A Carrefour Belgium megnyitotta harmadik autonóm BuyBye üzletét a NATO…
Tovább olvasom >Csendes offenzívában a sajátmárkák az európai élelmiszerboltok polcain
A sajátmárkák lassan, de biztosan lépnek ki a másodhegedűs szerepből:…
Tovább olvasom >Eladná olaszországi vállalatát a Carrefour
A francia Carrefour kiskereskedelmi óriás fontolgatja olaszországi üzletágának eladását, és…
Tovább olvasom >További cikkeink
Új lendületet kap a LoveRaw: felvásárolta a Smart Organic
A bolgár székhelyű Smart Organic felvásárolta a brit LoveRaw vegán…
Tovább olvasom >Idén magához térhet a spanyol online élelmiszerpiac
Két év csökkenés után újra növekedésnek indulhat a spanyol online…
Tovább olvasom >Kevesebb hús, változatlan íz: hibrid darált marhahússal kísérletezik a Lidl Belgiumban
A Lidl Belgiumban bevezette első „hibrid” hús termékét: az új…
Tovább olvasom >