A Mars és további 9 magyar nagyvállalat a hátrányos megkülönböztetés ellen
Megtartotta első nyilvános közgyűlését a Munkáltatók Esélyegyenlőségi Fóruma, melyet a Salva Vita alapítvány több nagy céggel,szervezettel karöltve a hátrányos megkülönböztetés ellen, a jobb munkavállalói körülmények megteremtéséért hozott létre.
Az egyesület fő célja, hogy a munkaadók részére szakmai támogatást nyújtson az esélyegyenlőség biztosításához. A Mars Magyarország – mely vállalat hazánkban élen jár a kiemelkedő munkavállalói körülmények megteremtésében – az alapító tagok között szerepelt.
A Munkáltatók Esélyegyenlőségi Fóruma azért jött létre, hogy felvegye a harcot a hátrányos megkülönböztetés ellen. Többek közt a cél az, hogy a munkaválallaló neme, faji hovatartozása, bőrszíne, nemzeti vagy etnikai kisebbséghez való tartozása, fogyatékossága, vallási meggyőződése, politikai véleménye, anyasága, terhessége, szexuális irányultsága, életkora és egyéb tulajdonsága alapján ne kerüljön hátrányos megítélés alá.
Az egyesület a tagok számára esélyegyenlőségi fórumokat, találkozókat szervez, lehetőséget biztosít a tapasztalatcserére – hiszen a tagok között számos, a munkavállalók érdekeit nézve jó példaként szolgáló vállalat is szerepel – de emellett jogsegély-szolgálatot is nyúlt a fórum, és a tagok összehangolt véleménye alapján állásfoglalást tesz a hátrányos helyzetű emberek foglalkoztatását érintő jogszabályok, döntések kapcsán.
A Mars Magyarországot többek között azért is választották hazánk egyik legjobb munkahelyének (Hewitt, 2009-ben már negyedszerre), mert a munkatársak jólétét kiemelten kezeli és a lehető legjobb munkakörülmények megteremtésére törekszik. A vállalat működését öt alapelv vezérli, – Minőség, Felelősség, Kölcsönösség, Hatékonyság és Szabadság – melyek beépülnek a munkatársak döntéseibe és meghatározzák a „marsos” vállalati kultúrát.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Megnyílt a SHEIN első magyarországi üzlete
2024. december 10-én délben megnyílt a SHEIN első magyarországi üzlete…
Tovább olvasom >Rekordszámú feladatot oldottak meg az iskolások: az Etesd az Eszed oktatóprogram népszerűsége töretlen
Véget ért a Nestlé az Egészségesebb Gyerekekért és az Okos…
Tovább olvasom >A TikTok hódítója: Dubaji csokiőrület a Lidlben
A karácsonyi ünnepek közeledtével egyre nagyobb kereslet mutatkozik egy igazán…
Tovább olvasom >