A Mars a Conjure-ral közvetlenül a fogyasztóknak kínál jégkrémet
A Conjure, a globális mobilüzlet-szolgáltatás és a Mars Incorporated édességgyártó közös projektje keretében a Mars márkák alá tartozó fagylaltok on-demand mobil üzletekben kaphatók az Egyesült Államokban.
Az együttműködés keretében a Conjure mobil üzletekből álló flottáját a Mars jégkrém-portfóliójának kínálatával szerelik fel, lehetővé téve a vásárlók számára, hogy okostelefonjukról rendeljenek jégkrémet, és azt perceken belül a kívánt helyre szállítsák.
A projekt a Los Angeles-i Hollywoodban indul idén tavasszal, és a tervek szerint az év folyamán további helyszínekre is eljut majd.
Induláskor a vásárlók a Conjure mobil jégkrém-boltjaiban M&M’s csokoládés, Snickers és Twix tölcséres fagyikat, M&M’s szendvicseket, illetve Snickers és Twix pálcikás jégkrémet vásárolhatnak.
Az egykattintásos rendelési folyamatnak köszönhetően a fogyasztók a Conjure alkalmazás segítségével az általuk kiválasztott helyszínre hívhatják a mobil üzletet. Az állítólag perceken belül megérkezni képes és a Conjure szabadalmaztatott, kasszanélküli rendszerével felszerelt mobil üzlet lehetővé teszi a fogyasztók számára, hogy a rendelésük hűtőből kivétele után és elsétáljanak.
Kapcsolódó cikkeink
A jégkorszak végét várják a jégkrémmárkák
Szezon ide, időjárás oda, a jégkrémpiacon most főként az árak és promóciók…
Tovább olvasom >Häagen-Dazs – Új ízek a portfólióban
Ízesítések tekintetében nem csak választékos, de innovatív is a Häagen-Dazs…
Tovább olvasom >A Maltesers márka idén is megújítja elkötelezettségét a nők támogatására
Az ínycsiklandó csokoládégolyóiról híres Maltesers márka idén is megújítja elkötelezettségét…
Tovább olvasom >További cikkeink
GVH: Indokolt a versenytörvény egyes módosításainak halasztása
A Gazdaság Versenyhivatal (GVH) egyetért a versenytörvény egyes tervezett módosításainak…
Tovább olvasom >Szendvicshozzávalókból tankolunk fel leginkább
Pékáru, felvágott, sonka, szalámi és valamilyen kence – ezeket az…
Tovább olvasom >Elindult az Eisberg egészségtudatos táplálkozásra ösztönző kampánya
Naponta legalább öt adag zöldséget vagy gyümölcsöt kellene fogyasztanunk az…
Tovább olvasom >