A márkahűség bűvöletében
Napjainkban az igazán sikeres, vevőit elkötelező márkák egy dologban megegyeznek: innovációkkal és teljes körű márkaélménnyel bűvölik el fogyasztóikat. Ez a fő következtetése a 15. alkalommal megjelentetett Éves Márkahűség Index (CLEI) tanulmánynak, amelyben a Brand Keys 79 kategóriában 530 márka lojalitásszintjének alakulását vizsgálja.
– Ez a bűvölet a kritikus megkülönböztető jegy, a márka iránti elkötelezettség és hűség hatóereje – jelentette ki Robert Passikoff, a Brand Keys tanácsadócég alapítója és elnöke.
A fogyasztók már ismerik a márkákat, tudják, mennyit hajlandók érte fizetni. Az elégedettség alapelvárás. A fogyasztói értéket már nem az árszint, hanem a teljes körű márkaélmény és az autentikus innováció határozza meg. Ez utóbbi olyan fejlesztést takar, ami valódi, pozitív változást okoz a fogyasztók életében. A bűvölet tehát termékcsoportonként különböző, mégis ki lehet emelni a 10 legjobban teljesítő márkanevet, amelyek többsége hazánkban is jól cseng: Netflix, Apple, Walgreens, Discover, Hyundai, Mary Kay, McDonald’s, J. Crew, Samsung és Nikon.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Éles árverseny és kihívások a magyar élelmiszeriparban
A magyar élelmiszerpiacon komoly árverseny alakult ki, mivel a forgalom…
Tovább olvasom >A magyar vásárlók stresszmentes karácsonyt szeretnének: online előre vásárolnak és 100 000 forint felett költenek ajándékokra
A magyarok idén több mint 100 000 forintot terveznek karácsonyi…
Tovább olvasom >Visszaesett az élelmiszerár-emelkedés, nem várható jelentős drágulás év végéig
Az elmúlt két évben meredek élelmiszerár-emelkedést tapasztaltak a fogyasztók Magyarországon,…
Tovább olvasom >