A márkahűség bűvöletében
Napjainkban az igazán sikeres, vevőit elkötelező márkák egy dologban megegyeznek: innovációkkal és teljes körű márkaélménnyel bűvölik el fogyasztóikat. Ez a fő következtetése a 15. alkalommal megjelentetett Éves Márkahűség Index (CLEI) tanulmánynak, amelyben a Brand Keys 79 kategóriában 530 márka lojalitásszintjének alakulását vizsgálja.
– Ez a bűvölet a kritikus megkülönböztető jegy, a márka iránti elkötelezettség és hűség hatóereje – jelentette ki Robert Passikoff, a Brand Keys tanácsadócég alapítója és elnöke.
A fogyasztók már ismerik a márkákat, tudják, mennyit hajlandók érte fizetni. Az elégedettség alapelvárás. A fogyasztói értéket már nem az árszint, hanem a teljes körű márkaélmény és az autentikus innováció határozza meg. Ez utóbbi olyan fejlesztést takar, ami valódi, pozitív változást okoz a fogyasztók életében. A bűvölet tehát termékcsoportonként különböző, mégis ki lehet emelni a 10 legjobban teljesítő márkanevet, amelyek többsége hazánkban is jól cseng: Netflix, Apple, Walgreens, Discover, Hyundai, Mary Kay, McDonald’s, J. Crew, Samsung és Nikon.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Negyvenhét éves csúcsot döntött az arabica kávé ára
Az arabica kávé határidős jegyzése 47 éve nem látott szintre,…
Tovább olvasom >Százharminc új járművel készül a megnövekedett ünnepi forgalomra a Magyar Posta
A Magyar Posta több mint 7 millió csomag kézbesítésére számít…
Tovább olvasom >Sok a jelentkezés, mégis gyakran kihívást jelent a hatékony toborzás a hazai vállalatoknak
A magyarországi cégek munkaerő-menedzsmenttel kapcsolatos tapasztalatai és elképzelései csak minimális…
Tovább olvasom >