A márkafejlesztés kulisszatitkai
Pesti Borbála, a Milli senior márkamenedzsere, a Milli Túróvarázs tavalyi bevezetésével kapcsolatban felhívta a jelenlévők figyelmét arra, hogy ez az évszázadok óta használt alapanyag az egyik leginnovatívabb termék, amely a megváltozott életkörülmények és az átalakult étkezési szokásaink ellenére (vagy éppen ezért) még ma is fontos táplálékforrás.A szakember tapasztalatai szerint a fogyasztók várják az újonnan kifejlesztett tejtermékeket, szívesen kipróbálják az új ízeket. Így történt ez a Milli Túróvarázs esetében is, amelynek ismertsége a jó marketingmunkának és az erős ernyőmárkának köszönhetően egy év alatt 73 százalékosra nőtt.
Sipos Judit, a Pöttyös üzletág-igazgatója a Túró Bonbon kifejlesztésének kulisszatitkaiba engedett bepillantást. Kutatások szerint szinte nincs olyan ember kis hazánkban, aki ne ismerné a Pöttyös Túrú Rudit. Minden korosztály fogyasztja, de leginkább egyedül. Vezető márkaként a piacbővítés további lehetőségét ezért a szakemberek abban látták, hogy létrehozzanak egy olyan Pöttyös terméket, amit alkalomszerűen közösen lehet fogyasztani. A prémium termék célcsoportja ennek megfelelően egy társaságkedvelő, magasabb státusú, fiatal réteg volt. A bevezetés jól sikerült, nemcsak az új bonbon szerzett piaci részesedést, hanem a Túró Rudi értékesítése is tovább bővült.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Employer branding az AI és a GenZ-k korában – A folytatás
November 27-én kerül megrendezésre a II. Marketing Art Employer Branding…
Tovább olvasom >Megvannak az Employer Branding Award nyertesei
A Magyar Public Relations Szövetség (MPRSZ) immár hetedik alkalommal hirdette…
Tovább olvasom >AI Night: Egy új korszak – Hogyan formálja át az AI az életünket, a munkánkat és a globális társadalmunkat?
Az AI fejlődése nemcsak technológiai szempontból hoz forradalmi változásokat, hanem…
Tovább olvasom >