A márkafejlesztés kulisszatitkai

Szerző: trademagazin Dátum: 2007. 11. 28. 08:00

Pesti Borbála, a Milli senior márkamenedzsere, a Milli Túróvarázs tavalyi bevezetésével kapcsolatban felhívta a jelenlévők figyelmét arra, hogy ez az évszázadok óta használt alapanyag az egyik leginnovatívabb termék, amely a megváltozott életkörülmények és az átalakult étkezési szokásaink ellenére (vagy éppen ezért) még ma is fontos táplálékforrás.A szakember tapasztalatai szerint a fogyasztók várják az újonnan kifejlesztett tejtermékeket, szívesen kipróbálják az új ízeket. Így történt ez a Milli Túróvarázs esetében is, amelynek ismertsége a jó marketingmunkának és az erős ernyőmárkának köszönhetően egy év alatt 73 százalékosra nőtt.
Sipos Judit, a Pöttyös üzletág-igazgatója a Túró Bonbon kifejlesztésének kulisszatitkaiba engedett bepillantást. Kutatások szerint szinte nincs olyan ember kis hazánkban, aki ne ismerné a Pöttyös Túrú Rudit. Minden korosztály fogyasztja, de leginkább egyedül. Vezető márkaként a piacbővítés további lehetőségét ezért a szakemberek abban látták, hogy létrehozzanak egy olyan Pöttyös terméket, amit alkalomszerűen közösen lehet fogyasztani. A prémium termék célcsoportja ennek megfelelően egy társaságkedvelő, magasabb státusú, fiatal réteg volt. A bevezetés jól sikerült, nemcsak az új bonbon szerzett piaci részesedést, hanem a Túró Rudi értékesítése is tovább bővült.

Kapcsolódó cikkeink