A mákos guba párna az idei év édes péksüteménye
Tavaly dobták piacra, már díjat is nyert a Pek-Snack egyik legkülönlegesebb terméke, a mákos guba párna. Az Extra termékcsaládba tartozó finomság iránt a bevezetése óta nagy a kereslet, olyannyira, hogy a Nők Lapja Food Awards 2022 élelmiszerversenyen az olvasók megválasztották az év édes péksüteményének. Hazánk és a közép-európai régió meghatározó látványpékség-hálózatánál egyébként az eladások közel 40 százalékát teszik ki az édes péksütemények, a fogyasztói igények pedig folyamatos termékfejlesztésre sarkallják a céget.
A Nők Lapja Food Awards versenyen a pékáruk, és azon belül az édes péksütemények kategóriájában a Pek-Snack Extra mákos guba párnája lett a győztes. Az eredmény azért is számít meghatározónak, mert közel 165 ezer szavazat érkezett az idén első alkalommal meghirdetett megmérettetésre, amelyen a hazai üzletekben kapható és nevezett élelmiszerekre voksoltak a fogyasztók.
„Nagy öröm és büszkeség számunkra minden olyan díj, amely a vásárlók és az üzleti partnerek elismerését jelzik. Nemrég második alkalommal vehettük át a rangos Superbrands kitüntetést, most pedig egy újabb nívós versenyen értünk el kiváló eredményt. Ezek mind értékes visszajelzések vállalatunk számára, amelyek továbbra is a magas minőségre és megbízhatóságra ösztökélnek bennünket”
– mondta el Matskási Zoltán, a Pek-Snack marketing és üzletfejlesztési igazgatója.
A cég értékesítésének 63 százalékát a sós pékáruk teszik ki. Az utóbbi hónapokban ráadásul jelentősen megnőtt a sütemények iránti kereslet. A fogyasztók részéről a legnagyobb keresletnövekedést főképp a fánkok és az Extra termékcsalád tagjai iránt lehetett tapasztalni. Utóbbi kategóriát tavaly vezette be a Pek-Snack, amely négy terméket foglal magába: az áfonyás sajttorta párnát, a sacher-barackos párnát kakaós tésztában, a kókuszos bombát kakaós mogyorókrémmel, illetve a mákos gubát.
A cégnél folyamatosak a termékfejlesztések, mivel a fogyasztók igénylik az újdonságokat. Ez inspirálta a vállalat részéről a közkedvelt magyar desszert, a mákos guba újraértelmezését.
„Ismert édességeket, tortákat szerettünk volna átültetni a péksütemény kategóriába, így készült el a mákos guba párnánk is, amely alapkínálatunkat tekintve prémium készítménynek számít. A krémes, vanília és mákos töltelékű sütemény igazi magyar finomság, külföldi piacra nem is szándékozzuk ezt kivinni”
– hangsúlyozta az igazgató.
A Pek-Snack Magyarország és a közép-európai régió meghatározó látványpékség-hálózata, termékei országszerte több mint 1800 partnernél és több kiskereskedelmi láncban is kaphatók, valamint elérhetők Horvátországban, Szlovákiában és Bosznia-Hercegovinában is. Az utóbbi hónapokban a pandémia előtti szintek fölé emelkedett vissza a sütemények iránti kereslet, a vállalat 2019-hez képest 30 százalékkal magasabb volumen-értékesítést ért el.
Kapcsolódó cikkeink
Signature 40 újra – Szintet lépett a Signature Platform: elindult a Signature Alumni Club
2024-ben soha nem látott magaslatokra ért a Signature 40 lista.…
Tovább olvasom >A brit Urban Legendbe fektet a Mondelēz
Kisebbségi részesedést szerzett a Mondelēz International SnackFutures Ventures, a vállalat…
Tovább olvasom >Kenyérkosárérték
A drasztikus változásokat hozó válságévek után 2023-ban a sütőipar költségeinek…
Tovább olvasom >További cikkeink
Új fejezet nyílt a Pizza Hut történetében: Magyarországi modell alapján újulhat meg az étteremlánc
Szeptember 12-én vágták át a szalagot Pécs legnépszerűbb sétálóutcájában, a…
Tovább olvasom >Már 150 millió darab palackot, üveget és alumínium dobozt váltottak vissza a Lidl áruházakban
Mérföldkőhöz érkezett az új visszaváltási rendszerben a Lidl Magyarország. A…
Tovább olvasom >Stílus újragondolva- megújult a Hungaria pezsgő!
Új, a stílust és az eleganciát még inkább hangsúlyozó külsővel…
Tovább olvasom >