A mákos guba párna az idei év édes péksüteménye
Tavaly dobták piacra, már díjat is nyert a Pek-Snack egyik legkülönlegesebb terméke, a mákos guba párna. Az Extra termékcsaládba tartozó finomság iránt a bevezetése óta nagy a kereslet, olyannyira, hogy a Nők Lapja Food Awards 2022 élelmiszerversenyen az olvasók megválasztották az év édes péksüteményének. Hazánk és a közép-európai régió meghatározó látványpékség-hálózatánál egyébként az eladások közel 40 százalékát teszik ki az édes péksütemények, a fogyasztói igények pedig folyamatos termékfejlesztésre sarkallják a céget.
A Nők Lapja Food Awards versenyen a pékáruk, és azon belül az édes péksütemények kategóriájában a Pek-Snack Extra mákos guba párnája lett a győztes. Az eredmény azért is számít meghatározónak, mert közel 165 ezer szavazat érkezett az idén első alkalommal meghirdetett megmérettetésre, amelyen a hazai üzletekben kapható és nevezett élelmiszerekre voksoltak a fogyasztók.
„Nagy öröm és büszkeség számunkra minden olyan díj, amely a vásárlók és az üzleti partnerek elismerését jelzik. Nemrég második alkalommal vehettük át a rangos Superbrands kitüntetést, most pedig egy újabb nívós versenyen értünk el kiváló eredményt. Ezek mind értékes visszajelzések vállalatunk számára, amelyek továbbra is a magas minőségre és megbízhatóságra ösztökélnek bennünket”
– mondta el Matskási Zoltán, a Pek-Snack marketing és üzletfejlesztési igazgatója.
A cég értékesítésének 63 százalékát a sós pékáruk teszik ki. Az utóbbi hónapokban ráadásul jelentősen megnőtt a sütemények iránti kereslet. A fogyasztók részéről a legnagyobb keresletnövekedést főképp a fánkok és az Extra termékcsalád tagjai iránt lehetett tapasztalni. Utóbbi kategóriát tavaly vezette be a Pek-Snack, amely négy terméket foglal magába: az áfonyás sajttorta párnát, a sacher-barackos párnát kakaós tésztában, a kókuszos bombát kakaós mogyorókrémmel, illetve a mákos gubát.
A cégnél folyamatosak a termékfejlesztések, mivel a fogyasztók igénylik az újdonságokat. Ez inspirálta a vállalat részéről a közkedvelt magyar desszert, a mákos guba újraértelmezését.
„Ismert édességeket, tortákat szerettünk volna átültetni a péksütemény kategóriába, így készült el a mákos guba párnánk is, amely alapkínálatunkat tekintve prémium készítménynek számít. A krémes, vanília és mákos töltelékű sütemény igazi magyar finomság, külföldi piacra nem is szándékozzuk ezt kivinni”
– hangsúlyozta az igazgató.
A Pek-Snack Magyarország és a közép-európai régió meghatározó látványpékség-hálózata, termékei országszerte több mint 1800 partnernél és több kiskereskedelmi láncban is kaphatók, valamint elérhetők Horvátországban, Szlovákiában és Bosznia-Hercegovinában is. Az utóbbi hónapokban a pandémia előtti szintek fölé emelkedett vissza a sütemények iránti kereslet, a vállalat 2019-hez képest 30 százalékkal magasabb volumen-értékesítést ért el.
Kapcsolódó cikkeink
Rendszerben gondolkodunk
Január 25-én került megrendezésre a Magyar Franchise Szövetség 17. Díjkiosztó…
Tovább olvasom >Reggeliztess, mint egy király…
A hagyományos reggeli egyre nehezebben illeszthető a modern ember étkezési…
Tovább olvasom >Új ügyvezető a Pek-Snack élén
2023 júliusától Novák Zoltán vezető tölti be a Pek-Snack Kft.…
Tovább olvasom >További cikkeink
Megnyitott Esztergom első McDonald’s étterme
A mai napon megnyílt Esztergom város első McDonald’s étterme. A beruházás…
Tovább olvasom >Megjelent a világ első unalmas telefonja a Heineken jóvoltából
A Heineken® a street kultúra ízlésformálójával, a Bodegával együttműködve bemutatta…
Tovább olvasom >MediaMarkt: Kincset érő tárgyak lapulnak a magyarok szekrényeiben
Lefelé vásárlással kompenzáljuk az egyelőre még bizonytalan anyagi helyzetünket, de…
Tovább olvasom >