A mai naptól kizárólag magyar dinnyét vesz át a Lidl
A Lidl évek óta, hagyományosan támogatja a magyar gazdákat. E támogatás abban is megnyilvánul, hogy a mai naptól kizárólag Magyarországon termett görögdinnyét vásárol. A kiváló minőségű magyar dinnye egészen a szezon végéig megtalálható lesz a diszkont-áruházláncban.
A Lidl már évek óta elsők között kezdi meg a magyar dinnye értékesítését. E kezdeményezés nem újdonság a Lidl életében, immáron a harmadik dinnyeszezont indítja úgy az áruházlánc, hogy előnyben részesíti a magyar beszállítók termékeit azáltal, hogy szezonban kizárólag csak a hazai termésű görögdinnyéket árulja áruházaiban.
„Számunkra kiemelkedően fontos a magyar gazdák, aktuálisan a magyar dinnyetermelők segítése, mely összhangban van üzletpolitikánkkal, a legkiválóbb minőségű termékek kínálatának biztosításával, és a két évvel ezelőtt elindított Lidl a magyar beszállítókért programunkkal is” – mondta Grósz Jenő, a Lidl Magyarország igazgatóságának elnöke.
A legdinamikusabban fejlődő hazai áruházlánc két évvel ezelőtt hirdette meg a Lidl a magyar beszállítókért programját, mellyel a magyar gazdák, a magyar gazdaság támogatását tűzte ki célul. A program rendkívül sikeresnek bizonyult, ezen időszak alatt összesen 154 új magyar taggal bővült a beszállítói hálózat, 1700 féle magyar termékkel gazdagodott a kínálat és a magyar termékek aránya is 60 százalék fölé emelkedett.
Kapcsolódó cikkeink
A dinnyeimport mennyisége 51 százalékkal csökken
A tavalyihoz képest a dinnyeimport mennyisége 51 százalékkal csökkent, ami…
Tovább olvasom >A fogyasztóvédelmi hatóság is ellenőrzi a görögdinnyéket a nyári időszakban
A Nemzeti Kereskedelmi és Fogyasztóvédelmi Hatóság (NKFH) és a kormányhivatalok…
Tovább olvasom >Kevesebb hús, változatlan íz: hibrid darált marhahússal kísérletezik a Lidl Belgiumban
A Lidl Belgiumban bevezette első „hibrid” hús termékét: az új…
Tovább olvasom >További cikkeink
A Magyar Termék védjegy a cégeknek közösséget, a vevőknek megbízható minőséget ad
A kölcsönös előnyökön alapuló szakmai együttműködések képessé teszik a vállalkozásokat…
Tovább olvasom >A H&M megérzi a kereskedelmi háború és az ázsiai keresletcsökkenés hatásait
A kereskedelmi háború és az ázsiai keresletcsökkenés negatívan hat a…
Tovább olvasom >Túlad a Cinzanón és a Frattinin a Campari
Az olasz Campari csoport eladja két ismert márkáját, a Cinzano…
Tovább olvasom >