A mai naptól kizárólag magyar dinnyét vesz át a Lidl
A Lidl évek óta, hagyományosan támogatja a magyar gazdákat. E támogatás abban is megnyilvánul, hogy a mai naptól kizárólag Magyarországon termett görögdinnyét vásárol. A kiváló minőségű magyar dinnye egészen a szezon végéig megtalálható lesz a diszkont-áruházláncban.
A Lidl már évek óta elsők között kezdi meg a magyar dinnye értékesítését. E kezdeményezés nem újdonság a Lidl életében, immáron a harmadik dinnyeszezont indítja úgy az áruházlánc, hogy előnyben részesíti a magyar beszállítók termékeit azáltal, hogy szezonban kizárólag csak a hazai termésű görögdinnyéket árulja áruházaiban.
„Számunkra kiemelkedően fontos a magyar gazdák, aktuálisan a magyar dinnyetermelők segítése, mely összhangban van üzletpolitikánkkal, a legkiválóbb minőségű termékek kínálatának biztosításával, és a két évvel ezelőtt elindított Lidl a magyar beszállítókért programunkkal is” – mondta Grósz Jenő, a Lidl Magyarország igazgatóságának elnöke.
A legdinamikusabban fejlődő hazai áruházlánc két évvel ezelőtt hirdette meg a Lidl a magyar beszállítókért programját, mellyel a magyar gazdák, a magyar gazdaság támogatását tűzte ki célul. A program rendkívül sikeresnek bizonyult, ezen időszak alatt összesen 154 új magyar taggal bővült a beszállítói hálózat, 1700 féle magyar termékkel gazdagodott a kínálat és a magyar termékek aránya is 60 százalék fölé emelkedett.
Kapcsolódó cikkeink
A legnagyobb értékeinket pazaroljuk el – a Lidl így tesz ellene
Az idei Global Risk Report alapján 2035-re a negyedik legnagyobb…
Tovább olvasom >Olimpikonnal társulva bővíti fehérjekínálatát a Lidl Írországban
A Lidl Ireland az olimpikon és kétszeres Európa-bajnok David Gillickkel…
Tovább olvasom >Hagyományok és újragondolt receptek
A húsvét nemcsak a tavasz és az újjászületés ünnepe, hanem…
Tovább olvasom >További cikkeink
Tudatosabban vásárolunk? Töretlen a kereslet a hazai ízek iránt
Több száz magyar termelővel működik együtt a Kifli.hu, hogy minél…
Tovább olvasom >Jelentősen nőtt az Alibaba negyedéves nyeresége
Az Alibaba Group Holding kínai e-kereskedelmi óriás adózott eredménye jelentősen…
Tovább olvasom >Új marketing- és kommunikációs vezetővel erősít a Gránit Alapkezelő
2025 februárjától Csonka Attila irányítja a Gránit Alapkezelő marketing-, kommunikációs…
Tovább olvasom >