A magyarokat érdeklik az újdonságok

Szerző: trademagazin Dátum: 2007. 07. 13. 00:00

A Szonda-Ipsos legújabb kutatása szerint a hazai fogyasztók 60 százaléka igényli az új, vagy megújult termékeket.

 A fogyasztói termékek piacán az árbevétel növeléséhez, sőt
szinten tartásához ma már elengedhetetlen a folyamatos termékfejlesztés. A
magyar lakosság kétharmada szívesen veszi, ha ismert márkák újdonsággal
jelentkeznek, illetve szívesen próbálnak ki új terméket is.


A 18 és 29 év közötti korosztály mintegy ¾-e újításpárti, de nincs lényegi
eltérés a fogyasztók zömét alkotó 30-39 és 40-49 év közötti korcsoportok
között: előbbiek 65, utóbbiak 60 százaléka várja el , hogy újdonságokkal
találkozzon az üzletek polcain.

 

Kapcsolódó cikkeink