A magyarokat érdeklik az újdonságok
A Szonda-Ipsos legújabb kutatása szerint a hazai fogyasztók 60 százaléka igényli az új, vagy megújult termékeket.
A fogyasztói termékek piacán az árbevétel növeléséhez, sőt
szinten tartásához ma már elengedhetetlen a folyamatos termékfejlesztés. A
magyar lakosság kétharmada szívesen veszi, ha ismert márkák újdonsággal
jelentkeznek, illetve szívesen próbálnak ki új terméket is.
A 18 és 29 év közötti korosztály mintegy ¾-e újításpárti, de nincs lényegi
eltérés a fogyasztók zömét alkotó 30-39 és 40-49 év közötti korcsoportok
között: előbbiek 65, utóbbiak 60 százaléka várja el , hogy újdonságokkal
találkozzon az üzletek polcain.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Benne vagy? – Idén is értékelt a SuperBrands
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Lassult az OECD harmadik negyedévi GDP-növekedése
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Adventi élelmiszer-biztonsági vizsgálatot rendelt el a fogyasztóvédelmi hatóság
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >

