A magyarokat érdeklik az újdonságok
A Szonda-Ipsos legújabb kutatása szerint a hazai fogyasztók 60 százaléka igényli az új, vagy megújult termékeket.
A fogyasztói termékek piacán az árbevétel növeléséhez, sőt
szinten tartásához ma már elengedhetetlen a folyamatos termékfejlesztés. A
magyar lakosság kétharmada szívesen veszi, ha ismert márkák újdonsággal
jelentkeznek, illetve szívesen próbálnak ki új terméket is.
A 18 és 29 év közötti korosztály mintegy ¾-e újításpárti, de nincs lényegi
eltérés a fogyasztók zömét alkotó 30-39 és 40-49 év közötti korcsoportok
között: előbbiek 65, utóbbiak 60 százaléka várja el , hogy újdonságokkal
találkozzon az üzletek polcain.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Szárazság, technológiai verseny és összefogás: beindult a hazai dinnyeszezon
Komoly kihívások közepette indul a 2025-ös magyar dinnyeszezon: a csapadékhiány,…
Tovább olvasom >Romló, de a nemzetgazdasági átlagnál jobb konjunktúra a turizmusban
2025. júniusban a turisztikai cégek 70%-a szolgáltatási árainak növekedéséről számolt…
Tovább olvasom >Áremelkedés, exportcsökkenés, új fogyasztói szokások – így alakult a baromfi- és tojáspiac 2025 első felében
Látványos változások jellemezték 2025 első félévét a hazai baromfi- és…
Tovább olvasom >