A magyarokat érdeklik az újdonságok
A Szonda-Ipsos legújabb kutatása szerint a hazai fogyasztók 60 százaléka igényli az új, vagy megújult termékeket.
A fogyasztói termékek piacán az árbevétel növeléséhez, sőt
szinten tartásához ma már elengedhetetlen a folyamatos termékfejlesztés. A
magyar lakosság kétharmada szívesen veszi, ha ismert márkák újdonsággal
jelentkeznek, illetve szívesen próbálnak ki új terméket is.
A 18 és 29 év közötti korosztály mintegy ¾-e újításpárti, de nincs lényegi
eltérés a fogyasztók zömét alkotó 30-39 és 40-49 év közötti korcsoportok
között: előbbiek 65, utóbbiak 60 százaléka várja el , hogy újdonságokkal
találkozzon az üzletek polcain.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
10 éves a magyar Black Friday – az akcióvadászattól a tudatos vásárlásig
A Black Friday Magyarországon 10 év alatt sokat változott: míg…
Tovább olvasom >77 ezer forint: ennyit terveznek idén költeni a magyarok karácsonyi ajándékra
Szeretteinkkel szívesebben találkozunk személyesen karácsonykor, az ajándékokat viszont egyre gyakrabban…
Tovább olvasom >A diabétesz előszobája: az elhízás megháromszorozza a cukorbetegség kialakulásának kockázatát
Miközben a cukorbetegséghez és annak szövődményeihez köthető halálozás folyamatosan nő…
Tovább olvasom >