A MagyarBrands-mutató szempontrendszere

Szerző: trademagazin Dátum: 2014. 03. 06. 00:41

Tradíció: azt méri, hogy az adott márka hány éve van jelen a hazai piacon.

Menedzsment: azt vizsgálja, hogy az adott márka tulajdonosának legfőbb vezetésében milyen arányban szerepelnek magyar állampolgárok.

Foglalkoztatottság: a magyarországi foglalkoztatottak cégen belüli arányát méri.

Tulajdon: a rendelkezésre álló, publikus adatok alapján a márkát tulajdonló cég hazai tulajdoni arányát vizsgálja.

Reputáció: a zsűri ítélete arról, hogy az adott évben milyen a márka híre a szakmai és fogyasztói körökben.

Identitás: szintén a zsűri szavaz arról, hogy mennyire érzi a márkát a magyar fogyasztók szívéhez közel állónak, mennyire tartozik hozzá az életükhöz.

Ismertség: a GfK Hungária Piackutató Intézet által végzett országos fogyasztói kutatás a márkák ismertségére vonatkozóan.

Kapcsolódó cikkeink