A MagyarBrands-mutató szempontrendszere
Tradíció: azt méri, hogy az adott márka hány éve van jelen a hazai piacon.
Menedzsment: azt vizsgálja, hogy az adott márka tulajdonosának legfőbb vezetésében milyen arányban szerepelnek magyar állampolgárok.
Foglalkoztatottság: a magyarországi foglalkoztatottak cégen belüli arányát méri.
Tulajdon: a rendelkezésre álló, publikus adatok alapján a márkát tulajdonló cég hazai tulajdoni arányát vizsgálja.
Reputáció: a zsűri ítélete arról, hogy az adott évben milyen a márka híre a szakmai és fogyasztói körökben.
Identitás: szintén a zsűri szavaz arról, hogy mennyire érzi a márkát a magyar fogyasztók szívéhez közel állónak, mennyire tartozik hozzá az életükhöz.
Ismertség: a GfK Hungária Piackutató Intézet által végzett országos fogyasztói kutatás a márkák ismertségére vonatkozóan.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Népszerűek a személyzet nélküli szupermarketek Németországban
A KPMG és az EHI friss tanulmánya szerint a német…
Tovább olvasom >Hidrogén-alapú eljárással gyártott gabonapelyhet a brit Kellogg’s
Az Egyesült Királyságban elsőként alkalmazta a hidrogénalapú gyártást a Kellogg’s.…
Tovább olvasom >Egyetemi campusokon nyit üzleteket a SPAR Hollandiában
A SPAR Netherlands és a Compass Group Netherlands együttműködésében két…
Tovább olvasom >