A MagyarBrands-mutató szempontrendszere
Tradíció: azt méri, hogy az adott márka hány éve van jelen a hazai piacon.
Menedzsment: azt vizsgálja, hogy az adott márka tulajdonosának legfőbb vezetésében milyen arányban szerepelnek magyar állampolgárok.
Foglalkoztatottság: a magyarországi foglalkoztatottak cégen belüli arányát méri.
Tulajdon: a rendelkezésre álló, publikus adatok alapján a márkát tulajdonló cég hazai tulajdoni arányát vizsgálja.
Reputáció: a zsűri ítélete arról, hogy az adott évben milyen a márka híre a szakmai és fogyasztói körökben.
Identitás: szintén a zsűri szavaz arról, hogy mennyire érzi a márkát a magyar fogyasztók szívéhez közel állónak, mennyire tartozik hozzá az életükhöz.
Ismertség: a GfK Hungária Piackutató Intézet által végzett országos fogyasztói kutatás a márkák ismertségére vonatkozóan.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Formálható jövő – Frankó Csuba Dea a Trade magazin Inno d’Or konferenciáján
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Raktárbővítéssel erősítik európai jelenlétüket a kínai e-kereskedelmi óriások
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Krisán László leköszön a KAVOSZ Zrt. vezérigazgatói posztjáról
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >