A magyar vásárlók kedvence: évente közel hárommillió sajt fogy a Kifli.hu-nál
A Kifli.hu vásárlóinak 72 százaléka időnként, 50 százaléka viszont rendszeresen tesz sajtot a kosarába, ami jól mutatja a termékkategória iránti stabil keresletet. Az online áruház tavaly közel hárommillió darab sajtot értékesített, a legnépszerűbb fajták továbbra is a trappista, a gouda és a mozzarella.

Nyáron a grill sajtok, a feták és a mozzarellák népszerűsége ugrásszerűen megnő
A Kifli.hu adatai szerint a vásárlók közel háromnegyedének kosarába kerül legalább időnként sajt, a vevők fele ugyanakkor rendszeresen vásárol ilyen termékeket. Az elmúlt évben összesen közel hárommillió darab sajtot értékesített az áruház, amely jól mutatja a termékkategória iránti stabil keresletet. A vásárlási trendek alapján évről évre egyre nagyobb érdeklődés mutatkozik a prémium kategóriájú, kézműves és kistermelői sajtok iránt. A fogyasztók egyre inkább előnyben részesítik a különlegesebb ízvilágot és a hazai termékeket, így nem meglepő, hogy a kínálat egyharmadát magyar termelői sajtok teszik ki.
A legnépszerűbb online szupermarket jelenleg 420 különböző sajtkészítményt kínál több mint 90 márkától, folyamatosan igazodva a változó fogyasztói igényekhez. A fogyasztók körében még mindig a trappista, a gouda és a mozzarella sajtok a legnépszerűbbek. A legkeresettebb termékek közé tartozik a Miil szeletelt gouda, a Miil mozzarella és a darabolt trappista sajt, amelyek rendre visszatérő elemei a vásárlói kosaraknak.
A Kifli.hu kínálatában számos egyedi, kizárólag itt elérhető sajt és sajtmárka megtalálható, amelyek különleges ízvilágukkal és prémium minőségükkel tűnnek ki a piacon. A hazai termelők közül az Etyeki Sajt Manufaktúra, a Maszlik, a Csíz Sajtműhely, a La Burrata Mozzarella, a Zilda, a Csengőtej, a Cseppnyi és a Tolbán Sajtmanufaktúra termékeire lehet rábukkanni az online szupermarket “polcain”. Nemzetközi kínálatában pedig olyan exkluzív márkák szerepelnek, mint Morbidi, Cilento, Andechser, So British, Alnatura, IDS, Solodibruna és Maldera.
A sajtfogyasztás szezonálisan is változik: nyáron a grill sajtok, a feták és a mozzarellák népszerűsége ugrásszerűen megnő, míg az őszi-téli időszakban az érlelt és a félkemény sajtok iránti kereslet emelkedik. Az egészségtudatos táplálkozás előretörésével a laktózmentes és növényi alapú termékek is egyre nagyobb figyelmet kapnak. A növényi sajt-alternatívák a teljes sajtkínálat 10 százalékát teszik ki.
A vállalat kiemelt figyelmet fordít a hazai kézműves sajttermelők támogatására és folyamatosan bővíti választékát, hogy a vásárlók igényeinek megfelelően prémium és különleges sajtokat is elérhetővé tegyen. A közelmúltban a kínálat olyan új termékekkel bővült, mint az edami, a mascarpone, a parenyica és a parmigiano reggiano.
Kapcsolódó cikkeink
Megújítja prémium programját a Kifli.hu
A Kifli.hu anyavállalata, a cseh Rohlik Group bemutatta az Xtra-t,…
Tovább olvasom >Országos kampányt indított a Tej Terméktanács a trappista sajt népszerűsítésére
A Tej Terméktanács országos marketingkampányt indított a hazai előállítású trappista…
Tovább olvasom >Faültetési programot támogat a Kifli.hu
A Kifli.hu 107 darab földlabdás nordmann fenyőfát adományozott a 10…
Tovább olvasom >További cikkeink
Legalább 16 százalékos drágulást érez a fiatalok fele
Átlagosan 19 százalékos inflációt érzékeltek a fiatalok idén februárban, de…
Tovább olvasom >Bővülő élelmiszer-termelési kapacitás: mintegy 1,9 milliárd forintot fordít üzemei fejlesztésére 2025-ben a SPAR Magyarország
A gyártási kapacitását jelentős mértékben megnövelő berendezésekkel bővíti idén a…
Tovább olvasom >OKSZ: az árrésstop elérte a kívánt hatást, ki lehet vezetni
Az árrésstopban érintett élelmiszerek átlagos kosárértéke egyértelműen csökkent a rendelkezés…
Tovább olvasom >