A Magyar Termék védjegyek kihangsúlyozzák az AGROSPRINT termékeinek igazi értékét
Az Agrosprint több mint három évtizede a gyorsfagyasztott zöldség-gyümölcs belföldi piacának meghatározó szereplője.
A cikk a Trade magazin 2024/4. lapszámában olvasható.
A vállalat itthoni alapanyagokból, honi gyáraiban állítja elő termékeit. A cég számára így kiemelten fontos árucikkei hazai eredetének kihangsúlyozása, amit a Magyar Termék Nonprofit Kft.-vel való szoros partnerségük is támogat.
Az 1991-es alapítású Agrosprint Zrt. hazánk, valamint Európa legnagyobb gyorsfagyasztott csemegekukorica-gyártója. Itthon ők rendelkeznek az egyik legszélesebb termékportfólióval. Karcagi és nyírlugosi üzemeikben évente több mint 100 ezer tonnányi nyersanyagot dolgoznak fel, ebből belföldre átlagosan 30%-ot értékesítenek.
A vállalat különböző hazai üzletlánci saját márkás termékek gyártójaként tagja a Magyar Termék Nonprofit Kft. által ma már mintegy 250 hazai céget összefogó és támogató közösségnek.
![](https://trademagazin.cdn.webgarden.io/wp-content/uploads/2021/10/Varga-Istvan-kereskede_opt-e1633592098274-238x300.jpeg)
Varga István
kereskedelmi igazgató
Agrosprint
„Magyar tulajdonú családi vállalatként, hazai alapanyagokból, magyarországi gyárainkban állítjuk elő gyorsfagyasztott késztermékeinket. Ezért fontosnak tartjuk, hogy mindezt megfelelő módon kommunikáljuk a belföldi vevőink, illetve az exportpiaci partnereink felé is. Így kiemelt szereppel bír a számunkra a Magyar Termék Nonprofit Kft.-vel való, évek óta tartó szoros partnerségünk. A Magyar Termék védjegyek igazi hozzáadott értékkel bírnak a termékeink számára, ezzel is még inkább kihangsúlyozva a hazai eredetüket a fogyasztók felé” – nyilatkozta Varga István, a vállalat kereskedelmi igazgatója.
Az Agrosprint az egyre növekvő vásárlói igény kielégítésére is komoly hangsúlyt fektet.
„Az elmúlt 3 évben végrehajtottuk a cég életében az eddigi legnagyobb mértékű zöldmezős beruházást: Karcagon felépült Magyarország legmodernebb gyorsfagyasztott termék-előállító üzeme. A gyártókapacitásainkat így gyakorlatilag sikerült megduplázni” – tette hozzá a szakember – „Célunk továbbra is az, hogy javítsuk a fogyasztók életszínvonalát azáltal, hogy gyorsan elkészíthető termékeinkkel több szabadidőt biztosítunk a számukra és a könnyen elérhető, megfizethető, illetve egészséges növényi ételeinkkel élvezetesebbé tegyük a mindennapjaikat.” //
Kapcsolódó cikkeink
Hazai termékekkel lehet nyerni a Rossmannban
Közös nyereményjátékot indít a drogériában is megtalálható magyar termékek népszerűsítéséért…
Tovább olvasom >A MAGYAR TERMÉK Nonprofit Kft. együttműködési megállapodást kötött az Oktatási Hivatallal
Az Oktatási Hivatallal kötött együttműködési megállapodást a MAGYAR TERMÉK Nonprofit…
Tovább olvasom >Idén is szakmai konferencia keretében adtuk át az Év promóciója díjakat
Április 18-án került megrendezésre a már hagyományosnak számító „Év promóciója…
Tovább olvasom >További cikkeink
Magyar szakembert lett a Danone kelet- és közép-európai értékesítési vezetője
Bolyós Enikő idén júliustól budapesti székhellyel szervezi és irányítja a…
Tovább olvasom >Friss kutatás: a magyarok közel fele nem használ fényvédő krémet, ráadásul a déli órákban sem kerülik a napfényt
Egy friss, reprezentatív kutatás szerint a magyar lakosság mindössze 8…
Tovább olvasom >Rekordbírsággal majdnem 400 millió forintra büntette a GVH a Bookingot
Nem teljesítette maradéktalanul a korábbi jogsértések megszüntetését előíró kötelezettségeit a…
Tovább olvasom >