A magyar tenger kincse

Szerző: Trademagazin Dátum: 2021. 05. 07. 10:13

Doktor Balaton címmel vadonatúj, teljes egészében magyar fejlesztésű, napi sorozatot indított a TV2 Csoport 2020 december végén. Balatonmeggyes nyugodt élete fenekestől felfordult, amikor dr. Balla-Tóth András a kis faluba érkezett. Ám nemcsak a sármos doktor, hanem a helyi vállalkozó, Leó által talált csodavíz körüli ügyletek is hoztak izgalmakat a korábban nyugodt településre. A sorozatban feltűnik a Jászai Mari-díjas, érdemes művész Voith Ági és a Nemzet Színésze címmel kitüntetett Kossuth- és kétszeres Jászai Mari-díjas Bodrogi Gyula is. A TV2 napi sorozata első évadának végére egyre több titokra derült fény. A meggyesiek még nem kapták vissza régi, nyugodt életüket, hiszen egyre nagyobb lett a feszültség, azonban nem kell sokat várni, és hamarosan újra nyomon követhetik a nézők az izgalmakkal teli napi sorozatot.

A Doktor Balaton az ország egyik legkedveltebb napi sorozata lett indulása óta. Első évadának 45 epizódja átlagosan 13,4%-os közönségarányt ért el a fő kereskedelmi célcsoportban (A18–59). A 4 évesek vagy annál idősebbek körében az epizódok átlagos nézőszáma meghaladta a 648 ezer főt, ami a tévénézők 14,7%-a, és ezzel az eredménnyel 1,7% ponttal múlta felül az RTL Klub azonos idősávját (13,0%).*

Csikesz Erika
értékesítési igazgató
TV2 Csoport

– Egy sikeres napi sorozat számos lehetőséget biztosít a hirdetők számára, főleg abban az esetben, ha még az adásba kerülés előtt, a forgatások kezdetén találkozik a sorozat tematikája az ügyfél kommunikációs terveivel. Amennyiben megismerjük a partner igényeit, olyan komplex csomagokat tudunk számára kialakítani, mellyel jól látható lesz, növelni tudja márka ismertségét és eladásait, könnyebben éri el kampány céljait.

A Csíki Sör és a Doktor Balaton már a forgatások kezdetén megtalálták a márka és a forgatási helyszínek közötti erős kapcsolódási pontot, így nem volt kérdés, hogy a termékmegjelenítés természetes környezetben tud megvalósulni. A sorozat gyártója, a ContentLab profizmusa és rugalmas hozzáállása segített a kivitelezésben. A megjelenéseket a Csíki Sör támogatói üzenettel is erősítette, így egy igazán izgalmas és hosszú távú együttműködés jött létre, mely a műsor arculatához kiválóan illeszkedik – mondta Csikesz Erika, a TV2 Csoport értékesítési igazgatója.

Gerendás Dávid
kreatív vezető
Csíki Sör Magyarország

– Nálunk, kisüzemi sörgyártónál kiemelkedően fontos szempont, hogy termékeink promotálásánál azt a valóban személyre és márkára szabott megjelenési formát találjuk meg, amely lehetőségeinkhez és céljainkhoz egyaránt tökéletesen illeszkedik. A világban kialakult pandémiás helyzet a mi lehetőségeinket is erősen korlátozta, de sziklaszilárdan hisszük, hogy kemény munkával, alapos tervezéssel, kreativitással és egy nyitott és kompromisszumkész partnerrel most is sikerre lehet vinni egy hosszabb távú együttműködést.

Fontos döntési szempont volt az is, hogy a Csíki Sör márka imidzséhez hasonlóan, magas színvonalat képviseljen a kiválasztott műsor is, amelyben láthatja a termékeinket a fogyasztó. Egy sorozat indulásához csatlakozni számunkra újszerű élmény volt, hiszen cégünk történelmében ez volt az első ilyen eset, így nagyon vártuk a közös munkát és a sorozat elindulását.

A Magyarországon is népszerű csíkszentsimoni Csíki Sör Manufaktúrában gyártott kisüzemi, kézműves sörünket szerettük volna megmutatni egy olyan környezetben, ahol nemcsak a termék jelenik meg, hanem a fogyasztás öröme is érzékelhető, látható és hallható. Ahogy a termékeink előállításánál használt alapanyagoknál is fontos a természetesség, így söreink megjelenítésének formájánál, környezeténél is az – nyilatkozta Gerendás Dávid kreatív vezető, a Csíki Sör Magyarország képviseletében. (x)

* Forrás: Nielsen Közönségmérés / TV2 Kutatás, Live+As Live adatok

Kapcsolódó cikkeink