A magyar tej sikere az ALDI-nál: negyedével bővülő hazai értékesítés, erősödő export
Jelentősen emelkedett a tavalyi év folyamán a kereslet az ALDI Magyarország üzleteiben a kizárólag magyar tejből készülő Kokárdás saját márkás tejtermékek iránt. A Kokárdás márkát az Alföldi Tej Kft. 2015-ben hozta létre, kizárólag az ALDI számára. A márka csomagolásán látható piros-fehér-zöld kokárda szimbolizálja, hogy az ALDI-nál kapható Kokárdás termékek kizárólag magyar tejtermelőktől származó tejből készülnek, Magyarországon, magyar munkaerővel.
Elsőként a Kokárdás 1,5 százalékos UHT teje került be az ALDI áruházaiba, majd folyamatosan nőtt a márka égisze alatt kínált termékek száma. 2018-ban az ALDI úgy döntött, hogy – fennállása óta először – megvásárol egy márkát: a Kokárdás brandet. A Kokárdás tejmárka platformmá vált, amelybe csak a legkedvezőbb árkategóriát képviselő, magyar tejből készült termékek kerülhetnek be.
A fogyasztók így kiemelkedően alacsony áron jutnak jó minőségű magyar termékhez. A piros-fehér-zöld kokárdával fémjelzett márka ma már 19 termék közel 40 ízvariánssal van jelen az ALDI-ban. A vásárlók Kokárdás tej, tejföl, joghurt, főzőtejszín, habtejszín, rögös túró, szendvicskrém, vaj, natúr rudi, valamint trappista, cikkelyes és tömlős sajtok közül választhatnak, de hamarosan mascarpone is elérhető lesz. A márka kedveltségét mi sem bizonyítja jobban, mint hogy a fogyasztók visszajelzése alapján 2017-ben és 2018-ban is megkapta az Év Terméke Díjat, 2020-ban pedig a Mentes-M díjat nyerte el laktózmentes tömbös sajtjával.
„A vásárlók egyre nagyobb mértékben szavaznak bizalmat a magyar termékeknek, ezt mutatja a Kokárdás saját márkánk fejlődése is. A brand égisze alatt kapható termékek rendkívül keresetté váltak a pandémiás időszak alatt, hiszen a tavalyi év folyamán mintegy 25%-kal magasabb forgalmat értek el. Az ALDI – a Nemzeti Agrárgazdasági Kamara célkitűzéseivel összhangban – folyamatosan növeli a magyar termékek arányát szortimentjén belül, és egyre több magyar termelőnek és élelmiszer-feldolgozónak biztosít lehetőséget a beszállításra. Kokárdás márkánk sikere magyar származásának és belépő árszintjének köszönhető, ezért azon dolgozunk, hogy a tejtermékeken kívül más kategóriában is kínáljunk élelmiszereket a brand égisze alatt” – mondta Bernhard Haider, az ALDI Magyarország Élelmiszer Bt. országos ügyvezető igazgatója.
A Kokárdással az ALDI Magyarország nem csupán a magyar fogyasztókat célozta meg, hanem a termelőkre is gondolt, az elmúlt évben már exportlehetőséget is biztosított számukra. Az ALDI NORD lengyelországi hálózata többször kínált már akciósan Kokárdás termékeket, így például vödrös tejföl is kapható volt az ottani áruházaknál és a fogyasztói kereslet alapján a jövőben tovább folytatódik a piros-fehér-zöld termékek lengyelországi értékesítése.
Kapcsolódó cikkeink
Növekedett a kereskedelem és az FMCG vonzereje a munkavállalók körében
Április 25-én 11. alkalommal hirdette ki a Randstad Magyarország legnépszerűbb…
Tovább olvasom >A MAGYAR TERMÉK Nonprofit Kft. együttműködési megállapodást kötött az Oktatási Hivatallal
Az Oktatási Hivatallal kötött együttműködési megállapodást a MAGYAR TERMÉK Nonprofit…
Tovább olvasom >Számos boltot sújt munkaerőhiány a nyári főszezonban
Idén nyáron is nagy szükség van munkaerőre az áruházakban, nemcsak…
Tovább olvasom >További cikkeink
Magyar szakembert lett a Danone kelet- és közép-európai értékesítési vezetője
Bolyós Enikő idén júliustól budapesti székhellyel szervezi és irányítja a…
Tovább olvasom >Dinamikus bővülés a SPAR franchise hálózatában: 19 új üzlet Magyarországon
A SPAR franchise hálózata 2024 első félévében 19 új üzlettel…
Tovább olvasom >Ezért fáradtak nyáron a magyarok
Évente átlagosan 44 óra alvásvesztést okoz a globális felmelegedés egy…
Tovább olvasom >