A magyar piacon is franchise-hálózatot épít a Pizza Hut
Az idén elkezdi partnerfranchise-hálózatának kiépítését a Pizza Hut Magyarországon: az alkalmi gyorsétteremlánc több éttermet nyitna országszerte, amihez már keresik a partnereket – áll a cég közleményében.

Először az 50 ezer fő fölötti településekkel próbálkoznak
A hálózat fejlesztését első körben az 50 ezer lakos feletti városokban tervezik, minden helyszínt egyenként mérlegelnek és felmérik a benne rejlő lehetőségeket. (Magyarországon a vármegyeszékhelyek és vármegyei városok szinte mind az 50 ezer feletti, illetve ahhoz közeli kategóriába tartoznak.)
Franciaország és Lengyelország után a cseh, a szlovák és a magyar piac következik: az AmRest, Európa vezető többmárkás étterem-üzemeltetője jelenleg 26 vendéglátóhelyet működtet az ország határain belül. Kozák Miklós, a Pizza Hut magyarországi igazgatója elárulta, hogy hazánkban a lehetőség iránt érdeklődők száma meghaladta az ezzel kapcsolatos várakozásaikat.
„A cél, hogy az étterem, amit megnyitunk, hosszú távon profitabilis legyen. Emiatt minden franchise-partnerünknél ugyanazt a jóváhagyási folyamatot követjük, amibe beletartozik a pénzügyi terv elkészítése is. Csak olyan helyeken leszünk jelen, amiben hiszünk és amiben látjuk a jövőt”
– jelentette ki. Hozzátette: aki a csatlakozást fontolgatja, számításba veheti, hogy a felépített rendszer átadása mellett biztosítják számára a szükséges képzéseket is. Kozák Miklós szerint a cég stabil lábakon áll, és az egész vendéglátóipart megrengető koronavírus-járványból is erősebben tudott kijönni.
„Minden étteremből elindítottuk a házhoz szállítást, bővítettük a termékportfóliónkat, a vendégeik igényeire optimalizált ajánlatokat és érintkezésmentes kiszállítást vezettünk be”– mondta Buka Péter, a Pizza Hut franchise-menedzsere, aki arról is beszélt, hogy
a többi országhoz képest Magyarországon rendkívül erős a konkurencia, több mint 500 független pizzéria működik.
„Klasszikus amerikai pizzánk vastag tésztájú, ezáltal olyan különleges termék, amit máshol nem lehet kapni Magyarországon. Minősített beszállítóink minősített alapanyagait a legszigorúbb sztenderdek szerint használjuk fel, miközben odafigyelünk az innovációra is. A hazai piacra mi hoztuk be a sajttal töltött pizzaszélt, amit a visszajelzések alapján imádnak a vendégek”
– mutatott rá.
Kapcsolódó cikkeink
Stratégiai építkezés, fenntarthatóság és közösségi jelenlét a Reálnál
2024-ben a Reál-csoporton belül tovább folytatódott az előző években megkezdett…
Tovább olvasom >Ezért került csirke a Pizza Hut étlapjára
Néhány napja új csirkés kínálattal bővült a Pizza Hut étlapja…
Tovább olvasom >Közel 5%-os forgalombővülést ért el tavaly a SPAR Magyarország
Összesen 1111,6 milliárd forint forgalmat ért el 2024-ben a SPAR…
Tovább olvasom >További cikkeink
Nagy áremelési hullám várható a kereskedelemben
2025 első felében általánosan csökkenő áremelési szándékokat tapasztalt a GKI…
Tovább olvasom >A gyerekek jövője most a tét – 198 Tesco-üzletben lehet szavazni
Országszerte 198 Tesco üzletben szavazhatnak a vásárlók elsősorban gyerekeket és…
Tovább olvasom >Az infláció az eurózónában 2 százalékra, az EU-ban 2,3 százalékra gyorsult éves szinten
Gyorsult az infláció növekedése az euróövezetben és az Európai Unióban…
Tovább olvasom >