A magyar piacon is franchise-hálózatot épít a Pizza Hut
Az idén elkezdi partnerfranchise-hálózatának kiépítését a Pizza Hut Magyarországon: az alkalmi gyorsétteremlánc több éttermet nyitna országszerte, amihez már keresik a partnereket – áll a cég közleményében.
![](https://trademagazin.cdn.webgarden.io/wp-content/uploads/2023/01/pexels-muffin-creatives-1653877.jpg)
Először az 50 ezer fő fölötti településekkel próbálkoznak
A hálózat fejlesztését első körben az 50 ezer lakos feletti városokban tervezik, minden helyszínt egyenként mérlegelnek és felmérik a benne rejlő lehetőségeket. (Magyarországon a vármegyeszékhelyek és vármegyei városok szinte mind az 50 ezer feletti, illetve ahhoz közeli kategóriába tartoznak.)
Franciaország és Lengyelország után a cseh, a szlovák és a magyar piac következik: az AmRest, Európa vezető többmárkás étterem-üzemeltetője jelenleg 26 vendéglátóhelyet működtet az ország határain belül. Kozák Miklós, a Pizza Hut magyarországi igazgatója elárulta, hogy hazánkban a lehetőség iránt érdeklődők száma meghaladta az ezzel kapcsolatos várakozásaikat.
„A cél, hogy az étterem, amit megnyitunk, hosszú távon profitabilis legyen. Emiatt minden franchise-partnerünknél ugyanazt a jóváhagyási folyamatot követjük, amibe beletartozik a pénzügyi terv elkészítése is. Csak olyan helyeken leszünk jelen, amiben hiszünk és amiben látjuk a jövőt”
– jelentette ki. Hozzátette: aki a csatlakozást fontolgatja, számításba veheti, hogy a felépített rendszer átadása mellett biztosítják számára a szükséges képzéseket is. Kozák Miklós szerint a cég stabil lábakon áll, és az egész vendéglátóipart megrengető koronavírus-járványból is erősebben tudott kijönni.
„Minden étteremből elindítottuk a házhoz szállítást, bővítettük a termékportfóliónkat, a vendégeik igényeire optimalizált ajánlatokat és érintkezésmentes kiszállítást vezettünk be”– mondta Buka Péter, a Pizza Hut franchise-menedzsere, aki arról is beszélt, hogy
a többi országhoz képest Magyarországon rendkívül erős a konkurencia, több mint 500 független pizzéria működik.
„Klasszikus amerikai pizzánk vastag tésztájú, ezáltal olyan különleges termék, amit máshol nem lehet kapni Magyarországon. Minősített beszállítóink minősített alapanyagait a legszigorúbb sztenderdek szerint használjuk fel, miközben odafigyelünk az innovációra is. A hazai piacra mi hoztuk be a sajttal töltött pizzaszélt, amit a visszajelzések alapján imádnak a vendégek”
– mutatott rá.
Kapcsolódó cikkeink
Dinamikus bővülés a SPAR franchise hálózatában: 19 új üzlet Magyarországon
A SPAR franchise hálózata 2024 első félévében 19 új üzlettel…
Tovább olvasom >Ebből a vállalkozásból csinálna nemzetközi franchise-t az első hazai McDonald’s tulajdonosa
Egy családi cégnek indult közösségi kert modellt vinne az európai…
Tovább olvasom >Egyre egységesebb, összehangoltabb a Reál
2023-ban a Reálnál folytatódott a már előző évben megkezdett strukturális…
Tovább olvasom >További cikkeink
Magyar szakembert lett a Danone kelet- és közép-európai értékesítési vezetője
Bolyós Enikő idén júliustól budapesti székhellyel szervezi és irányítja a…
Tovább olvasom >Friss kutatás: a magyarok közel fele nem használ fényvédő krémet, ráadásul a déli órákban sem kerülik a napfényt
Egy friss, reprezentatív kutatás szerint a magyar lakosság mindössze 8…
Tovább olvasom >Rekordbírsággal majdnem 400 millió forintra büntette a GVH a Bookingot
Nem teljesítette maradéktalanul a korábbi jogsértések megszüntetését előíró kötelezettségeit a…
Tovább olvasom >