Új piaci modellt épít a Pepsi magyar cége
A Pepsi-termékeket gyártó és forgalmazó Fővárosi Ásványvíz és Üdítőipari Zrt. (FÁÜ) eredménybeszámolójának kiegészítő mellékletében közölte, hogy 2014 áprilisában a cég bezárta a soroksári gyárát – írja az index. A cég ezentúl csak nagykereskedőként működik, a saját termelés végleg megszűnt, új piaci modell épül, amiben az üdítőt palackozóüzemektől vásárolja majd a FÁÜ.
A Napi.hu cikke szerint az amerikai tulajdonos lépése várható volt, mert a magyar cég évek óta veszteséges, így tőkepótlásra és leépítésekre is szükség volt. A tulaj tavaly két lépésben összesen 6,5 milliárdot tolt a cégbe, ezzel a saját tőke pozitív lett a 2013. decemberi bő félmilliárdos mínusz után.
(index)
Kapcsolódó cikkeink
Versenyjogi aggályok merültek fel a Carlsberg és a Britvic megállapodás kapcsán
Versenyjogi aggályokra hivatkozva hivatalos vizsgálatot indított az Egyesült Királyság Verseny-…
Tovább olvasom >Apenta+ enyhén szénsavas üdítőital vitaminnal
Az Apenta+ termékcsalád három új, 750 ml-es, enyhén szénsavas, vitaminos…
Tovább olvasom >Pepsi Electric: Új ízzel és merész dizájnnal hódít a limitált Kiadás
A Pepsi 2024 augusztusában egy merész újítással jelentkezett: bemutatták a…
Tovább olvasom >További cikkeink
A brazil nap íze minden kortyban: új Single Origin kávét vezet be az OMV
Új taggal bővült az OMV kávékínálata: a VIVA Single Origin…
Tovább olvasom >Meghosszabbított határidővel, november 15-ig lehet pályázni a Tesco programjában a helyi fiatalok és közösségek jövőjére biztosított támogatásért
A nagy érdeklődésre való tekintettel a Tesco meghosszabbította a „Start…
Tovább olvasom >A legpiacképesebb e-kereskedők között a Praktiker webáruház
Újabb rangos elismerést kapott a magyar tulajdonú Praktiker webáruháza. A…
Tovább olvasom >