Új piaci modellt épít a Pepsi magyar cége
A Pepsi-termékeket gyártó és forgalmazó Fővárosi Ásványvíz és Üdítőipari Zrt. (FÁÜ) eredménybeszámolójának kiegészítő mellékletében közölte, hogy 2014 áprilisában a cég bezárta a soroksári gyárát – írja az index. A cég ezentúl csak nagykereskedőként működik, a saját termelés végleg megszűnt, új piaci modell épül, amiben az üdítőt palackozóüzemektől vásárolja majd a FÁÜ.
A Napi.hu cikke szerint az amerikai tulajdonos lépése várható volt, mert a magyar cég évek óta veszteséges, így tőkepótlásra és leépítésekre is szükség volt. A tulaj tavaly két lépésben összesen 6,5 milliárdot tolt a cégbe, ezzel a saját tőke pozitív lett a 2013. decemberi bő félmilliárdos mínusz után.
(index)
Kapcsolódó cikkeink
Átszervezi a németországi gyártást a Danone
A francia Danone „Renew Danone” programjának keretében átalakítja gyártási struktúráját,…
Tovább olvasom >Mesterséges intelligenciával méri a Pepsi termékei édességét
A Pepsi legújabb „The Sweetest” névre keresztelt kampányában egy mesterséges…
Tovább olvasom >Apenta 0% cukor, 0% édesítőszer
Az Apenta új, enyhén szénsavas itala természetes ásványvízzel készül 2…
Tovább olvasom >További cikkeink
Vezetőváltás a Henkel magyarországi Consumer Brands üzletága élén
2025 április elsejétől Maurizio Salvaggio a Henkel Magyarország Consumer Brands…
Tovább olvasom >A piaci kihívások mellett is növekedni tudott a BioTechUSA-cégcsoport
Közzétette éves jelentését a tisztán hazai tulajdonú BioTechUSA-cégcsoport: a gazdasági…
Tovább olvasom >Megújult a KOMETA – Jó étellel a jó életért
Buona vita!, azaz jó élet lett az olasz gyökerekkel is…
Tovább olvasom >