Új piaci modellt épít a Pepsi magyar cége
A Pepsi-termékeket gyártó és forgalmazó Fővárosi Ásványvíz és Üdítőipari Zrt. (FÁÜ) eredménybeszámolójának kiegészítő mellékletében közölte, hogy 2014 áprilisában a cég bezárta a soroksári gyárát – írja az index. A cég ezentúl csak nagykereskedőként működik, a saját termelés végleg megszűnt, új piaci modell épül, amiben az üdítőt palackozóüzemektől vásárolja majd a FÁÜ.
A Napi.hu cikke szerint az amerikai tulajdonos lépése várható volt, mert a magyar cég évek óta veszteséges, így tőkepótlásra és leépítésekre is szükség volt. A tulaj tavaly két lépésben összesen 6,5 milliárdot tolt a cégbe, ezzel a saját tőke pozitív lett a 2013. decemberi bő félmilliárdos mínusz után.
(index)
Kapcsolódó cikkeink
A PepsiCo intelligens dobozokkal és AI technológiával fokozná a személyre szabást
A Cannes Lions alkalmával betekintést engedett a PepsiCo új, a…
Tovább olvasom >Üdítő hírek érkeztek egyenesen a fogyasztóktól – A Márka reprezentatív felmérése alapján
A Márka Üdítőgyártó Kft. az év első negyedévében reprezentatív kutatást…
Tovább olvasom >Elutasította a Britvic a Carlsberg közel 4 milliárd dolláros felvásárlási ajánlatát
A brit üdítőital-gyártó Britvic visszautasította a Carlsberg Group 3,11 milliárd…
Tovább olvasom >További cikkeink
Új termékigazgatót nevezett ki az Auchan
Július 1-től Varga László látja el az Auchan Magyarország termékigazgatói…
Tovább olvasom >Magyar szakembert lett a Danone kelet- és közép-európai értékesítési vezetője
Bolyós Enikő idén júliustól budapesti székhellyel szervezi és irányítja a…
Tovább olvasom >Dinamikus bővülés a SPAR franchise hálózatában: 19 új üzlet Magyarországon
A SPAR franchise hálózata 2024 első félévében 19 új üzlettel…
Tovább olvasom >