Új piaci modellt épít a Pepsi magyar cége
A Pepsi-termékeket gyártó és forgalmazó Fővárosi Ásványvíz és Üdítőipari Zrt. (FÁÜ) eredménybeszámolójának kiegészítő mellékletében közölte, hogy 2014 áprilisában a cég bezárta a soroksári gyárát – írja az index. A cég ezentúl csak nagykereskedőként működik, a saját termelés végleg megszűnt, új piaci modell épül, amiben az üdítőt palackozóüzemektől vásárolja majd a FÁÜ.
A Napi.hu cikke szerint az amerikai tulajdonos lépése várható volt, mert a magyar cég évek óta veszteséges, így tőkepótlásra és leépítésekre is szükség volt. A tulaj tavaly két lépésben összesen 6,5 milliárdot tolt a cégbe, ezzel a saját tőke pozitív lett a 2013. decemberi bő félmilliárdos mínusz után.
(index)
Kapcsolódó cikkeink
A Szentkirályi hazahozta Magyarországra a Pepsi-termékek gyártását
Dobó Kata színész-rendező volt a házigazdája annak az eseménynek, ahol…
Tovább olvasom >A Pepsi gyártása hazatér Magyarországra
A Szentkirályi Magyarország Kft. beruházása nyomán hazatér a Pepsi gyártása,…
Tovább olvasom >Nyomás alatt a PepsiCo: csökkenő profitvárakozások, szigorodó szabályozás, visszaeső kereslet
A PepsiCo csökkentette idei profitkilátásait, miután a vállalat szerint az…
Tovább olvasom >További cikkeink
A Magyar Termék védjegy a cégeknek közösséget, a vevőknek megbízható minőséget ad
A kölcsönös előnyökön alapuló szakmai együttműködések képessé teszik a vállalkozásokat…
Tovább olvasom >A H&M megérzi a kereskedelmi háború és az ázsiai keresletcsökkenés hatásait
A kereskedelmi háború és az ázsiai keresletcsökkenés negatívan hat a…
Tovább olvasom >Túlad a Cinzanón és a Frattinin a Campari
Az olasz Campari csoport eladja két ismert márkáját, a Cinzano…
Tovább olvasom >