A magyar fogyasztóról szóló konferenciát szervez a NetAktív

Szerző: trademagazin Dátum: 2007. 05. 10. 00:00

A június 19-i rendezvényen neves kereskedelmi és pénzügyi szakemberek, kutatók a hazai vásárlók tipikus viselkedési formáit vizsgálják.

 A NetAktív Kommunikációs Ügynökség a GfK Hungária Piackutató
Intézet szakmai támogatásával létrejövő konferenciájának célja, hogy a GfK
Hungária Roper Riport elnevezésű nemzetközi kutatása; a napi fogyasztási
cikkekre mintegy 8300 milliárd forintot költő magyar fogyasztók intézményes
védelmével foglalkozók, valamint a különféle szektorok avatott menedzsereinek
gondolataira alapozva feltárják a fogyasztás globális és helyi
jellegzetességeit.

A Magyar Fogyasztó – 2007. konferencia programja
megtalálható a www.netaktiv.hu/magyarfogyaszto
címen.

Kapcsolódó cikkeink