A magyar fogyasztóról szóló konferenciát szervez a NetAktív
A június 19-i rendezvényen neves kereskedelmi és pénzügyi szakemberek, kutatók a hazai vásárlók tipikus viselkedési formáit vizsgálják.
A NetAktív Kommunikációs Ügynökség a GfK Hungária Piackutató
Intézet szakmai támogatásával létrejövő konferenciájának célja, hogy a GfK
Hungária Roper Riport elnevezésű nemzetközi kutatása; a napi fogyasztási
cikkekre mintegy 8300 milliárd forintot költő magyar fogyasztók intézményes
védelmével foglalkozók, valamint a különféle szektorok avatott menedzsereinek
gondolataira alapozva feltárják a fogyasztás globális és helyi
jellegzetességeit.
A Magyar Fogyasztó – 2007. konferencia programja
megtalálható a www.netaktiv.hu/magyarfogyaszto
címen.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
EuroCIS 2025: Komoly érdeklődés mutatkozik a kiskereskedelmi technológia szakvására iránt
Az Amazon és a TikTok nemrég egy olyan megállapodást kötött,…
Tovább olvasom >Önelfogadásról, önfelszabadításról és a hétköznapok ajándékáról – Együtt okosodtunk! (Business Days 2024 2. rész)
A Business Days pénteki napja az egész heti megfeszített figyelem…
Tovább olvasom >