A magyar fogyasztóról szóló konferenciát szervez a NetAktív
A június 19-i rendezvényen neves kereskedelmi és pénzügyi szakemberek, kutatók a hazai vásárlók tipikus viselkedési formáit vizsgálják.
A NetAktív Kommunikációs Ügynökség a GfK Hungária Piackutató
Intézet szakmai támogatásával létrejövő konferenciájának célja, hogy a GfK
Hungária Roper Riport elnevezésű nemzetközi kutatása; a napi fogyasztási
cikkekre mintegy 8300 milliárd forintot költő magyar fogyasztók intézményes
védelmével foglalkozók, valamint a különféle szektorok avatott menedzsereinek
gondolataira alapozva feltárják a fogyasztás globális és helyi
jellegzetességeit.
A Magyar Fogyasztó – 2007. konferencia programja
megtalálható a www.netaktiv.hu/magyarfogyaszto
címen.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Employer branding az AI és a GenZ-k korában – A folytatás
November 27-én kerül megrendezésre a II. Marketing Art Employer Branding…
Tovább olvasom >Megvannak az Employer Branding Award nyertesei
A Magyar Public Relations Szövetség (MPRSZ) immár hetedik alkalommal hirdette…
Tovább olvasom >AI Night: Egy új korszak – Hogyan formálja át az AI az életünket, a munkánkat és a globális társadalmunkat?
Az AI fejlődése nemcsak technológiai szempontból hoz forradalmi változásokat, hanem…
Tovább olvasom >