A magyar fogyasztóról szóló konferenciát szervez a NetAktív
A június 19-i rendezvényen neves kereskedelmi és pénzügyi szakemberek, kutatók a hazai vásárlók tipikus viselkedési formáit vizsgálják.
A NetAktív Kommunikációs Ügynökség a GfK Hungária Piackutató
Intézet szakmai támogatásával létrejövő konferenciájának célja, hogy a GfK
Hungária Roper Riport elnevezésű nemzetközi kutatása; a napi fogyasztási
cikkekre mintegy 8300 milliárd forintot költő magyar fogyasztók intézményes
védelmével foglalkozók, valamint a különféle szektorok avatott menedzsereinek
gondolataira alapozva feltárják a fogyasztás globális és helyi
jellegzetességeit.
A Magyar Fogyasztó – 2007. konferencia programja
megtalálható a www.netaktiv.hu/magyarfogyaszto
címen.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
III. Employer Branding Konferencia: A jövő már jelen?
2025. június 3-án a Pasaréti Közösségi Ház adott otthont a…
Tovább olvasom >Idén is gazdára várnak a Green Pledge védjegyek!
Újra várja a pályázatokat a Green Pledge – a kezdeményezés immár harmadik…
Tovább olvasom >Bemutatkozott a magyar méz és a mangalica Oszakában
Tovább kell erősíteni az olyan prémium mezőgazdasági termékek jelenlétét a…
Tovább olvasom >