A magyar fogyasztóról szóló konferenciát szervez a NetAktív
A június 19-i rendezvényen neves kereskedelmi és pénzügyi szakemberek, kutatók a hazai vásárlók tipikus viselkedési formáit vizsgálják.
A NetAktív Kommunikációs Ügynökség a GfK Hungária Piackutató
Intézet szakmai támogatásával létrejövő konferenciájának célja, hogy a GfK
Hungária Roper Riport elnevezésű nemzetközi kutatása; a napi fogyasztási
cikkekre mintegy 8300 milliárd forintot költő magyar fogyasztók intézményes
védelmével foglalkozók, valamint a különféle szektorok avatott menedzsereinek
gondolataira alapozva feltárják a fogyasztás globális és helyi
jellegzetességeit.
A Magyar Fogyasztó – 2007. konferencia programja
megtalálható a www.netaktiv.hu/magyarfogyaszto
címen.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Portugieser csúcstalálkozó: Megvannak a jubileum győztesei
Április 23-án immár tizedik alkalommal szerveztek nemzetközi versenyt a portugieser…
Tovább olvasom >Egyre nagyobb fesztivált csapnak a gin körül
A gin nemcsak az egyik legnépszerűbb ital és longdrink alapanyag…
Tovább olvasom >Bioélelmiszerek a közétkeztetésben a IV. Magyar Gasztronómia Napján
2025. április 26-27-én tartják a IV. Magyar Gasztronómia Napját. A…
Tovább olvasom >