A magyar fogyasztók a Tesco-t ítélték a legmegbízhatóbb áruházláncnak
A Reader’s Digest „Európai Megbízható Márkák 2009” felmérése szerint az itthon 22 ezer munkavállalót foglalkoztató Tesco-Global Áruházak Zrt. a legmegbízhatóbb magyar márkák egyike, és az első az áruházláncok között.
A 2001 óta
tizenhat országban jelenlévő, 23 ezer embert
megkérdező „Európai Megbízható márkák”
felmérés többek között az európai
márkák iránti fogyasztói bizalom
változását mérte a 2008.
augusztus-októberi időszakban, de emellett vizsgálta
azt is, hogy az emberek mennyire tartják megbízhatónak
a különböző foglalkozások képviselőit,
és mennyire bíznak például az internetben
és az EU-ban. A válaszokból kiderül, az
erős márkák stabilan őrzik korábban
megszerzett helyüket.
További győztesek a különböző
kategóriákban: ásványvíz:
Szentkirályi, ivólé/üdítő. Sió,
tea: Lipton, kávé: Douwe Egberts Omnia, sör:
Borsodi, csokoládé: Milka, tejes desszert: Danone,
fagyasztott gyorsétel: Iglo, állateledel: Pedigree,
tévé csatorna: RTL Klub, televízió
készülék: Samsung, háztartási cikk:
Philips, hajszínező: Palette Color, dezodor: Nivea.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
A Lidl kiadta 3. fenntarthatósági jelentését
Megjelent a Lidl Magyarország 2022/2023-as üzleti évekre vonatkozó fenntarthatósági jelentése.…
Tovább olvasom >Tíz millió forintnyi tetőcserepet ajánlott fel a törökbálinti Tábitha Hospice Ház építéséhez a Wienerberger
Tizenharmadik alkalommal indult el a „Jónak lenni jó!” adománygyűjtő aktivitás,…
Tovább olvasom >Zárás után extra vásárlási lehetőséggel várja törzsvásárlóit az Auchan
December 14-én záróra után különleges vásárlási lehetőséget biztosít Bizalomkártyás törzsvásárlóinak…
Tovább olvasom >