A magyar fogyasztók a Tesco-t ítélték a legmegbízhatóbb áruházláncnak
A Reader’s Digest „Európai Megbízható Márkák 2009” felmérése szerint az itthon 22 ezer munkavállalót foglalkoztató Tesco-Global Áruházak Zrt. a legmegbízhatóbb magyar márkák egyike, és az első az áruházláncok között.
A 2001 óta
tizenhat országban jelenlévő, 23 ezer embert
megkérdező „Európai Megbízható márkák”
felmérés többek között az európai
márkák iránti fogyasztói bizalom
változását mérte a 2008.
augusztus-októberi időszakban, de emellett vizsgálta
azt is, hogy az emberek mennyire tartják megbízhatónak
a különböző foglalkozások képviselőit,
és mennyire bíznak például az internetben
és az EU-ban. A válaszokból kiderül, az
erős márkák stabilan őrzik korábban
megszerzett helyüket.
További győztesek a különböző
kategóriákban: ásványvíz:
Szentkirályi, ivólé/üdítő. Sió,
tea: Lipton, kávé: Douwe Egberts Omnia, sör:
Borsodi, csokoládé: Milka, tejes desszert: Danone,
fagyasztott gyorsétel: Iglo, állateledel: Pedigree,
tévé csatorna: RTL Klub, televízió
készülék: Samsung, háztartási cikk:
Philips, hajszínező: Palette Color, dezodor: Nivea.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Rangos díjakkal ismerték el a SPAR kevesebb műanyagot igénylő, innovatív csomagolási megoldását
Két rangos díjjal tüntették ki a SPAR Magyarország innovatív csomagolástechnológiáját.…
Tovább olvasom >Távozik a Szerencsejáték Zrt. elnök-vezérigazgatója
Távozik a posztjáról a Szerencsejáték Zrt. elnök-vezérigazgatója március 5-ével –…
Tovább olvasom >Hungexpo: több mint 23 ezer látogató kereste fel a Utazás+ Kiállítást és a Budapest Boat Show-t
Több mint 23 ezer látogató kereste fel a 47. Utazás+…
Tovább olvasom >