A magyar dinnyéért kampányol a FruitVeB
Mintegy 10 millió forint összegű promóciós kampányt indít a magyar dinnye eladásának ösztönzésére július elején a Magyar Zöldség-Gyümölcs Szakmaközi Szervezet és Terméktanács (FruitVeB) – közölte Mártonffy Béla, a FruitVeB elnöke.
Elmondta: ebben az évben a termelők jó minőségre és jó hozamokra számíthatnak, mintegy 178 ezer tonna termés várható. Ebből több mint 100 ezer tonnát a fő termőterületnek számító Békés megyében takarítanak be.
A felvásárlási ár jelenleg 78 forint kilogrammonként. A megtermelt mennyiségből mintegy 100 ezer tonna kerül a belföldi és 78 ezer a külföldi piacokra – közli az MTI.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Hullámok a cégtrendben – a felszámolások és cégalapítások változó arcai
Csökkenő megszűnések mellett is csökkenő cégszámok a cégtrendben. A cégalapítási…
Tovább olvasom >IGD: A retail média és a hatékonyságnövelés fontos lesz 2024-ben
Az alábbi cikkünkben azt az IGD nemrégiben megjelent előrejelzésében felvázolt öt…
Tovább olvasom >Óvatosan, de tudatosan terveznek a hazai vállalkozások – VOSZ Barométer üzleti hangulatelemzés – 2024. I. negyedév
A bizonytalanság továbbra is erősen érezhető a hazai vállalkozások üzleti…
Tovább olvasom >