A magyar dinnyéért kampányol a FruitVeB
Mintegy 10 millió forint összegű promóciós kampányt indít a magyar dinnye eladásának ösztönzésére július elején a Magyar Zöldség-Gyümölcs Szakmaközi Szervezet és Terméktanács (FruitVeB) – közölte Mártonffy Béla, a FruitVeB elnöke.
Elmondta: ebben az évben a termelők jó minőségre és jó hozamokra számíthatnak, mintegy 178 ezer tonna termés várható. Ebből több mint 100 ezer tonnát a fő termőterületnek számító Békés megyében takarítanak be.
A felvásárlási ár jelenleg 78 forint kilogrammonként. A megtermelt mennyiségből mintegy 100 ezer tonna kerül a belföldi és 78 ezer a külföldi piacokra – közli az MTI.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
GKI: Romló bizalmi indexek és gazdasági kilátások Magyarországon
Novemberben mind az üzleti szféra, mind a fogyasztók pesszimistábbá váltak…
Tovább olvasom >Negyvenhét éves csúcsot döntött az arabica kávé ára
Az arabica kávé határidős jegyzése 47 éve nem látott szintre,…
Tovább olvasom >Százharminc új járművel készül a megnövekedett ünnepi forgalomra a Magyar Posta
A Magyar Posta több mint 7 millió csomag kézbesítésére számít…
Tovább olvasom >