A magyar dinnyéért kampányol a FruitVeB
Mintegy 10 millió forint összegű promóciós kampányt indít a magyar dinnye eladásának ösztönzésére július elején a Magyar Zöldség-Gyümölcs Szakmaközi Szervezet és Terméktanács (FruitVeB) – közölte Mártonffy Béla, a FruitVeB elnöke.
Elmondta: ebben az évben a termelők jó minőségre és jó hozamokra számíthatnak, mintegy 178 ezer tonna termés várható. Ebből több mint 100 ezer tonnát a fő termőterületnek számító Békés megyében takarítanak be.
A felvásárlási ár jelenleg 78 forint kilogrammonként. A megtermelt mennyiségből mintegy 100 ezer tonna kerül a belföldi és 78 ezer a külföldi piacokra – közli az MTI.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Júliusban a GKI konjunktúra indexe enyhén csökkent
A GKI Gazdaságkutató Zrt. – az EU támogatásával végzett –…
Tovább olvasom >A mai nappal feléljük a Föld erőforrásait, és ebben már vaskosan benne van valami, amire nem is gondolunk
Július 24-én van idén a globális Ovreshoot Day, vagyis a…
Tovább olvasom >Megállíthatatlanul drágul a kenyér – és vele együtt minden a pékségből
A kenyér a magyar családok asztalának alapdarabja, mégis egyre kevesebben…
Tovább olvasom >