A magyar borok sikert arattak a washingtoni gasztronómiai fesztiválon
A Magyar Turizmus Zrt. New York-i külképviselete is részt vett a 2011. február 12-13. között megrendezett „12th Annual Washington D.C. International Food and Wine Festival”-on.
Az évente megrendezésre kerülő nagyszabású nemzetközi bor és gasztronómiai fesztiválon idén az MT Zrt. amerikai külképviselete prospektusokkal és személyes információadással népszerűsítette a magyar borok szekcióját.
A neves magyar pincészetek képviselői hatalmas sikert arattak kiváló boraikkal, a vendégek türelmesen vártak kígyózó sorokban, hogy megkóstolhassák a híres magyar nedűket, melyek méltán megállták helyüket a nemzetközi kínálatban.
A borkóstolót követő napon a kiállítók a washingtoni magyar nagykövetségi rezidencián találkoztak egy kerekasztal beszélgetésen, ahol a magyar borok exportjának felfuttatásáról és az amerikai piacra való behozataláról folytattak megbeszéléseket. Az elképzelések megvalósítása érdekében mind turisztikai, mind pedig diplomáciai vonalon folytatódik az együttműködés a borászatokkal.
Az Egyesült Államokból érkező vendégek utazásainak legfőbb motivációja az épített örökség mellett a kulturális és történelmi hagyományok megismerése. Az Egyesült Államok hazánk hatodik legfontosabb és az egyik legdinamikusabban fejlődő küldőpiaca. A KSH 2010. évi adatai szerint tavaly 164 ezer amerikai vendég több mint 415 ezer vendégéjszakát töltött el a magyar kereskedelmi szálláshelyeken. A vendégek száma 17%-kal a vendégéjszakák száma pedig 13%-kal haladta meg a 2009-es adatokat – írja a penzcentrum.hu.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
EuroCIS 2025: Komoly érdeklődés mutatkozik a kiskereskedelmi technológia szakvására iránt
Az Amazon és a TikTok nemrég egy olyan megállapodást kötött,…
Tovább olvasom >Önelfogadásról, önfelszabadításról és a hétköznapok ajándékáról – Együtt okosodtunk! (Business Days 2024 2. rész)
A Business Days pénteki napja az egész heti megfeszített figyelem…
Tovább olvasom >