A magyar bor hivatalos közösségimédia-oldala
Az Agrárminisztérium irányítása alatt működő Agrármarketing Centrum (AMC) szorosan együttműködve a Magyar Turisztikai Ügynökséggel (MTÜ) Wines of Hungary – Personally (magyar neve: Magyar bor – személyesen) elnevezéssel indította el bormarketing-tevékenységét közösségimédia-felületeken, melynek célja a magyar borok népszerűsítése az európai és a kontinensen túli piacokon.
Ez év januárjától a magyar borhoz köthető közösségi marketingfeladatokat – szoros együttműködésben az MTÜ-vel – az AMC látja el. Ennek részeként megszületett a hivatalos Facebook- és Instagram-oldal Wines of Hungary – Personally név alatt. A már elérhető digitális platformok angol, illetve magyar nyelven is promotálják a magyar bort a nagyközönség számára, így átadva annak értékeit, egyedi üzeneteit, általános jellemzőit és sokszínűségét. Továbbá a közös platform az általános borkultúra erősítése mellett beszámol az aktuális hírekről és eseményekről is.
Az MTÜ kül- és belpiaci bormarketing-kommunikációjának a sikeréhez webes felületén, egy letisztult, modern designnal és képanyaggal rendelkező, a magyar bor legfontosabb jellemzőit és tudnivalóit összegző, https://bor.hu/ oldallal járul hozzá. //
Kapcsolódó cikkeink
Az egyszerűsített egyszerűsítése
Kovács László, az MVI elnöke több szakmai szervezet (Turisztikai és…
Tovább olvasom >Közösségi média mérést indított a Carbon.Crane
Ha évente csak egy órát TikTok-ozunk azzal több, mint 21…
Tovább olvasom >Tízmillió forint összdíjazású pályázatot hirdet Tokaj
Tízmillió forint összdíjazású művészeti pályázatot hirdet Tokaj a világörökségi borvidék…
Tovább olvasom >További cikkeink
Berobbant a Rossmann az e-kereskedelmi toplistára
Először szerepel a Rossmann a PwC által összeállított 2024-es E-toplistán…
Tovább olvasom >Bemutatjuk a média és marketingkommunikációs szakmai AI Guide-ot
A legjelentősebb hazai kommunikációs szakmai szervezetek példaértékű együttműködésében készült el…
Tovább olvasom >Ahol a segítségnyújtás alapfunkció
Rendszeres eszközadományozással, a szervezet karitatív programjainak, illetve fenntartható működésének támogatásával…
Tovább olvasom >