A madárinfluenza veszély nincs hatással a brit fogyasztóra
Nem esett vissza a baromfitermékek fogyasztása Nagybritanniában. A sajtóban bírálják a brit kormányt, hogy állítsa le a magyar baromfi behozatalt.Az egyre hangosabbá dagadó madárinluenza-járvány ellenére
a brit fogyasztók továbbra sem fordultak el a baromfihústól. A szupermarket-láncok
többsége szerint nem fogy náluk kevesebb baromfihús, a Tesco bejelentette, a
múlt szombati helyzethez képest nincs jelentős változás, bár a járványban
érintett Bernard Matthews-termékeket talán kevesebben vásárolják. Az Asda
szóvivője pedig úgy tudja, hogy "a madárinfluenzáról szóló hírek abszolút
nem voltak kihatással az eladásokra". A Sainsbury's 10 százalékos
keresletcsökkenésről számolt be a napokban, de hozzátette: a rossz idő és a havazás
is okozhatta az esést.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Hét trend, amely 2024-ben az in-store marketingre és a kereskedelmi dizájnra hatással lesz
A fogyasztók figyelmének megragadása és megtartása évről évre egyre nehezebbnek tűnik.…
Tovább olvasom >2024 a kihívások éve a dohányipar és dohány-kiskereskedelem számára
A gazdasági nehézségek ellenére várhatóan növekedett a dohány-kiskereskedelem éves árbevétele…
Tovább olvasom >Megjelent a Trade magazin legújabb száma!
A digitális verzió ezúttal is bővített formában jelent meg, és olvasható a levél…
Tovább olvasom >